![]() |
Supersize me net gezien, en ik ga nu naar de Mc Donalds. Krijg ie honger van man.
ook van de week nog One flew over the cuckoo's nest gezien. Wel geinig. Lijkt me leuk om zelf effe als enige normale in zo'n inrichting te zitten met allemaal gestoorden. Je lacht je dood joh |
The village... Waaaaaaaaaaaaaat een slechte film! :huh:
7 euro's voor zoiets |
Citaat:
|
Ik heb The Village dus gisteravond gezien, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk was van hoe M. Night Shyamalan het iedere keer weer voor elkaar krijgt om zo'n goed verhaal in elkaar te zetten en zo'n fantastische sfeer te creëren. Daarbij snap ik ook wel waarom de film zoveel slechte recensies krijgt, want de film is verschrikkelijk sloom en je moet er toch wel van houden. Maar in mijn ogen is The Village dus een hele mooie film, nog beter dan Shyamalan's laatste twee, en die vond ik ook al zo goed. Shyamalan RULEZ!!!_0_
|
gisteren "The bourne supremacy"
|
gisteravond Minoes :+
ja, me ma had t gekocht en t was ansich nog best leuk/grappig filmpje :D |
Requiem for a Dream dus
blijft mooi 8-) |
Citaat:
en jennifer connelly is ook zeer aangenaam:7 :9 |
Citaat:
Hoe was deze? :) |
Citaat:
De 1e film blijft wel nog altijd beter, maar ik vind het wel de moeite om er naar te gaan kijken ;) had eigelijk gratis tickets voor de avant premiere vorige week, maar kon dan niet gaan :( dus maar gisteren geweest en dan wel €5,5 betaald |
Dat wilde ik horen! ;) Ik ga dus ook binnenkort!
|
Vandaag:
Gone Fishing 1 of andere bullshit film A walk to Remember :'( The bourne supremacy |
Blair Witch Project
Blair Witch 2, Book of Shadows.. Wat is deel 2 een kutfilm zeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Monster Inc. gezien met vrinden
Leek me echt een kut film, maar hij was warempel gaaf |
monsters inc is lachen man :D
weer van die humor die kleine kindjes toch ook niet snappen enzo :d anyway ontopic: Jackie Brown. |
Kill Bill vol. 2, een stuk beter dan vol. 1 vond ik.
|
Fahrenheit 9/11
|
The Village............
Vond er niet veel aan (zachtjes uitgedrukt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dambusters (film uit 55 over een squadrion lancasters die dammen in duitsland bombaderen)
airplane (gewoon weg lachen) harry potter I (cool) |
jeepers creepers
|
Bicentennial man
|
Eindelijk maar eens Spiderman I gekeken. Viel me best mee.
|
Armageddon
pff, wat een slechte film. :D echt de ene fout na de andere, en het verhaal is nou ook niet echt sterk ofzo :) |
As good as it gets.
|
The Terminal
geweldige film :) lekker een feelgood movie :) |
The Bourne Supremacy.
The Bourne Identity vond ik toch wel stukkie beter |
nog steeds minoes :o
|
minoes is een poes :o
|
The Punisher
echt een lompe actiefilm, maar er zit geweldige (gevechts)humor in :D |
phonebooth
dies wel goed:thumbsup: |
House of the dead, naar het gelijknamige spelletje... Laten we zeggen dat het spelletje stukken beter is.
|
Chuckie 2: een goede doordeweekse griezel-en gruwel film :)
|
austin powers 3
echt te gek:+ |
Hunt for Red october
Zeer goede film. Heb hem afwisselend met het Europese voetbal gekeken, maar had em al verschillende keren gezien. Werkelijk briljante filmmuziek trouwens8-) |
the cell, ik vond het wel een goede film
|
Een Grieks drama :o
"Fire and defeat in Saloniki" :z |
Kill Bill vol. 1. Ik vond em leuker dan toen ik em in de bioscoop zag, maar dat kan te maken hebben met het feit dat ik toen naar die film moest vor CKV. Nu keek ik voor mijn plezier, en ik moet zeggen dat ie geniaal is. (maar dat vond ik toen ook al).
|
Citaat:
khad hem al gezien, maar twas toch weer leuk en creepy |
Gister weer eens Eternal Sunshine gekeken. :thumbsup:
|
28 days later
|
Nurse Betty,
was wel leuk :7 |
- Tomb Raider
- White Chicks - Jersey Girl - The Village - Alien vs Predator Etc.. |
The Bourne Supremacy
Was wel leuk :) |
A clockwork orange.
|
Citaat:
|
blair witch project
blair witch 2 requiem for a dream there's something about mary the italian job armageddon nu moet ik nog steeds eternal sunshine kijken |:( |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:05. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.