![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ploep :)
|
die mensen hier hebben gewoon een trauma overgehouden aan scholieren :D :d
|
Citaat:
|
Citaat:
:evil: |
*spammm*
|
ik ga eten doei :)
|
*gaat met citaten gooien*:evil:
|
Om te discussiėren moet men het eerst eens zijn.
vandaar dat we dit gedoe tussen ll.com en s.com geen discussie kunnen noemen(i) |
|
ik meld bij deze:
leerlingen.com is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaai:Z :notgood: :@ :loser: _0_ :aai: :rolleyes: :rolleyes: 8| :no: :( 8) :d 8-) |
*gaat nog ff wat klooien met instellingen*
*zoekt leuke avatar* |
Citaat:
|
:) *hugz leeeuwtje* :)
|
:)
|
edankt voor uw boeking bij Neckermann Reizen. Dit zijn de gegevens van
de boeking. Omschrijving: Komeno Bay, Komeno, Corfu, Griekenland Reserveringsnummer: E-mailadres: Wachtwoord: Neckermann Vertrekdatum: 16-08-2004 Reisduur: 15 dagen Vervoer: vliegtuig Heenvlucht: vanaf luchthaven Groningen naar luchthaven Corfu met Transavia (ą la carte) Vluchtnummer: HV2601 (onder voorbehoud) Vertrektijd: 13:30 (onder voorbehoud) Aankomsttijd: 18:50 (onder voorbehoud) Terugvlucht: vanaf luchthaven Corfu naar luchthaven Groningen met Transavia (ą la carte) Vluchtnummer: HV2601 (onder voorbehoud) Vertrektijd: 10:50 (onder voorbehoud) Aankomsttijd: 12:45 (onder voorbehoud) <3:yes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*check voor floodcontrol*
vBulletin Message Sorry! De beheerder heeft ingeschakeld dat je maar een bericht kan posten per 20 seconden. geslaagd! |
Citaat:
|
*notes*
tbannen van nrlaan is misschien terecht, daar ga ik niet over in discussie... maar nightwolf, om een madame een "hij" te noemen |:( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
alleen was nrlaan geen hij maar een zij gebruikSTER |
Citaat:
_0_ |
ik keek toch echt alleen maar naar t geslacht, ongeacht t geslacht van de persoon achter t account aangezien ik diegene niet kende
|
Citaat:
Citaat:
|
you point being? t = het :*
|
*haalt herinneringen op*
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
wat is het hier gezellig :love:
|
Citaat:
|
amai, op zo'n korte tijd al zo verslaafd zijn aan dit forum. hoe doe je het?
|
spam
|
is hier niemand meer?:?
|
:no:
|
Jawel hoor :+
|
we negeren je gewoon :loser:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Den hoorn schalt*
*Paerdengallop weerklickt in den zomernacht* |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.