![]() |
Broek van replay
zwarte colltrui bh+boxershort voor ladies sokken sneakers :7 (2 ringen 1 ketting 2 oorbellen ) |
*grijze tweedbroek
*zwart spaghettitopje *zwart getailleerd blazertje *zwarte sokken *zwarte laarzen *lief ondergoed: roze/grijs/ecru gestippelde beha en roze onderbroekske <3 werkkleding :) oja: horloge, zilverkleurige oorbellen en zwart clipje in m'n haar |
- donkerblauw trainingsjasje van dickies
- blauwe baggy jeans - mark foggo's skasters shirtje - ondergoed setje van esprit - blauwe sokken - donkerblauwe allstars |
- geel-bruine ribbelbroek
- zwarte onderbroek - zwarte bh - wit t-shirtje met spaghettibandjes - beige truitje met boothalsgeval - polshorloge - mijn 2 armbandjes - een paar oorringen |
*streepjessokken
*zwarte lange broek met witte strepen *witte onderbroek *blauwe bh *paarse t-shirt met lange mouwen *kort grijs jurkje *polshorloge *haarrekkertje *twee oorbellen |
* dickies trainingsjasje
* blauwe baggy broek * zwart ondergoed * reggae sokken * blauwe allstars |
- onderbroekie en bh
- pyamabroek - zo'n spagettitopje ofzo :p - vest |
spijkerbroek
lichtblauw trainingsvestje zwart ondergoed zwart hempje zwarte sokken mn nieuwe oorbelletjes <3 haarelastiekje |
een champion relax broek en een blauw shirt
|
- grijze jeans
- donkerroze string - roze bh - roze kousen - zwarte beenverwarmers - wit topje - donkerroze pull - zwarte pull |
*zwarte ribbroek
*adidas vestje *blauwe allstars *rood ondergoed *zwarte sokken *marky ramone shirtje |
-spijkerbroek
-zwart blousje van only :7 -laarzen -ondergoed of course -oorbellen ketting, 2 ringen |
wazige spijkerbroek, rode shirt :z
|
nomad sokken. levi's spijkerbroek. t-shirt. warme blauwe trui. adidas pet en ondergoed8-)
|
Van onder naar boven:
*zwarte enkelsokjes *zwarte broekkousen *beige ribfluwen rok *lichteblauwe boxershort met twee witte en een oranje streep *donkerblauwe bh *kakigroene t-shirt met lange mouwen *één paar oorbellen *mijn armbandje *mijn polshorloge |
van boven naar onder:
* 2 oorbellen * kakigroene t-shirt met lange mouwen * donkerblauwe bh * polshorloge * 2 armbandjes * beige rok * zwarte broekkousen * zwarte slip * zwarte enkelsokjes Laatste tijd ben ik gewoon te lui om mijn haren vast te doen :$. |
zwarte string
zwarte jogging broek rode sport trui met capuchon:love: minnie mouse pantoffels.. Ben lui.. |
Citaat:
|
groen long sleeve shirt met maffe dingen erop. boxert, adidas knoopjes trainingbroek 8)
|
orange enkelsokken
zwarte broekkousen beige ribrok met een tomatensapvlek gestreept t-shirt met spaghettibandjes gestreept truitje blauwe bh zwarte slip twee oorbellen polshorloge twee armbandjes |
Van onder naar boven
x Kleuren teensokken x donkerblauwe spiekerboxe x snoopy string:) x bh :) x rood t shirt met een truck erop x zwart vest met rood embleem x zwart armbandje x zwart elastiekje dat was het. |
* kniekousen met streepjes
* een geribbelde lange bruine broek met een streep op de zijkant * een blauwe onderbroek * een zwarte beha * een wit t-shirtje met spaghettibandjes * gestreept truitje met kraag * oorbellen * polshorloge * armbandjes |
Schrik niet, ik heb nogal redelijk wat aan vandaan en heb nog koud:
* zwarte kniekousen met rode streepjes * lange kakikleurige broek * lichtblauwe boxershort * zwarte bh * groen t-shirtje met spaghettibandjes * blauw truitje met driekwartsmouwen * grijze trui * witte trui * oorbellen * polshorloge * armandjes * speldje |
rood shirtje met teddy ruxpin erop
rood tommy vest diesel jeans fel oranje string zwarte bh blauwe sokjes zwarte le coq sportif sneakers ringen horloge cf bandje |
zwarte ribbroek
groen gestreept shirtje blauw hemdje sdb polo sokken schoenen ondergoed |
boxer
sokken Armani Jeans zwarte Tommy polo daaroverheen een witte Scapa Sport longsleeve blauwe lage puma's horloge CF bandje |
zwart ondergoed
D&G jeans witte longsleeve baby roze tommy polo fel groene puma sokjes le coq sportif sneakers ringen horloge cf bandje bandje van feest gistere avond dat niet afgaat :[ |
Donkerblauw rokje, lichtblauwe broekkousen, zwarte enkelsokjes, een zwarte onderbroek, een paarse bh, een bordeaukleurige t-shirt met lange mouwen, een haarspeld, een kettinkje, mijn polshorloge, twee oorbellen en twee armbanden.
|
Rode wijde broek, zwarte trui met paarse logo's erop, bloemetjessokken :D, me nieuwe schoenen 8-)
Zilveren kettinkje met een hartje, foreverfriendsbeertje, klavertje vier en naampje van me vriend :) Houten kralenketting Riempjesring Navelpiercing? |
dikke sokken
wit ondergoed shirt nog een shirt vest dikke trui spijkerbroek schoenen sieraden cf bandje ik heb het kkkoud |
zwarte boxer + sokken
kaki pantalon kaki thermo coltrui donkerblauwe Tommy Hilfiger trui |
blauwe baggy jeans
rode von dutch longsleeve zwarte undies ska-vans roze sokken |
rode puma sokjes
witte longsleeve zwart krijtstreep jasje roberto cavalli jeans wit ondergoed zwarte laarzen sieraden cf bandje |
zwarte floere broek
rood onderhempje rood tshirt oranje pull zwarte kousen en ondergoed... |
- zwarte greenday "american idiot" hoodie
- zwarte baggy broek met ska-streep aan de zijkant - zwarte undies - zwarte sokken - skavans |
* groen-oranje gestreepte kniekousen
* een lange ribfluwelen geel/beige broek * zwarte onderbroek * rode bh met beige randje * donker oranje t-shirt met lange mouwen * oranje trui met omgevouwen kraag * oorbellen * plakkertje * haarspeld * 2armbandjes * polshorloge |
D&G jeans
shirtje fred perry vest zwarte sokken zwart ondergoed le coq sportif sneakers sieraden |
*spijkerbroek
*zwarte wollen trui *zwart ondergoed *zwarte sokken |
groene kousjes
zwarte boxer blauwe broek zwart topje zwart aansluitend coltruitje met lange mouwen groen truitje met v-nek en half lange mouwen erboven dikke groene wollen trui met grote kraag |
zwart met oranje ondergoed
zwarte puma sokjes D&G jeans zwart topje baby geel truitje met 3/4 mauwen gele asics sneakers cf bandje ringen horloge |
-replay vestje
-diesel broek -puma schoene -witte sokke :) -horloge -rood wit blauw bandje -wind onder t-shirt -baby blauwe boxerrrrrr |
witte sokken
wiite pilot broek zwart tshirt beige no excess vest grijze boxer alleen momenteel heb ik ff een zwarte blouse aan om te kijken hoe de nieuwe werkkleding staat. nu alleen nog ff leren een stropdas te strikken:p |
rood shirtje
rood tommy vest diesel jeans puma sokjes le coq sportif sneakers zwart ondergoed sieraden zwarte sjaal mp3 speler cf bandje |
zwarte boxer
wit tshirt witte coltrui rode lacoste longsleeve jean sokken blauwe puma's horloge CF bandje mp3 speler |
diesel jeans
witte longsleeve zwarte tommy polo roze puma sokjes zwarte laarzen zwart ondergoed cf bandje sieraden |
zwarte boxer
zwarte sokken levi's jeans witte coltrui lichtblauwe Tommy Hilfiger polo horloge CF bandje |
pyjama en donkerpaarse boxer :Y)
|
zwarte broekkousen, beige ribfluwelen rok (ja, ze hebben me al gek verklaard vandaag), een zwarte onderbroek, een zwarte bh, een paarse t-shirt, een gestreepte trui, twee oorbellen, twee armbandjes, een polshorloge, een haarrekkertje en ongelooflijk veel speldjes weer
|
zwarte sokken
zwarte boxer koningsblauwe badjas |
zwarte sokken
zwarte boxer armani jeans witte coltrui lichtblauwe polo horloge cf bandje |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:34. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.