![]() |
Ja, Kaiser Chiefs is idd erg kut
|
Citaat:
|
Citaat:
+ alpha is gewoon kut :z |
Citaat:
|
Mijn traguspiercing zit erin! :d En morgen of overmorgen zal ik even een fotootje maken :love:
|
Mondpiercings kunnen gevaarlijk zijn.
Piercings in de tong, lippen of wangen houden een aantal risico’s in. • Infecties: onze mond bevat miljoenen bacteriën, die na een mondpiercing infecties kunnen veroorzaken. Ook het met de hand aanraken van de piercings kan de kans op een ontsteking verhogen. • Langdurige bloedingen: als tijdens het piercen een bloedvat wordt geraakt, kan er een langdurige bloeding met ernstig bloedverlies optreden. • Pijn en zwellingen: dit zijn vaak voorkomende symptomen bij piercings in de mond. In extreme gevallen kan een sterk opgezwollen tong de luchtwegen blokkeren en de ademhaling bemoeilijken. • Beschadigde tanden en kiezen: door contact met de metalen piercings kunnen er splintertjes losraken of kan een tand of kies breken. Ook gerestaureerde tanden, bijvoorbeeld met een kroon of een schildje, kunnen door mondpiercings worden beschadigd. • Beschadigd tandvlees: tandvlees kan door de piercings beschadigd raken of worden teruggedrongen. Terugwijkend tandvlees ziet er niet alleen onaantrekkelijk uit, maar kan ook leiden tot tandwortelbederf en tandvleesaandoeningen. • Beperking van de mondfunctie: sieraden in de mond kunnen leiden tot overmatige speekselvorming, problemen met het uitspreken van woorden en moeite met kauwen en slikken. • Ziektes die via bloedcontact worden overgedragen: mondpiercings worden genoemd als mogelijke factor bij de verspreiding van hepatitis B, C, D en G. • Endocarditis: piercings in de mond geven een risico op endocarditis, een ontsteking van de hartkleppen en de binnenwand van het hart. De wond die tijdens het aanbrengen van de piercing ontstaat, geeft bacteriën de kans in de bloedsomloop te komen, waardoor ze het hart kunnen bereiken. Hoe lang kan een mondpiercing blijven zitten? Zolang je mond vrij is van infecties en de piercing een normaal functioneren niet in de weg staat, kan de piercing onbeperkt in de mond blijven. Let er wel op dat je bij het eerste teken van pijn of problemen je tandarts raadpleegt. Vanwege de risico's die ook na het genezen van de wond blijven bestaan, zoals beschadiging van het gebit of losgeraakte en doorgeslikte sieraden, is het het veiligst mondpiercings helemaal te mijden. Vraag alleszins vooraf uitleg aan je tandarts. |
so what else is new?
|
ja goh die verhalen kennen we niet al jaren :O
|
Hepatitis (B sowieso) kan je van elke mogelijke piercing krijgen want dit heeft te maken met besmette naalden :z
|
Citaat:
|
Citaat:
begin me bijna ziek te voelenzz |
ik heb ontslag genomen bij de bakker, en als ik daar weg ben ga ik eindelijk een labret/lippiercing nemen :D
maar weet nog steeds niet zeker welke :/ |
Lip is gewoon net onder je lip of een ringetje over je lip, en labret dan toch een stukje meer naar onderen of niet?:+
|
Citaat:
ik zat toen te twijfelen tussen een vertical labret (dus midden, maar dat je het 'bovenste' bolletje ook ziet omdattie meer verticaal dan horizontaal gepierct is 8)) en een schuine (zijkant) lippiercing, nu begin ik gewoon een labretje (idd midden stukje onder je lip) ook wel heel leuk te vinden.. |
bif, de inverted vertical labret :9
|
waaah ik heb een roze rekker in mijn oor :o
|
Citaat:
hoop niet dat ik nu jouw ouders op mijn dak krijg ghehe 8) |
Citaat:
he krien werkt dat piercingvirus van jou aanstekelijk ofzo? :+ |
In DECEMBER krijg ik een tattooding 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja nou ik ga het gewoon rustig uitleggen dat ik niet een onwijs grote staaf in mn oor heb geragt en dat het echt nog wel dicht kan groeien en dat ik zelf ook niet met een supergroot gat in mn oor wil rondlopen wat niet meer kan dichtgroeien. Gewoon ze gerust stellen zeg maar want zij weten er natuurlijk ook niets vanaf. Maar hij zit al best ver er doorheen joh :o Dalijk kan ik gewoon dat stiekje er al tegen aandoen :thumbsup: @andy; ja wat voor tatttoo joh :huh: |
Citaat:
|
Citaat:
|
even nog labret en vertical labret vragenrondje :)
labret http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...postid=1172614 vertical http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...postid=1172615 zit zo te twijfelen |
ik vind vertical niet mooi
|
nu zegt iedereen opeens labret 8)
ben ik het zelf denk toch ook wel mee eens.. minder opvallend, en wel iets leuker denkik neuspiercing gaat eruit trouwens :) |
ik vind dat vertical juist leuker staan :+
|
I dunno, ik vind het allebei wel leuk staan.
Labret is inderdaad wat minder opvallend maar toch cool. En vertical is misschien juist te opvallend? |
Vertical zonder neus piercing is vet :yes:
|
oeh mijn rekker is er doorheen en nu ga ik vanmiddag shoppen in amsterdam om een leuke tunnel te vinden :D
|
en nu heb ik een te gek gave en hij is zwart :+
|
Erug mmooi allemaal, erg verleidlijk zou het liefst gelijk naar de shop gaan en er een paar bij nemen maar ze vragen er wel verrekte veel geld voor op t moment:P
Ik laat rond kerst mn oren vol piercen, met mn verjaardag ringetje in mn neus en ik wil eigelijk al vanaf mn 10e ofzo een ringetje door mn lip, maar daar twijfel ik gewoon nog steeds aan. Ik heb al een tong piecing en heb nouja ze zullen al wel dicht gegroeid zijn gaatjes in mn oor, en zit er ook al aan te denken om een tunnel te gaan bouwe;) in mn oor maar dan niet meer dan 8mm hoor.. Tattoos komen er vanaf maart ik heb mooie ideetjes alleen kan ze niet helemaal uit werken en das wel jammer dus t zal vst nog wel ff duren.... ondertussen kijk ik mn oogjes uit:D:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar was ik ook altijd bang voor "de littkekens" daarom ben ik ook begonnen met een tongpiercing :P Maar van een tunnel blijf je volgens mij altijd wel een behoorlijk gat overhouden toch? lijkt me niet dat als je een tunnel verwijdert je oorlel weer helemaal "klein" word
Maaruh ik kan wel wat inspiratie voor tatoos gebruiken, Iemand nog leuke tattoo's?? 8) |
mijn dichte tunnel zit erin 8)
en hij lijkt net op een gewoon knopje :z |
een tunnel (van 'normale' proporties zegmaar) groeit toch wel redelijk goed terug dicht?
neuspiercing zie je ook niet meer echt als het is dichtgegroeid..alleen als het licht er op een bepaalde manier op valt kun je het littekentje soms nog zien :) ik zit weer te denken over een industrial..maar heb er geen geld voor :+ |
Citaat:
kun je oneindig veel voorbeeldjes vinden, ook wel handig want het is gesorteerd (dus 1 map met bloemen, 1 map met oldskool etc). tunnels tot 10 mm kunnen nog normaal dichtgroeien, maar het ligt er altijd aan hoe soepel je oren zijn/hoe lang je je tunnels hebt gehad/etc |
haha okeej.. ja ik zie me zelf namelijk niet als 50 jarige met zon uitgelubberd gat in mn oor:p.. Thanks voor die site he:)
|
Citaat:
er zijn mensen met tunnels van 6 cm die ze 'terug' 'moeten' laten opereren. maar das niet bepaald een pretje. ik wil een nieuwe piercing. godverdegodverrrr ik heb alles al |
als dat zo is ben je vergeten wat te vertellen.:o
|
heb al ruim 4 jr een tattoo op me rug (kleintje die je niet ziet, behalve op t strand) en had een wenkbrauwpiercing, heb ik na 2 jr eruit gehaald, was ik wel overheen :)
|
Citaat:
hoewel das ook niet echt waar. zou wel bepaalde surfacepiercings willen maar dat durf ik niet zo goed aan ivm uitgroeien. en vriendje vindt intieme piercings overbodig ;) maar goed we weten niet wat we missen dus kweenie eigenlijk 8) |
Citaat:
gewoon sparen en hem in london laten zetten gekk :+ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:18. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.