![]() |
Citaat:
|
Oké, dan maken we dit spel nog even af zonder de verhaaltjes (tenzij iemand zich echt geroepen voelt natuurlijk :p).
Voor alle duidelijkheid:de dorpelingen mogen stemmen tot morgenavond 18u! (Ohja Darkangel: wil jij ff laten weten of je nog meedoet of niet? :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Kut dan wel. |
spel verneukers spel verneukers
|
Citaat:
|
oh :$
|
Weerwolf! :]
|
Uitslag komt binnen vijf minuutjes..
|
Zo, de uitslag.
Ik heb even getwijfeld of ik de stem van Darkangel nog moet meetellen, maar aangezien ze mij nog altijd niets heeft laten weten neem ik aan dat ze niet meer meedoet... 1) Dennie (tovenaar) 2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox 4) Tyskie (Ziener) 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8) AMF 10) Dunja (Weerwolf) 11) Gastje (Dorpeling) 12) Piraatje (dorpeling) 13) Anneke01 (Dorpeling) 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle gedood door de dorpelingen opgegeten door de weerwolven Piraatje (dorpeling) is dood.. Er hebben trouwens niet zoveel dorpelingen gestemd deze keer, hopelijk volgende ronde weer wel. :) De wolven kunnen stemmen tot morgenavond 21u. Dit is zo laat omdat ik zelf ook weg ben en niet zeker weet wanneer ik terug ben :p. |
sssssssssukkels
stem op atjeuh stem op atjeuh |
Pff wat gay.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
8) AMF :p
|
:love: AMF
|
CHARMEDONE
dat zeg ik al het hele topic |
én prestige
|
8-)
|
Prestige is volgens mij niet zo'n harig monster.. Ik denk nog steeds dat Atjeuh in haar eentje de beide resterende weerwolfjes speelt.
|
ohhh ben ik nog vergeten te stemmen :o :(
|
Citaat:
|
:+
edit: ge-edit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
CO is een weerwolf
|
Ok
|
Citaat:
|
ok sorrry, ik heb geen flauw idee wie er een weerwolf is.
|
Citaat:
Erg rare hint dus... waarschijnlijk heeft ze alleen verluld dat jij een wolfsbane was. Wat ik al wist, want de enige functie die ik kon opvragen was de jouwe. :') Jammer dat we weer moeten wachten op de uitslag. |
Citaat:
|
1) Dennie (tovenaar)
2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox (wolfsbane) 4) Tyskie (Ziener) 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8) AMF 10) Dunja (Weerwolf) 11) Gastje (Dorpeling) 12) Piraatje (dorpeling) 13) Anneke01 (Dorpeling) 14) CharmedOne 15) Ash-hôôle gedood door de dorpelingen opgegeten door de weerwolven Deze keer is het de wolfjes wél gelukt om Frox (de wolfsbane) op te eten. De dorpelingen mogen stemmen tot vrijdagavond 18u Sorry voor de vertraging, maar ik ben gisteren de hele namiddag weggeweest, tot 's avonds laat, en vandaag ben ik dus op school geweest. :) |
nou dorpelingetjes, de tijd begint de dringen, het halve dorp is uitgeroeid...
|
ow hehe ik had al gestemd.. was dus de ronde voor de weerwolven :+ nouja.. ga ik wel weer stemmen :p
|
het is ash-hoooole
|
what?!
|
ik had m'n haar niet bruin moeten verven he? :(
|
nee dat vertrouw ikook niet :$
|
en dat scheren moet ook weer eens gebeuren :$
|
vooral je rug hoor
|
eik0ls :@
|
Lol, als iedereen zich nu goed verzorgt, komen er geen weerwolven meer bij. Maar ik ben benieuwd. ik hoop dat de wolvjes winnen. :]
|
Misschien een tip, domme dorpelingen.. Vermijd in ieder geval een gelijkspel! Als ik jullie was zou ik in dit topic iig communiceren op wie je gaat stemmen (en de weerwolven moeten natuurlijk dan niet stil gaan houden, maar ook een naam noemen :')).
Je hebt als dorpeling iig 40% kans een weerwolf te treffen.. |
Citaat:
|
Een echte ziener. :)
|
1) Dennie (tovenaar)
2) Impressions (Dorpeling) 3) Frox (wolfsbane) 4) Tyskie (Ziener) 5) Prestige 6) Atjeuh 7) Ambypur 8) AMF 10) Dunja (Weerwolf) 11) Gastje (Dorpeling) 12) Piraatje (dorpeling) 13) Anneke01 (Dorpeling) 14) CharmedOne (dorpeling) 15) Ash-hôôle gedood door de dorpelingen opgegeten door de weerwolven CharmedOne is dood, een gewone dorpeling. Slecht gegokt, dorpelingen! Maar ik heb maar twee (van de vier) stemmen binnengekregen.. Dus dorpelingen, stem in het vervolg allemaal even, als jullie willen! :) De wolven mogen mij een naam PM'en tot morgenavond 18u! |
hehe sorry Co, ik heb op je gestemd..
Heb maar iemand gekozen, heb echt totaaaal geen idee deze ronde wie wat is enzo |
Atjeuh is een wolf.
|
Citaat:
|
Nog een geluk dat beide dorpelingen op CO stemden... Damn, wat een triest dorp is dit zeg. Ben blij dat ik al snel Elvenkindje mocht gaan opzoeken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.