![]() |
Gedichten af!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
besturingssysteem voor UAV's
|
Zal vanmiddag even googelen wat dat mogen zijn:)
|
|
Die had je in je bezit? Is dat ding voorop een cameratje?
Ziet er op zich wel vet uit. |
Samen met een vriend vloog ik die dingen via de computer.
en dan naar bepaalde coördinaten vliegen en met de camera bepaalde dingen proberen op te nemen. Zodat ze konden zien of er evt bugs in de software zaten. Werkte ook met een visor enzo. |
Dat is best cool:thumbsup: heb je echt met die dingen gevlogen of gewoon een simulatie?
|
voornamelijk simulatie, 1x wel met het echte ding gewerkt maar toen werd ie wel door een professional bestuurd en was ik met de interne camera bezig.
|
Citaat:
|
Maareh, waarom is zo'n ding zomaar voor leken bestuurbaar? Of heb je een opleiding tot UAV vlieger achter de rug?
|
Whieeeeee...
M'n kamer is eindelijk anders ingericht :D Nou ben ik helemaal happy :d |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik heb zin in morgen *) |
ik heb men engels toets goed gemaakt want ik had geleerd en de leraren deden aardig en vanmiddag was leuk en de date was geslaagd en en en friday highday!! :d yeee
|
Ik kan niet wachten tot vrijdag!
En sinterklaas was leuk. |
kijken hoe Lukas zn friet eruit kotst in de bosjes is altijd grappig :+
|
Citaat:
|
smaakt heerlijk met extra sambal :yes:
|
Leg eens uit.
|
cba
|
Citaat:
|
simulator doe je met twee man, en dat is erg simpel.
zelfs een belg zou dat ding kunnen vliegen. |
vandaag was super \o/
|
Sinterklaas vond mij echt heel erg lief want ik heb de meeste kadootjes van allemaal. :love:
|
Ik dacht dat ik deze reactie al gemaakt had, maar blijkbaar is 'ie kwijt.
Citaat:
|
Citaat:
In principe kan iedereen ook een auto of een tank besturen zonder les. De kans dat je brokken maakt is alleen exponentioneel groter. |
dus Belgen achter het stuur, is bloed op de muur:')
|
Oud nieuws toch? :o
|
Citaat:
|
wat hebben belgen er nou weer mee te maken ._.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
niet zo kinderachtig. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen sommige mensen trekken zich alles aan wat er gezegd wordt. Hun keus. Maar niet mijn probleem. |
heeft niets met Icje te maken hoor;) kheb altijd al de belgengrappenhumor gemogen:')
|
Daar zit ook wel weer wat in.
Waarom neemt een Belg een krant mee als 'ie gaat autorijden? :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je moet ook een keer weten wanneer je op moet houden, want na een paar grapjes ben je al lang niet leuk meer. |
En toch vind ik ook wel weer wat in de comment van Ash-hôôle zitten.
Ik kies onpartijdig. Citaat:
|
Citaat:
Het was er, het is er, en hopelijk blijft het ook zo. Het is een grappige vorm van humor, en dat de belgen hier nu in de minderheid zijn, moeten ze nie zoveel van aantrekken. Als ik nu op een belgisch forum een beetje ga kletsen, en ze maken grapjes, tsjee ik ga te diep erop in, maar mijn punt is eigenlijk dus: het is een forum, waarin sommige mensen de jihad tussen belgen en nederlands nogal leuk vinden om steeds aan te halen. en nu vrede?:* @ deegje: rofl |
Alleen heb jij daar niets over te zeggen.
Aangezien het geen flame is en er nergens in het reglement staat dat ik geen belgen grappen mag maken, plus het feit dat het gewoon tegen niemand gericht is. So take your PMS somewhere else :) |
vrede nuO-)
|
Citaat:
|
Waarom heeft een belg een tuintje op de hoedenplank van z'n auto staan?
|
Of een zelf in te vullen nationaliteit.
|
Mofrikaans! :love:
|
om tijdens overtredingen de politie om de tuin te leiden
omg |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.