![]() |
Jeuk is erg!!!!
|
Vlooien? :+
OT: Egh. |
Lalala het zijn vrienden lalala ik wil je niet kwijt lalala *shoots* eindelijk stilte.
|
Huiswerk. Nu nog doen. Voor kwart over 10, want dan begint That's 70 show.
|
That's 70 show begint:wave: Doeeeeiiiii:+
|
Ik heb vorige week meer dan dertig uren gewerkt en ook nog eens naar school.
Zaterdag gingen we poolen op bierniveau en dat ging wel maar wat een kutvolk in Utrecht zelf. Zwervers die vragen om een euro en fietsers die plat op een muil gaan en blijven liggen. |
Bla bla.. Java is saai :{
|
Ziek -_-
|
Citaat:
|
M'n schrijfopdracht Nederlands werd niet echt gewaardeerd. Toch blijf ik erbij dat Second-Life alleen voor uiterst domme mensen is. :')
|
Citaat:
btw al je afstandsbediening gevonden? |
Ja! :d
Jouw manier werkte. :+ |
Citaat:
|
Dat had ik dus opgeschreven. Misschien moet de woordkeuze alleen anders de volgende keer.
|
Citaat:
|
7 onvoldoendes. politie in huis ofzo. bergen werk. koppijn en ik ga slapen nu.
|
Bakken met huiswerk om te doen, en ik ga MW2 spelen.
|
gamen is ook zoveel leuker dan huiswerk ;)
|
Dat is't probleem.
|
Citaat:
|
Huisarrest.. jippie daar zat ik op te w8ten 8|
|
kk duits leraar, die gast heeft echt iets tegen mij. Ik do GVD helemaal niks en nou moet ik nablijven heel de week en zit ik vriendloos alleen in de klas (niemand naast achter schijn in een 2 tafeltjes radius).
|
Citaat:
|
Komt daarvoor politie? :')
|
Citaat:
|
Dumb ass.
OT: Die collage die voor de grap begon heeft toch 1 uur en een kwartier geduurt. :') |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://moderateinthemiddle.files.wor...t-sherlock.jpg |
Citaat:
ik heb nu uber rapport met allemaal 7's twee 8en en een 9 alleen duits is een 3.7 heb ik nou alleen een hekel aan duits omdat ik er slecht in ben of ben ik slecht in duits omdat ik er een hekel aan heb, of misschien gaat het in een cirkel. |
Soms, snap ik nog minder van haar dan van Shakespear's quotes.
|
Hij is een hij. :+
En in dit geval was het plaatje en diens tekst een beetje misplaatst. |
Citaat:
|
Oh, nevermind.
Jij bedoelt L. Ik dacht dat je het over Chitesel had. :') |
Hehe, geen probleem.
|
Citaat:
|
Oeehhh. Ik zie het vuur al aankomen.
|
:{
|
Weten dat ik als ik nu ga slapen, ik wakker zal worden op de kutste dag van de week: de dag voor de schoolweek weer begint.
|
Focking om 5 uur vanochtend m'n bed uit om om half 9 in Amsterdam te mogen zijn voor m'n Cambridge examen. En nu te brak zijn om nog een poot te verzetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
btw, veel succes, en doe je advanced of die normale? |
Advanced, en dan het op een na hoogst haalbare examen voor mij. Near native gaat me niet lukken denk ik :+
Die van mij is ook business gericht trouwens. Die dag duurde echt superlang ook, 's ochtends om half 10 het eerste examen en 's middags om half 4 het laatste. |
Citaat:
|
Tis wel chill voor later als je groot bent he. Er waren ook allemaal mensen van in de 40 die het nodig hadden voor hun baantje.
|
Ging het goed?
|
Ja, opzich wel. Maar ik ben benieuwd of ik het haal, volgens mij zijn ze echt super streng.
We gingen de hele weg in de trein ook al engels praten om vast in de stemming te komen. We werden wel wat raar aangekeken :+ |
Ghehe, maar dat maakt niet uit. :+
En good luck! :d |
Het is weer zo'n dag.
|
Ruzieruzieruzie.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.