![]() |
Downloads die op 99,7% blijven steken :{
|
Citaat:
voorbeeldje: ik heb tele2: server: news.tele2.nl bij mij gaat ie niet zo razend snel 40kb/s maar het is precies genoeg om in een paar seconden die laatste paar mb binnen te downen;) |
* denkt terug aan de tijd van torrents, toen hij films met 50 minuutjes binnen had *
|
Citaat:
|
Ik heb de laatste tijd dat 'ie 100% zegt maar er nergens een gedownoad bestand te vinden is. :') Of dat er blocks missen.
|
Dat heb ik ook. Het is bij mij vrijwel altijd incompleet.
|
dan halen jullie servers niet het hele bestand naar binnen. Maar er zijn bijna altijd par2 bestanden meegepost. Dit zijn reperatie bestanden:
Je moet het programma: Quickpar downen. Die kan de bestanden repareren via de par2 bestanden;) |
Gisteren als Zwarte Piet richting huis gelopen om cadeau's te brengen.
Onderweg bijna expres aangereden door gabbers in een verlaagde kutgolf en 3 keer uitgescholden voor homo, alleen omdat ik zwart ben |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet, want dan zeg je repair en dan zegt ie dat het niet kan.:no:
|
terug naar torrents blaab? :+
|
Schieten ook niet echt op.
Behalve als je private trackers hebt, maar cba. |
Hoeveel kb p/sec noem je snel?
|
>200 vind ik al snel
|
Citaat:
- de poster heeft niet alles erop gezet - de post is van lang geleden, de server kan het niet meer compleet binnenhalen - je hebt niet alles geselecteerd en er een nzb van gemaakt To be honoust, heb ik er dus nooit last van. |
Dan doe jij denk ik iets fout, ik heb eigenlijk altijd wel boven de 400
|
Citaat:
nieuwsgroepen dus:thumbsup: alleen moet je er gewoon aan wennen. Ik had in het begin ook vaak die blocks die missen enzeu. Maar na een jaartje en korter ben je er gewoon prof in. Torrents:no: |
Ik denk het wel ja. Mijn max. is 600-700, maar daar zit ik nooit aan. :/
|
Citaat:
Alleen voor films is het handig. Dus dat is het enige waar ik het voor zal gebruiken. In de tijd dat ik al die zooi in nieuwsgroepen in zit te stellen heeft Vuze die cd allang klaar. |
nieuwsgroepen hoef je juist bar weinig voor in te stellen. Alleen als je geen zin hebt om de servertjes uit te zoeken welke goed zijn, of gewoon een payserver betalen dan is het soms eventjes zoeken naar welke. Maar daar heb je de schatkist voor op ftd
|
Nu weten we wel wat het is vrind.
|
een pizza toch?
|
Ja, die Texas.
|
Ik ben blijven steken bij Hawaï :o
|
godverdomme tancodes kwijt
|
Citaat:
|
Nee, ik had die van mn ouders ff gekopiëerd zodat ik niet voor elk dingetje die lijst moest gaan opgraven, maar nu is die kopie dus weer onvindbaar.
|
Godverdomme.
Als je 18 bent moet je een hoop zelf gaan dokken. Geen probleem verder, er blijft alleen minder over. Plus dat het niet uitmaakt waar je werkt omdat ze toch overal dezelfde kut CAO's hanteren. Met een kakminimumloon kom je ook niet ver. Laten we zeggen dat ik ook niet zo'n zeiknerd ben die altijd blut is en bij zijn ouders aanklopt voor geld; Integendeel. Als ik het zou vragen krijg ik het wel maar dat wil ik gewoon niet. Ik moet iets verzinnen wat er uit springt waarmee ik lekker centen kan verdienen om te sparen ofzo. Daarmee bedoel ik dan geen medicijnen testen. |
kom samen met mij UAV's vliegen :+
|
Dat kan ik niet man. :d
|
Ik leer het je in 5 minuten.
|
Ik crash zo'n ding sowieso.
Ik ben meer van het sauzen, stucwerk en heftruckrijden. :+ |
Dan mag je de kantine doen :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daar kun je voor kiezen, meestal wel. Maar doordeweeks zijn meestal ook genoeg mogelijkheden. Ligt net aan het soort werk he.
|
OT: Ik bak niets van Winterbells. :(
|
liquiditeitsbegrotingen zijn stom.
|
Bah, bakken met huiswerk.
|
Citaat:
OT: altijd dat KANKERgezeik bij die achterlijke coördinator. Ik leven een briefje in dat ik er twee dagen niet ben om naar open dagen te gaan. Begint die hoer weer te zeiken dat ik op één van die dagen een proefwerk heb en dat dat voor zou moeten gaan. Denk na, rotmens, ik kan ook gewoon doen alsof ik ziek ben. Dan mag je het proefwerk ook gewoon later inhalen. |
Citaat:
Ik kan gewoon goed met m'n handen werken. :yes: |
Citaat:
|
Winterbells ding spel is echt kut imo.
Ot: Klote tiefus kut datums.. Wil ik dingen plannen kan dat niet omdat m'n ouders dan al andere plannen hadden.. Bah Bah Bah |:( |
komt wel goed :)
|
Verslapen. :{
|
Ik mag weer beunen tot 9
|
Kutgedoe.
|
Kankerschool. M'n leven voelt als een Radiohead liedje. 8|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.