![]() |
Per 50 berichten wordt er een nieuwe pagina geopend ;).
|
Citaat:
|
Je kan ook gewoon kijken op het algemene overzicht bij het aantal geplaatste berichten :+.
|
Citaat:
|
Regen/onweer :|
|
Citaat:
:love: en deze avond wereldrecord kussengevecht!! doet er nog iemand mee? |
lijkt me wel vet :p wereldrecord kussengevecht
ik doe alleen niet mee :p |
mooi weer vanavond :thumbsup:
|
Citaat:
|
Goeie morgen
:wave: |
omg :{
|
wat zal het weer ons vandaag brengen
|
Citaat:
|
ik geloof piet paulusma..
voor deze week 50 graden en kurkdroog! een 8 voor skien en een 2 voor terrasweer, vanwege de hitte... _0_ pietje heeft het altijd goed_0_ |
Goedemorgen.
Net het verslag van geschiedenis afgewerkt, nu mag de rest er hun plan mee trekken. Enkel nog mijn interviews afprinten en mijn stamboom maken *). |
Ik moet ook nog veel dingen doen voor school, maar daar heb ik echt geen zin in.:|
|
Echt weer niet normaal. De leerkrachten hebben weer eens puntjes nodig.
|
whaha, ik heb geen huiswerk tegen de maandag! :thumbsup:
|
ik ook niet, maandag Reisweek *)
|
reisweek? :?
|
Citaat:
|
ooooh langs de weg ik heb een nieuwe parfum gehaald!
Ultraviolet van Paco Rabanne.. Damn ik ruik echt lekker :love: |
Pffft ... ik kan niet meer uit aan mijn eigen notities. Pijltjes van links naar rechts naar onder naar links en terug naar onder, sterretjes, afkortingen, streepkes, bollekes, ...
Help! *hulpkreet* |
Whoei k ben helemaal blijj.. Heb net een gitaarnummertje geschreven :love:
oh, en *helpt thaliagliajela* |
Elvenkindje, kom je me weer helpen vandaag? *kijkt naar bladen* ik denk dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken...
't Is maar voor een half dagje. O-) |
Vooruit.. Maar k ga over een paar uur wel naar Roosendaal om nieuwe gitaarboekjens te kopen dus dan moet het klaar zijn 8)
|
Ik kwam ook maar weer eens in dit topic opduiken :+
|
Hey JMT :) *zwaai*
Ik heb goed opgeschoten met mijn Nederlands. (Zonder de hulp van Elvenkindje weliswaar :p.) 'k Heb vier blaadjes gedaan, wat stromingen, tradities, rationalisme en de verlichting inhoudt. Nu alleen nog de romantiek, de semantiek, de uitvreter en Multatuli. Maar da's voor een andere keer. *is weg* Fijne dag nog allemaal :wave:. |
Citaat:
|
goeiemorgen thaliaaglaja, we zijn hier met z'n tweetjes!!
|
Goeiemorgen aan jou ook, eniT :).
|
Citaat:
|
Iemand nog iets leuks te vertellen? :p
|
Altijd eh, altijd.
Maar vandaag niet. |
OMG OMG dit is de eerste keer dat ik op een uitgaansfoto sta en ook meteen de laatste [ik ga nóg harder mijn best doen om de camara's te ontwijken :p]
|
Citaat:
*jenn heeft behoorlijk veel aantrekkingskracht op KLOOTZAKKEN :{ :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
maar gaat ie weer een beetje:wave: :aai: |
Citaat:
Maar het was niet lekker zegmaar ;) Mijn been/voet , elleboog en nek doen nog wel zeer .. En mijn fiets is wéér kapot , met koninginnedag was ie al in elkaar geslagen en hij was zaterdag weer gemaakt en nu weer kapot -zucht :p |
grolsch lentebok is vies :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders kon ik niet autorijden :p |
ik ben heel slechtgehumeurd! :[
wie vrolijkt me wat op? |
1 Bijlage(en)
Citaat:
als je dáár niet van opknapt .. :p |
Citaat:
:p hij is echt supersuper lekker! (wel jammer dat ik geen slagroom lust ;) ) |
1 Bijlage(en)
Citaat:
Hier dan ! :) |
MIJN CAM DOET HET WEEERRRR*)
|
FUCK IT!!! Mijn fiets is gewoon wééééér gestolen, en nu wassie niet eens van mezelf, maar van mijn zusje! :[ Hier kan ik zoo pissig om worden! Ik had 'm nog wel op slot gedaan!!!! :[ Als ik ooit diegene die mijn fiets heeft gestolen tegenkom dan probeer ik al mijn kickbox technieken op diegene uit:{
|
Wat lullig voor je :| Ik heb m`n fiets heel lelijk geschilderd met allemaal felle kleuren, dat niemand `m wil hebben :+
|
8-)
|
goeieavond everyone!
ik ben moe'tjes... *geeuw* wie heeft er nog meer zin in slapen? |
ben net wakker, maar ik heb liever zin om te slapen dan voor schol bezig te zijn > ben ik nu aan het doen.
goedemorgen iedereen trouwens...oh het is al middag...goedemiddag...:p |
:)
|
gnaavent
|
The first time I saw your face, there was a fire in my soul, I couldn't not embrace, there was a fire in my soul, where do we go now, where do we go-o-o now
Oh darkness, oh darkness, come over me tonight Oh darkness, oh darkness, come over me tonight |
ik ga weer
doeidoei! |
ben er nog
|
Hoe lomp kan je zijn?
|
Citaat:
|
Ik weet trouwens al wie de columnwedstrijd gaat winnen. *hint hint*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
Citaat:
|
wat een mooie dag vandaag! 8-)
|
lekker weer vrij van school!
|
bij mij kwam het in de buurt maar 2 uurtjes ^^
|
ik ga weer
de mazzel! |
Whaha ik weet al bij welke vraag ik vaak zal worden ingevuld bij de nieuwe enquete :p
|
Citaat:
|
welke vraag ?
|
Sjonge 9 van de 10 x weet ik echt niet wie ik in moet vullen bij de enquete hoor.. 8)
|
ja en er moet wel overal iets staan he O-) op enkele uitzonderingen na natuurlijk.
en de enquete is volledig anoniem, dus je kunt gewoon invullen wat je denkt :7 |
24 ;)
|
tering heb net 11 uur gewerkt, van 6 tot 17 :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat gebeurd er met de enquete dan ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
owke... had al wel het iedee dat dat ging gebeuren maar wist het niet zekr dus.... ff navragen;)
|
Citaat:
Maart 2004 Oktober 2003 April 2003 Januari 2003 September 2002 maar tis nu idd al een tijdje geleden :p |
ja toen was ik nog niet op dit forum..
thnx... wel leuk om te weten.. leuk idee ook |
Ik ben te lui om de enquete in te vullen:o
|
Eigenlijk is mijn geschrift best wel nog netjes en leesbaar.
Ik snap niet waarom de leerkrachten klagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar leg het toch maar eens uit, want ik snap het echt niet.
|
Je schrijft echt piep klein. De lusjes en gaatjes zie je niet eens meer.
|
Citaat:
En ik schrijf duidelijker dan sommige andere mensen. |
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh,
zit op stage en het wordt het mooiste weer van de wereld. aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh |
Toetsweek :| Morgen mondeling Duits :kots:
|
pfuuu ben net terug van star wars 8-) meesterlijk
en digitaal beeld en meesterlijk geluid, pfuuuu :7 |
:z
|
he ik heb pas 28 enquetes ik verwacht er nog wat meer :*
|
naja.. kommop jongens/meisjes... ik heb de mijne natuurlijk al ingestuurd ;):p
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is het vandaag vet lekker weer buiten, moet ik de hele dag binnen zitten voor school! :[
|
Ik heb vandaag een leven gered.
Een spinnenleven dan nog wel. |
ik heb vandaag duizend mieren gedood
en een paar vliegen en een hele grote wesp *hornet ofzoiets* die dingen zijn echt echt groot! en mn kat heeft 2 muizen gedood echt een moordfestijn hier ^^ |
ik heb vandaag een hondje (van 3 maandjes, kwam tot mijn enkels ongeveer) geaaid. Echt een GROTE stap voor mij! Ben trots op mezelf:Y)
|
applaus voor kriem! *klapt* :)
|
ben je bang voor honden dan? en dan nog wel een puppy? er bestaat niets op aarde wat onschuldiger is dan een puppy :huh:
|
jah die dingen zijn vet lief
vooral zon kleine herdershond die zijn echt lief als ze klein zijn |
Kim Clijsters ligt eruit. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
wie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*gaat zich terug over haar boeken gaan buigen*
Vergilius is volledig herhaald, nu de rest nog :). Tot vanavond ofzo! |
Citaat:
ik ga er altijd van uit dat elke hond lief is. Op die manier toon je ook geen angst. Maar als je al 2 keer gebeten bent lijkt me dat wel moeilijk om te doen... misschien kan martin gaus je helpen :+ |
Citaat:
|
k ben nog nooit door een hond gebeten ^^
jah valse herdershonden zijn dan egt klotebeesten maja welke valse hond is dat niet... |
Citaat:
|
Anna Kournikova is wel leuk, maar om haar nou echt een tennister te noemen.. :?
|
Sharapova. En een of andere meiske uit Frankrijk met Russische roots is ook wel aardig.
Kournikova is meer een mode-ster, dan een tennisster (let op het verschil met tennister). |
Dat is wel een mooie meid ja. Maar iets te dun vind ik. En ze is ook pas 17 ofzo :?
|
|
Geil persoon ja.. :9
|
Sharapova is net 18 toch?
|
euuh... stevie...
hoelang blijf je nog wachten op inzendingen van enquete en waneer word het gepost??? |
Citaat:
Dit kan totdat mijn examens voorbij zijn, dus tot donderdagavond 2 juni om 21:00. Zo snel mogelijk daarna zal de uitslag volgen. ik wil nog wat enquetes erbij :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
O, je wilt ingevulde enquetes hebben. :')
|
Pff ik verveel me :O nog 2 lange lesuren te gaan :{
|
iemand nog wat leuks te vertellen?
|
Citaat:
|
Ik heb op 8 minuten 50 zeven en een halve ronde gelopen!! (Wat gelijk is aan 1500m.)
(Wat heel erg goed is voor mij.) 8-) |
Citaat:
word ik net wakker.. sta als een zombie op.. spring onder de douche.. stap de douche uit. kleed me aan... en realiseer ik me pas op dat moment dat ik me hardstikke bagger voel, duizelig en dat ik maar weer beter m'n bed in kan kruipen :| waarom realiseer ik me dat niet als ik nog in bed lig? want nu voel ik me nogsteeds bagger, maar ben ik al wakker genoeg om niet terug naar bed te gaan :| straks maar een lading fruit in huis halen :| |
Citaat:
|
Ik ga me even naar het stemlokaal begeven, totzo .. !! :)
|
Citaat:
|
stond je niet gewoon in de rij? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de 1000 gehaald *)
|
:wave:
|
m'n ouders zijn net 10 minuten de deur uit, en ik heb al 2 regels overtreden 8)
|
Heerlijk ,
ijsklontjes in je broek krijgen .. :{ :notgood: :d :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders hebben liever niet dat ik op tafel schijt, maar dat wilt toch niet zeggen dat ik dat wel doe als ze weg zijn?
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik een leven nodig heb...
|
Citaat:
|
update: ik verveel me, en ik moet nog 3 dagen stage|:(
|
Citaat:
|
Sander is terug :o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
te erg... ze lopen het watskebeurt liedje bij me op school te draaien :|
|
Citaat:
|
Vandaag dacht ik toch wel even dat ik het kreeg. Was ik dus aan het leren op mijn kamer: eerst mijn mama die de hele boven kwam stofzuigen, kwam ze mijn kamer binnen "'k ga maar efkes storen ze". Stormde mijn broertje binnen: "Mamaaa! Dieter heeft mijn baan omver geduhuwd!!!" Als ik ze eindelijk buiten had gekregen, het stofzuigen gedaan was, begonnen een paar tuinen verder een paar johnny's met hun scooter veel lawaai te maken.
Als ik dacht dat het uiteindelijk toch stil was, hadden die twee het hier in hun hoofd gekregen om op de trap een dominobaan aan te leggen. Ggggrrh... stomme kinders. |
Waar komen al die gasten plots vandaan?
|
Verliehiefd .. :$
Wederzijhijds .. :love: |
goeieavond iedereen...
jeetje, er zijn hier bij de buren een paar kindertjes nogal rumoerig aan het spelen... wel grappig om te horen. "spadamèèn" "ten aaanvaaal" enzo van die dingen schatteug :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb zo herkanzing en voel me te schuldig om te gamen, maar heb ook geen zin om te leren 8)
|
Citaat:
Wees een beetje solidair met mij O-). |
zo, nu nog in de enquete topic posten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en de laatste
|
Citaat:
|
iemand problemen mee als ik weer kom slowchatten hier?
|
M. Jackson op CNN :)
|
heeft ie nog iets interessants verteld?
|
ben benieuwd
|
mja, de rechter doet binnen 10 minuten ong. uitspraak 8)
hij zal toch wel onschuldig worden verklaard |
jeuj hij is onschuldig :7
|
op alle aanklachten onschuldig...
ik vraag me af hoeveel hij die rechter heeft betaald |
Citaat:
|
Citaat:
|
alleen verleden? :p
|
Citaat:
(naja typfout.. ) |
mensen mensen wat een mensen riepen de mensen toen ze de mensen zagen
|
ik ga denk maar ff naar buiten
edit: doei |
doei
|
wauw hier ben ik lang niet meer geweest :)
|
hoi sanne, welkom back in de slowchat :]
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoi Enit ;) |
[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
[b]:|? Ja, dat was de verkeerde, moets deze zijn :wave: maar ik had geen zin om te editen |
Ik voel me zo'n wiskunde nerd, ik snap het hoofdstuk gewoon, oh misschien haal ik mijn eerste voldoende dit jaar wel :love: 8)
|
Citaat:
|
verneukd.. *kuch* :$
|
Citaat:
|
tijs... :'(
|
GESLAAGD GESLAAGD GESLAAGD
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.