![]() |
het is zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaai hier
waar is ed en den en den en mike en nils en en en enzo:? |
ik ga ff pitten.
ff bijtanken voor vanavond! ben strakjes nog wel online :* :* :* :Z |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
waar ben jij :wave: |
Citaat:
|
ja dat weet ik want je bent niet hier,
daarom vraag ik ook waar jij bent :Y) |
Citaat:
|
maar ik ga dr zo vandoor..
ff bijkletsen met vriendinnen! (goh zoooooveel te vertellen) jammer dat sommige mensen niet online zijn geweest.. maarja :) veel plezier vanavond, en ik lees morgen wel wat ik allemaal gemist heb;) :* :* |
Citaat:
dat is een misdaad 8| |
Citaat:
|
Citaat:
jij bent zo vervelend :x O-) :p :+ (grappie hoor :p) |
Citaat:
Jij daarentegen niet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey levende mensen :wave:
|
jaja :7
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we moeten onze fastfood bussiness nog bespreken... Mayo, ketchup, curry en saté |
beetje stil nu, 8{
|
Citaat:
hmm mayo, ketchup , curry en saté mmmm .. ff denken hoor ... uitjes?:P |
maar je kan niet alleen uitjes doen...
dat valt in een andere categorie als de sausjes :Y) misschien nog BBQ saus :? |
Citaat:
of sweetchillie sausje met stukken ananas en stukken perzik ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wauw :9 |
Citaat:
jum jum jum .. |
Citaat:
|
ben vandaag naar pc beurs in eindhoven geweest...was zekers weer coolw...heb daarna bij kennis van mij pc in elkaar gebouwd en alles geinstald... nu benk weer net thuis 8)
|
Citaat:
wrap , met stukjes kip en stukjes ananas en een zoete saus , met daarbij apart schaaltje mais. ( voor de mensen die het niet lusten he ) . daarbij een lekker wijntje ( cola , etc kan ook ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
oeh ik hád al zin in de zomer.. maar nou helemáál!! :d |
Citaat:
(maar mag het wel zonder kip?:)) |
Citaat:
stukjes tropisch fruit.. met een beetje redbull ( minder zoete variant kan ook ) of 7up ) ( sprite is ook lekker ) . en dan rode puskin vodke erbij ... bij het eten van je fruit dan tintelt het na op je tong..... rrr;) |
Citaat:
|
TWENTE STAAT VOOR:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
|
Citaat:
@mozzel: 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lalalaa :Z
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij mij zijn de dvds gewoon goedkoper;) |
De FBI neemt de diefstal van de Half Life 2-broncode bij game-ontwikkelaar Valve Software hoog op, zo bleek onlangs. Een van de verdachten werd 's ochtends vroeg uit bed gebeld en getrakteerd op een grondige huiszoeking, waarbij hij negen pc's af moest staan voor nader onderzoek.
9 PC'S .... wa een gekke :huh: :huh: |
Citaat:
stukjes ( saté ) zonder de saus, uuh het moet wel makkelijk eetbaar zijn en niet dat je een half uur moet kauwen , lekker , simpel ,.. en het moet lekker smaken :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:52. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.