![]() |
En dan zit je op de 1701 :Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik maar eens een tussenbeoordeling gesprek met mijn stagebegeleider moet hebben! :huh: Weet ni of dat wel zo'n goed idee is:huh:
|
Citaat:
|
hoi hoi:wave:
|
Citaat:
|
Citaat:
heeft ie kanker? (ik vind dat echt een kut woord:| ) |
Citaat:
|
Citaat:
De officiele naam is Non-Hodgkin. |
Leven is niet altijd eerlijk.......
|
Citaat:
kut voor je kan je goed met hem omgaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is ook pas 68, en we gingen er tot voor kort elk jaar mee op vakantie. Met kerst zijn ze altijd bij ons. Elke zaterdag zijn ze er, en elke zondag gaan mijn ouders daar naartoe. |
Citaat:
:* |
ff klein vraagje..
ik vind het namelijk een beetje eng ik heb sinds gister rechts onderin de taakbalk een groen pijltje met nog iets eronder staan.. als ik mn muis erop hou staat er hardware veilig verwijderen :? wat is dat?:? |
Citaat:
|
Citaat:
zie mn opa en oma misschien 6 keer per jaar:? nou ja heel veel sterkte ermee..:aai: |
Citaat:
|
1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
O-) Mijn doel van vandaag is berijkt! :d Feestie! *huppelt in het rond, boven op dr bureau* |
Citaat:
enne gefeliciteerd hoor:* :p |
Citaat:
Dat is er voor om als ik zeg i.p.v de cdrom speler mijn diskette station erin moet doen. Dan druk je daarop en dan kun je zonder je computer uit te zetten de cdspeler eruit trekken en de diskdrive erin stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
krijg nl ineens allemaal vage mailtjes daarover.. en toen zag ik dat vond ik niet zo leuk haha:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je?
|
Citaat:
|
Citaat:
O en mijn bureau hier is vet groot! Het gaat de hele studio rond! En aangezien die ongeveer 10 bij 15 meter ofzo is!!! *rend rondjes* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*huppeld vrolijk in t rond* |
Goh, nog maar 8 :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nog 977:(
*stopt met rondjes rennen* |
Nog 54 :{
|
mensen ik ga weer
ga me even uitsloven met fitnis:p baaibaai |
Citaat:
TJAKKA !!!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:31. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.