![]() |
Citaat:
Lees "Tirza" eens, dat is pas echt goed! |
samenvatting van harry potter deel 7.
|
de wandelaar, nog steeds, echt een pannekoekenboek
|
net uitgelezen:
Dimitri Verhulst - De helaasheid der dingen Remco Campert - Het satijnen hart |
het oponthoud van sartre, wat een gezever eigenlijk..geweldig
|
lees nu: darren shan
|
|
Handboek Hooligan, Paul van Gageldonk
Ze staat verbaasd hoe die wereld in elkaar steekt. En niet eens negatief... |
Ik ben raaf, door Iny Driesse en Thomas Goyvaerts
mooi geschreven. een paar quotes: •Als ik iets denk, dan is dat een waarheid. •‘Altijd’ is een lege doos. Het is er donker als de nacht en ik ben erin verdwaald. •Beperkingen kunnen je gelukkig maken. Ze hoeven je niet te frustreren. •Zelfs God vindt het moeilijk om tegelijk lief te hebben en wijs te zijn – hoe dóét hij het? •Het spijt me. Ik ben precies hetzelfde. Ik ben zoals iedereen. En ik weet het, want daarom probeer ik anders te doen dan anderen. Ik doe zo hard mijn best om anders te zijn, dat Ik nooit aan mezelf zal kunnen ontsnappen. •Iedereen is eenzaam. Jij bent alleen. •Trots haalt alles in een mens naar boven, vooral het slechte. •Je kan alleen maar van iemand houden als je diegene ook mag haten. •Dood is een fascinerend woord. Dat is wel vaker zo met palindromen. DOOD. Of je nu vooraan begint te lezen of achteraan, het blijft dood. Hoe je het woord ook bekijkt, dood blijft dood. Of poop. Dat is dood op z’n kop. |
ik lees nu een boekie.. omdat et een opdracht is voor school..
grazy games.. 'k weet niet wei de schrijver is ;) boeit me ook niet!! ik lees NOOIT!! alleen als ik zoals nu een opdracht krijg voor school.. en dan nog lees ik em niet.. want dan zoek ik de samevatting op op internet :thumbsup: |
ik verslaafd aan lezen XD 3x in de week naar de bieb, per keer haal ik 5 boeken.. na 1 dag uit.
tis saai. |
wOOtt!!
ohw.. als ik een boek zie.. val ik al in slaap ;) |
oew dat is handig!
|
Momenteel met een boek voor mijn PWS bezig, verder voor school 'Een varken in het paleis' van Tessa de Loo aan het lezen, hoewel het echt niet opschiet. Vóórdat ik verplicht literatuur moest lezen voor school (en erger, boekverslagen schrijven) las ik graag, nu heb ik er een regelrechte afkeer van gekregen. Afgelopen jaar alleen maar Harry Potter zes en zeven in het Engels gelezen...
Wat was ook alweer het doel van literatuuronderwijs?:notgood: |
geen idee..
iemand? |
Vroeger las ik ook fucking veel. Sinds ik een PC heb niks meer.
|
uhh ik heb zown maximale comp-tijd, 1 uur per dag
daarom zit ik ook nu fv weer.. iedereen slaapt :( |
komt een vrouw bij de dokter.
Jemig, wat een jankboek. |
julie bertagna - exodus
|
David Eddings: De Mallorea : De demonheer van Karanda.
|
David Baldacci - Duister Lot.
|
Bezig met de Trilogie van Hannibal the Cannibal, boeken zijn echt anders als de film, Ik zou het niet de naam thriller( zoals vermeld ) geven, maar ach, ik vind het erg goede boeken.
|
De da vinci code van dan Brown is net uit.
|
harry potter en de relieken van de dood
|
De vliegeraar
|
Ik lees Lord of the Rings. Vind 'm echt vet.
|
Je kent me niet
schrijver weet ik niet uit mn hooft |
David Baldacci - Het Recht van de macht.
|
David Baldacci volgens mij die schrijver
|
Voor ik doodga.
Geen idee van wie, tis een of ander kutboek wat ik moet lezen voor m'n boekbespreking. |
Grindelwald - Niels HanCock
|
Citaat:
Hij's namelijk een van de beste thrillerschrijvers op het moment. Om het even in jip en janneke taal te zeggen; "Het is een grote mensenboek". Dus het lijkt me erg sterk dat hij "Je kent me niet" heeft geschreven. :') OT: John Maxim - Zwarte Engel. |
Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht, van Mark Haddon.
Erg mooi boek, gaat over een jongen met autisme. Het boek is geschreven alsof de jongen het boek geschreven heeft, dus zijn denkbeelden staan erin. Zeker aan te raden! :d |
Catalogus van Attitude Holland. :')
|
Een russisch boek van de schrijver Stanislav Lem.
And don't ask me about it. |
eragon door christopher paolini
|
Matrix
voor de infinity keer... |
Citaat:
|
^ Duh, van Star Wars ook....
|
Raymond E. Feist - Dienaar van het keizerrijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Tom Harris - Hannibal. :love: |
Daarom.
Ik heb het uit. Nu lees ik een boek met veel plaatjes... HE! Kijk! Do! |
Suske en Wiske - Het spaanse spook
:+ |
:loser:
|
Raymond E. Feist - De Saga Van De Duistere Oorlog
|
Carry slee- Vals
|
knielen op een bed violen - siebelink.
|
Citaat:
Nee, dat owned :[ |
Wereldmeiden! -een droomjaar van sara Fain & Elizabeth Craft
Deel 2 van Wereldmeiden! Superleuk, dik boek maar lees het veel dus snel weer uit :( Je leest, wil weten hoe het afloopt, dus leest veel, dan ehb je 'm uit en vind je het jammer omdat het zo leuk was om het te lezen. Dat heb ik nou altijd xD |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.