![]() |
Citaat:
de naam klinkt bekend :z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en t is gratis :+ :p |
Citaat:
|
oeh rahzel komt!
gezien op dour voor een gedeelte.. echt een must see eigenlijk...damn http://www.ticketmaster.nl/html/evin...132166&l=NL&C= |
Citaat:
DJ JS1 heb ik gehoort trouwens, fucking vet is hij! |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 september : admiral freebee :]
Ik verheug me er al op |
my chemical romance volgende week
en omg niels was jij woensdag bij alkaline trio?!!! zo ja waarom zei je geen hoi en zo nee, dan liep er echt een kloon van jou rond daar :$ anne en ik zagen jou, maar we wisten het niet meer zeker en toen toch wel bijna maar toen was je alweer weg ofzo :z |
ik wou naar Alkaline Trio maar had geen zin om alleen te gaan....
waarom zei niemand t hier :( |
mijn agenda voor dit jaar tot nu toe en dus alleen de lokale shizzle
16.9.05 Osdorp Posse 24.9.05 Vader, Rotting Christ, Anorexia Nervosa, Divine Empi 30.9.05 Raymzter 01.10.05 Backfire, Arkangel, Congress, Dead Stop, Restless Youth, Harbour (ex-Crivits), Barcode 07.10.05 Eek-A-Mouse 08.10.05 Neck 14.10.05 Racoon, Ilanois, Multigrade Motor Oil, believeisadoubt 15.10.05 Mark Foggo's Skasters 10.11.05 Six Feet Under, Mantas, Debauchery, Born From Pain 04.12.05 Di-rect :+ 10.12.05 Stuurbaard Bakkerbaard, Rotterdam Ska-Jazz foundation 17.12.05 Peter Pan Speedrock |
owjaaa ben ik voor vanmiddag helemaal vergeten dat ik ook nog naar Glennis Grace en Jim ga :+ veroordeeld laat ik het zo zeggen want het zoontje van mijn bazin wil zo graag, en ik had hem beloofd om mee te gaan :(
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mn haar is nu gemillimeterd he! de reden dat ik geen gedag zei was omdat ik je niet gezien heb en redelijk lam was :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik ga naar mcr met daan, maar jij kan ook gewoon mee hoor! Ik heb jou al ZOOO lang niet meer gezien :( @niels, ja zelfs met superkort haar herkenden we je gewoon joh :p show was echt tof :thumbsup: leukere sfeer dan op lowlands vond ik, iedereen was enthousiaster enzo. Had joost (ik geloof tenminste dat hij joost heette :z) nog de groeten gedaan? Die kwam ik tegen op lowlands, niet dat ik hem ken ofzo maar hij was dus een vriend van iemand waar ik mee was op lowlands en hij vertelde me dat hij bij reflections werkte enzo dus ik zei dattie maar de groetjes moest doen :Y) |
jup heeft hij gedaan, ik wist compleet niet wie hij bedoelde:D
'een klein blond meisje' |
Citaat:
ik zei nog dat hij dat erbij moest vertellen en dat jij het dan wel zou moeten weten haha :D en ik zei ook nog gewoon van laura, maar dat zal hij wel vergeten zijn :z |
hahaha whoo shit hadden we je gewoon echt herkend 8-)
lau woensdag my chemical romance :love: zouden ze een geil kijkende gitarist hebben? :+ |
Citaat:
ik beslis op de dag zelf of ik ga 8) maar ik gok dat als ik slaag voor m'n rijbewijs ik party bij mij thuis wil en als ik zak wil ik met chocola en chips een jankfilm kijken ;) maar wie weet 8) |
24 oktober disturbed:7
|
Citaat:
Oeh ik wilde woensdagmiddag met jou afspreken en dan savonds naar MCR maar als je dan moet rijden gaat dat niet natuurlijk :( Party kan altijd donderdag nog natuurlijk ;) |
donderdag is Hayseed dixie....
ja |
Citaat:
|
Oceansize in Nederland:
27 Oktober W2, Den Bosch 29 Oktober LVC, Leiden 30 Oktober Paradiso, Amsterdam ik ga naar alle3 de data :) |
wat voor dag is de 29e?
als het doordeweeks is ga ik ook wel :? hoewel ik het niet echt ken ofzo, maar wat jij mij gestuurd had was wel leuk. en ja lvc is gewoon superdichtbij dus ach :z oja en is het duur? |
Ik ga 30 oktobeur
|
Citaat:
mss ga ik dan al vroeg richting leiden. ff cultuur opsnuiven enzo :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vanavond naar de osdorp posse :7
|
Citaat:
Over emo gesproken, silverstein is nu gratis voor jaarleden in melkweg. Ergens begin oktober meen ik. Gewoon standaard emo, screamo, whatever. www.myspace.com/silverstein of www.purevolume.com/silverstein om liederen te luisteren. Giving up is nog best ok eigenlijk :z |
Citaat:
|
als t gratisj isj dan ga ik wel checken denk'k.
ja. |
Citaat:
|
wat?wat?wat?
|
Citaat:
Oke met jou ga ik dus nahr: Oceansize (als ik opt ijd tickets heb) Emanuel Spitalfield (met je 'emo-is-voor-homo's') En heb kaarten voor Maxïmo Park TopNotch Parteh!!!1 (Met: Extince, De Jeugd van Tegenwoordig, Kubus, Jawat!, DuvelDuvel, PartySquad, Def Rhymes, The Opposites en veel meer :d) http://www.top-notch.nl/TN_poster450px.jpg En wat zegge we dan: woooow ND tering ille sjit ouwe! |
Het weekend voor sinterklaas is weer een topper
De vrijdagavond 2 december komt de Jeugd van Tegenwoordig en de zondagmiddag is Di-rect aan de beurt :+ |
21 oktober - Thee Silver Mt Zion Memorial Orchestra
27 oktober - Oceansize 29 oktober - Oceansize 30 oktober - Oceansize 4 november - Electronic Beats Festival 5 november - Mono 13 november - Omar A Rodriguez Lopez Quentet 17 november - Explosions in the Sky 24 november - Melt Banana |
Citaat:
|
morgen: Michael W. Smith
|
aaah moet ik weer melt banana missen
|
Citaat:
en Melt-Banana _0_ kleine kans dat ik daar niet ben |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.