![]() |
ik wil wel mee:]
maar rotterdam ligtnet iets te ver voor mij:D |
jammer :(
|
weet iemand of de winkels a.s. maandag open zijn?
|
Citaat:
Wat hebben jullie op 1e Kerst dag gedaan? -Kerk :O (maar morgen vrij) -Gezellig met het hele gezin (is bijna nooit compleet) film gekeken en gegeten en gewoon compleet zijn de hele dag :) -Morgen met familie gourmetten (of hoe je `t ook schrijft) Pff, ik hou eigenlijk niet zo van al die drukte maja.. |
Goedemorgen Nederland en België :)!
|
Citaat:
*wordt wakker doet gordijnen open* wtf? sneeuw:7 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze verwachten tien cm sneeuw in de Ardennen.
:O Sorry. Slaap lekker! |
wow ik heb ll.com nog nooit zo dood gezien:o
|
Citaat:
|
is uit respect voor de jarige
|
Citaat:
|
ik blaas hier leven in
|
lalala
|
:wave: Hallo allemaal :)
Mijn haat voor turken en marokkanen is weet compleet :kots: Wat zitten er vieze luie tussen zeg :[ Ik heb een turk en een murk op `t werk lopen. De murk stinkt en doet niks anders dan hiphop luisteren en stoer niks doen, al pratend over: wijven, uitgaan, straatvechten, z`n litteken op z`n arm en het verhaal erbij, en dat hij ook niks kan tillen met z`n arm, kickb0ksen, hoeveel vrienden die wel niet heeft en hoe goed `ie wel niet is. De turk is arrogant en doet niks ander dan hangen en alleen de leuke klusjes bezet houden en aleen wisseld met z`n "vrienden" en als je wilt afwisselen zeg `ie nee. Da zeg je dat `t een luie flikker is, balt hij z`n vuist. Ik stak m`n middel vinger op en liep weer naar m`n oude klus. Best een afgang, naja, morgen grote bek maar is open trekken als ik durf :| Vanavond ff potje stoeien met knuffel om me alvast kwaad te maken 8) Dit ga ik niet vol houden denk, iemand gaat smeken om z`n leven 8| |
:aai:
Bij mij was het ook niet zo fantastisch hoor. Vertrek ik thuis om 13h05 omdat ik de bus van 13h08 moest halen. Stond er aan de bushalte 13h11. Ik dus wachten ... en 't regende dan nog verschrikkelijk. Was de bus vijf minuten te laat :{ . Omdat de bus te laat was, miste ik mijn tram aan 't Zuid, mocht ik daar ook nog eens vijftien minuten wachten. En toen kwam de 22 toe. Ik opstappen. Slaat hij twee haltes voor mijn eindbestemming af... 't Was ondertussen 13h45 of zo. Ik dus uitstappen en beroep doen op mijn oriëntatievermogen (da's 't enige waarop ik nog durfde te vertrouwen) en te voet verder. Ben ik bijna bij de winkel, word ik opeens nagefloten 8|. Gelukkig was het vandaag niet zo druk, kon ik al wat inwerken voor als de mensen eindejaarsgeschenkjes moeten hebben... Owjah, was nog net op tijd. |
Citaat:
|
heb 5.1 sound van bart smit gekocht voor 40 eurie:D
het aansluiten duurde lang maar het doet het8) jullie kunne veel zeggen maar het doet het beter dan die kut boxjes die standaard bij de comp zitte als je ze koopt:$ |
Citaat:
En daarbij. Mij nafluiten? Daar moet je toch al heel bijziend voor zijn.. |
gaan we weer...
|
Citaat:
|
Pfff...
*Verveelt zich* Hier is precies ook niet veel te zien? :no: |
Direct kijk ik naar de Laatste Show. daar is wel wat te zien :p
|
Citaat:
|
burp
|
Citaat:
|
Goeiemorgen iedereen :).
|
goeiemorgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Sta je midden in dorp, kom je ex-collega's tegen, gaan ze in je kont knijpen en aan je oor likken. :$ :d
|
Citaat:
oor likken :kots: |
goeiemorgeeuuuhh
al even geleden eigelijk:p |
*gaat nog even tanden poetsen en is weg*
Amuseer jullie allemaal vanavond en zorg dat je de weg naar de voordeur nog terug vindt eh :wave:. Tot morgen of zo. |
wel ik heb goed gefeest8-)
en men vriendin ten huwelijk gevraagd:love: |
Citaat:
Oorlikken=geil :9 O-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben uitstapje naar Brussel aan het plannen. Mensen die zin hebben om mee te gaan? O-) Owjah ... niemand die toevallig weet wie Jeroen Quartier is? |
Citaat:
|
Citaat:
ik had al een bericht gestuurd voor dat ik ze zag die avond dat ik haar iets heel belangrijk moest zeggen:p en dat ik dat niet ging zeggen omdat ik zat zou zijn,dusssss:p |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:10. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.