![]() |
joh die kut quote doet t niet |:( :S maaruh biffyclyro en een brug dan ofzo:P of in het midden van je wenkbrauw,, is dat niks voor jou:P.. t zijn maar ideeën:P
ben jij niet heel veel geld kwijt aan dat koppie van jou? |
en gaan de alarmpoortjes op de luchthaven nog neit af voor jou?
|
Citaat:
en ik vind een brug niet mooi :) wel een septum of een lippiercing, maar dan moet mijn neuspiercing er wel uit :) en van dat geld: tis allemaal heel geleidelijk gegaan, elke 3 maanden eentje ofzo? en ik heb mijn 3e gaatje en mijn tunnels zelf gezet, net zoals tongueweb, smiley en nape. no problem :7 |
8oorbellen.
Navel. Tong. Zo staat het er nu voor bij mij .. :+ |
Citaat:
|
jeetje wat is het rustig zeg:( :Z geen leuke of spannende verhalen ergens ?? nieuwe piercings???? iemand... Halloo allooalooalo
:O |
Ik wil een bloem door Tim Burton omdat Tim Burton geweldig is maar ik kan niets vinden :(.
|
een ander au-pairmeisje hier heeft 2 ringetjes bovenin dr oor en dat staat echt leuk vind ik..en het is wat minder 'heftig' dan een industrial :p dus dat zit ik nu te overwegen (en geld sparennn)
|
1 Bijlage(en)
Het is niet echt bijzonder, maar mijn bijdrage van vandaag is mijn derde gaatje opnieuw laten schieten:+
|
ja, duidelijke foto hoor ;)
|
Citaat:
|
Wow ik ben heel slecht in namen heb je plaatjes of idingen van Tim burton wan tik volg dat niet hhahah sorry:?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb je corpse bride al gezien? prachtig! |
Citaat:
|
Citaat:
even ontopic: ik wil nog steeds een verticale lippiercing maar zit te twijfelen hoe de waardering daarvoor is bij mijn ouders en bij evt nieuw werk binnenkort ;p |
okeej ja die films ken ik wel erg mooi ook maar kan die ook tekenen dan:P hehe :+
je heb toch ook doorzichtige dopjes voor als je werk niet blij is met je lippiercing?! of vind je dat niks.. |
Citaat:
Welke is volgens jou de mooiste dan? Ed Wood? Planet of the apes? Sleepy Hollow? Wat vergeet ik? En nee ik heb Corpse Bride nog niet gezien, ben ook erg blij met z'n samenwerking met Johnny O-) . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tja.. |
Citaat:
|
huppaa eindelijk zit mijn 2e tunnel er ook in.
en aan deze kant had ik last van pus :) :) |
Citaat:
:+ |
Ff vraagje in t algemeen heh; schieten ze zo'n tragus nou hetzelfde als n gewone oorbel eigenlijk? En hoe duur is dat ongeveer?
|
Citaat:
maar schieten in je kraakbeen is gewoon heel erg gevaarlijk. bij de meeste mensen zal er weinig aan de hand zijn, maar ik ken genoeg mensen die een bloemkooloor kregen, waarbij het oor echt niet genas, ook niet na een jaar, je kraakbeen kan versplinteren en al dat soort nare dingetjes. dus beter piercen maar als je perse wilt, zorg dan dat het geschoten wordt met handdruk en niet met luchtdruk. dus een soort nietapparaatje ipv een pistool, dat is al een stuk 'veiliger'. |
Citaat:
|
Okee bedankt, hier heb k wel wat aan :)
|
2 tunnels in t zelfde oor of allebei de oren of vergroten :S ben niet nieuwsgierig hoor :+
heerlijk zon pusserig oor hmmmmm :Y) ;) |
Citaat:
|
Ik heb ook een tragus, ook laten piercen. Bij mij was t 45 euro...heb ng 2 gaatjes in elk oor en nog zo eentje boven in me oorschelp, in dat kraakbeen daaro.
binnekort tattoo tussen me heup, kont en bovenbeen in (beetje lastig uitleggen, maar is wel mooi :yes: :p ) een hele apparte tribal :) |
Citaat:
|
Citaat:
Zo ja dan bedoelde ik mijn tweede tunnel in mijn andere oor, dus ik heb nu in allebei mn oren eentje :) |
tribals :(
|
Citaat:
45 euro voor een traguspiercing is wel veel trouwens :o |
Re: Het -nieuwe- grote piercing en tattootopic
ik heb nog een tongpiercing gehad, maar is er nu al uit
en heb 1oorpiercing ik vind het cool een piercing boven je lip te hebben of in je kin |
Citaat:
Ik vind 45 ook wel n beetje veel voor zo'n ding.. |
ik heb 2 weken gelden mn tragus laten zetten ben der wel blij mee maar kan niet wachten tot ik er iets adners in mag steken:P in februarieindelijk mn neuspiercing :+ en dan weer ff verder sparen..
Mijn tragus was eigelijk ook 45 euro!! best prijzig ja.. :notgood: |
mwoah je moet allang blij zijn dat je dan minder risico hebt dat je hele kraakbeen versplintert of dat ze je zenuwen doorboren. :7
|
Ik heb een neus en navelpiercing!
En ook nog 2 tattoo's, 1 op mijn schouderblad en 1 op mijn enkel *) Wil er eigelijk nog wel een... op mijn onderbuik!! |
ff denken, ik heb een tragus,rook,daith en een tepelpiercing.
http://www.bodymodforums.com/glossar...arts00rook.jpg Dus |
Ik heb nu 5 piercings een labret, tong, linkerwenkbrauw en 2 lowbrets :)(15 jaar)
|
Citaat:
|
ik heb een tragus, en daar boven in de oorschelp door dat kraakbeen, en ng in elke ook gewoon 2 gaatjes..:p
verder ga ik binnekort een tribal op me heup/lies/onderbuik (hoe je het ook noemt) laten zetten, ook wil ik er nog een piercing bij, alleen vind geen elke plek meer echt mooi, alleen clithood... maar weet niet of ik dat druf :$ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:23. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.