![]() |
Komt mij wel uit.
Ik ga zelf 17 juli op vakantie en heb nog wat geld te verdienen. |
Vakantie!
Ik kan niet wachten. 6 hele weken geen school, wekkers, proefwerken en huiswerk. |
Ik moet nog zo hard werken. :'(
|
school -.-
|
Dat ook.
|
Citaat:
|
|
Zoals ik zei. Ik plaats hier inderdaad dingen die ik liever niet met mensen in RL bespreek, gewoon omdat ik het er erg moeilijk mee heb. Ik dacht dat ik dat ook wel op een forum kwijt zou kunnen. :|
|
Doe niet alsof ik psychisch gestoord ben. En ik zie het al voor me, ik op zo'n forum. Gaan andere mensen met problemen me vertellen hoe ik me het best van kant kan maken, no thanks.
|
Bedankt he dino.
-niet flamen- |
Rustig.:?
|
kap nou is.. jullie gedragen je als een stel baby's.. Wortel.. ga gwn niet in op wat RIAD zegt en RIAD ga geen ruzie zoeken met haar.. als je ruzie wil ga je de straat maar op en gooi tegen de eerste beste auto een steen.. dan heb je ook ruzie
|
Het zal wel.
Mij dadelijk niet meer gezien hier. |
Citaat:
|
Weetje Dino. Bijna de enige hier op 't forum die geen begrip heeft, ben jijzelf.
|
Je botte opmerkingen.
Dat je geen begrip hebt, oke. Dat je het telkens op zo'n beledigende manier moet brengen.... ? |
Sorry maar zo beledigend zijn ze niet.:?
|
Citaat:
Jij alleen niet. (Kayleigh buiten beschouwing latende) |
Nu krijg ik iedereen op mn dak zeker? :)
|
houd je er buiten Jos.
Rawr, Wortel, jullie gaan beiden te ver nu. als jullie doorgaan mogen jullie een dagje met vakantie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*Buttkissing* |
Ik wil niet met vakantie.
Ben net terug. :( |
Ik heb dr al pm's gestuurd hoor. Ik snap gewoon niet waarom ze vanaf dag 1 al iets tegen me heeft..
|
Weet ik,maar ik moest toch iets zeggen?:D
|
laten we een topic maken waar dino en wortel elkaar alles kunne zeggen zonder dat iemand zich ermee bemoeit. Misschien dat dat helpt?O-) Want zo wordt het niet gezellig;)
|
Nee dan zeker wel?
|
Citaat:
|
DROP IT.
NU. LAATSTE WAARSCHUWING. Als jullie het alleen maar daarover kunnen hebben mijd je dit topic maar. consequenties: 5 puntjes en een week vakantie. en nog een dagje vakantie voor iedereen die nu nog zn muil opntrekt. |
Ik dacht dat jij er niet mee zou bemoeien ic?
|
:7
|
Iemand neuken?
|
:|
Maagd. |
Jos heeft me ontmaagd.
|
Nu nog irl.
|
Citaat:
|
Ongesteld. :')
|
Citaat:
|
Jos heeft me ontmaagd!:[
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de volgende keer geen fles wodka in een kwartier leegdrinken? |
Citaat:
|
alleen erbij liggen? :')
|
Boven op Jaimy. Al kotsend.
|
Citaat:
nog steeds niet :yes: |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.