![]() |
is in ieder geval beter dan die 12min loop.
Jezus wat een verveling.... |
Ik liep altijd trap 8,5. Met de nadruk op liep.
|
160 euro armer.
|
Eerste uur uitval, derde uur uitval, vijfde uur uitval, zevende uur bio practicum.:kots:
|
Citaat:
Als ik de longen uit mn lijf liep kon ik het rekken tot 10,5, maar daar had ik niet vaak zin in. Mn conditie is jackshit nu, dus ik heb geluk als ik trap 7 haal ofzo denk ik :+ |
Her her tentamens zijn kut :(
|
directie van men school wil men ouders spreken :')
|
Gisteren was een schijtdag. Eerst was er balanzen op werk van 9 tot 6. Normaal gesproken zorgt de baas voor wat te drinken tussen door en wat lekkers, dit jaar kon er net een koekje vanaf. Vervolgens kreeg iedereen ook altijd wat te eten in de avond, zoals een bak friet met een snack. Nu kregen alleen de mensen die van 1 tot 9 kwamen balanzen te eten en de anderen die van 9 tot 6 moesten konden meteen opdonderen. Ik stond mijn laatste meters te tellen en toen was iedereen ineens weg, zaten ze allemaal boven al te eten. Alsof ik er minder hard voor gewerkt heb. Maarja, je moest van 9 tot 6 dus je hebt er lekker geen recht op. :no:
Toen ik naar boven liep om nog maar even gedag te zeggen ui goed fatsoen was hun reactie: 'Oh ben je er nog?' 'Bedankt hé' |
eerst maken ze plannen met me,en daarna gaan ze opeens iets anders doen zonder me te verwittigen,zit ik hier mooi te wachten.
|
Alweer 2 dagen ziek thuis.
|
1ste en 2de uur vrij nask en eng daarna uit
|
^doe niet zo stom.
OT: een nieuw rooster met latijn op donderdag EN vrijdag |
Ik haal alles met die abc formule door elkaar.
|
Citaat:
x^2 + 2x -5 a + b - c Je rekent eerst D uit: D = b^2 - 4 x a x c D = 2^2 -4 x 1 x -5 = 24 (D groter dan 0 = 2 oplossingen, D = 0 is 1 oplossing D = kleiner dan 0 is 0 oplossingen). D=24, dus twee oplossingen. X= (-b - wortel(D)) / 2A = ((-2)^2 - wortel(24)) / 2 = -0.45 X= (-b + wortel(D)) / 2A = ((-2)^2 + wortel(24)) / 2 = 4.45 voila, of was da nie wat je vroeg:') |
Ik snap wel hoe je hem moet uitrekenen, en bij welke vorm hoor. :+
Ik weet dat je de top, de snijpunten, en de Dominant ermee kunt uitrekenen. Maar hoe je die uitrekent haal ik geheel de tijd door elkaar. ;) |
:+
De top uitrekening is toch afgeleide=o?:P |
Nvm, ik heb 'm al door. Als je -b delen door 2a doet, bereken je toch alleen top x?
Als dat zo is is't allemaal weer duidelijk. :d |
Citaat:
@ deeg, je berekent dan de x coordinaat. Maar van de top weet ik niet. Ik doe dat altijd door de afgeleide gelijk te stellen aan 0 |
Citaat:
|
Citaat:
En de anderen ook! :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, ik moet vrijdagavond werken. Terwijl ik dan op het huis van m'n zus moet passen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar katten/ratten moeten eten hebben :9 En ik vond het een goed smoesje om daar dan te kunne stappen :9
|
Citaat:
|
Enschede.
|
Citaat:
OT: Bleh. Ik heb nog niet gegeten. Maar om nu nog te gaan koken. |
Citaat:
@Achmed :love: |
Sliep pas om half 7 vanmorgen..... Kutziekzijn.
Hele nacht liggen woelen is pas vermoeiend. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Errm. Ik ging om 10 uur naar bed. :+
|
Mijn tacktiek. :+
|
groene skittles smaken naar dettol :')
|
Vroeg vroeg vroeg vroeg. :{
|
Bah Bah Bah.. Java leren is echt saai :{
|
ICT is saai, snap dat dan :+
|
Citaat:
|
Mijn vingers doen zeer maar ik kan geen plectrum vinden. :{
|
we hebben een kind in de klas dat heel vaak ziek is en iedereen neemt hem altijd in de zeik en pest hem (waaronder ikzelf), de rede waarom hij ziek is was nooit bekend daarom nam niemand het serieus.
Nou blijkt hij iets heel ergs aan ze hart te hebben....en voel ik me best kut dat ik 'm gewoon al die tijd gepest heb:( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Pesten is sowieso voor domme honden.
|
de jongen is gewoon een randdebiel ookal heb ik medelijden met 'm. En ik zou het niet echt erg pesten noemen maar elke klas heeft z'n pispaaltje waarop iedereen alles afreageert en dat is hij. Ik zou eigenlijk wel willen dat 't niet zo was maar ik mag niet zeiken want ik doe 't zelf ook.
|
''dit zat niet bij de leerstof!!'' ''de toets was te lang!!'' ''de vraagstelling was te moeilijk!!'' ''die hele toets klopte niet!!'' ''dit is niet eerlijk!!'' *zeikzeik*
Je had het niet geleerd, geef het toe, dat doe ik ook gewoon. Punt is dat die mensen altijd hoge cijfers halen en ik nooit.. grr.. |
hey verdomd m,n tekst is weg.?
wie hebt hm gestolen? |
Citaat:
|
ja wil ook laten tonen hoe happy ik vandaag ben...
ben gewoon fking pist off. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.