![]() |
Is iedereen die voor de overheid een mongool? Wat een ongeorganiseerd potje is het overal.
|
ik moest het 9e uur nablijven terwijl ik na het 7de al uit was, maarja gewoon wachten dan. IS DE .....LIJER WEG, EN WEDDEN DAT IE MORGEN TEGEN MIJ ZEIKT DAT IK ER NIET WAS.
|
Morgen economie presentatie. Denk ik. Oshi-
|
Ik dacht laat ik eens zo sociaal zijn en haiti steunen door m'n pleegzusje te sponsoren tijdens haar sponsorloop. Ik dacht die loopt niet zo veel rondjes, dus ik sponsorde €2 per rondje. Loopt dat kind 20 rondjes.
|
:+ze heeft gewoon stiekem de rondjes kleiner gemaakt
|
Ik wist wel dat één rondje 150 meter was, maar ze is 6 dan loop je toch geen 3 kilometer?
|
lol hoe lang deed ze erover?
|
half uurtje.
|
Wat de neuk.
Serieus? |
Ja. Ze heeft bij mij in huis al dik 300 euro opgehaald :+
|
Jeutje. :o
Naja, 't is voor het goede doel moet je maar denken. :+ |
Ja, dat wel.
|
Vandaag maar 2 uurtjes met Pim in de stad, helaas. :( Kut ns, heb 3 uur op een trein gewacht, en besloot uiteindelijk maar mn busfobie te facen en een bus te pakken. Meh. I was frozen.
|
Hoe the fuck is pim?
|
Pim is die pooier, je weet zelluf:')
|
:?
ot. tyfus korfbal examen:+ |
Vanmiddag krijg ik een telefoontje of m'n oma wel of niet kenker heeft. M'n opa heeft ook pijn in z'n maag wat niet hoort, en m'n andere opa kan elk moment dood gaan. M'n vader staat op het randje van financieel instorten, m'n moeder lijdt een kutleven omdat m'n broertje de hele sfeer bij haar thuis bederft. En Ilse heb ik nu zeker al een half jaar niet gesproken.
Het gaat weer heerlijk. :') |
wow :{ Sterkte kerel!
OT: verslapen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank.
|
zoals ik verwachte was mijn duits leraar boos8| en vanwege mijn slechte schoolresultaten mag ik niet meer uitgaan in 't weekend:(
alleen nog schoolfeest omdat m'n ma denkt dat het toch een heel rustig iets is:P |
wtf aanmelden voor KLM Flightacademy is facking kut, moet ik mijn overgangsrapport watermerken:') Door de school met een stempel+handtekening (maar van wie) of door de gemeente of advocaat of notaris.. lol:+
|
een diploma is meestal al gewatermerkt, beter ga je eerst diploma halen. Scheelt je weer druk maken om een watermerk. :+
|
Citaat:
En je rapport kan je niet laten watermerken, je moet het laten waarmerken. Dat kan je neem ik aan bij het secretariaat van je school laten doen, of je gaat even langs het gemeentehuis. |
Citaat:
Citaat:
Dus mijn vraag, moet ik morgen even langs m'n mentor gaan of heeft die niet genoeg bevoegdheden en moet ik hiervoor echt naar het secretariaat/directie? |
merci:)
|
edit:/ 17
|
Citaat:
Je kan je rapport niet laten watermerken omdat een watermerk in het orginele document zit (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Watermerk). Wat zij willen en wat jij bedoeld is een waarmerk, dat houdt in dat de bevoegde instantie een kopie maakt van het orgineel en daar een stempel en paraaf opzet zodat jij kan laten zien dat het een daadwerkelijke kopie van het orgineel is en je dus niet je cijfers of iets dergelijks hebt veranderd. En zoals ik al zei kan je dat dus op het secretariaat van je school doen of dus even langs het gemeentehuis gaan. En nee je mentor mag dat niet. Zo nou duidelijk :z |
het is al een beetje laat, watermerken/waarmerken lees niet altijd het verschil:z maar i get your point:)
|
Het is vroeg. :{
|
Mietjes daar bij het CBR zeg.
|
En als je bepaalde mensen nodig bent, dan zijn ze nooit bereikbaar hé.
Ik heb een klaagdag vandaag. :+ |
Ik moet blijkbaar nog allemaal schriftelijke kankeropdrachten voor gym doen omdat ik 1x een les heb gemist.
Vandaag af, of onvoldoende voor gym. Waardoor je niet overgaat :'). Wat een bullshit. |
Citaat:
OT: Koud koud koud koud koud. |
Ik heb het gigantisch warm, ruilen?
|
Oooh, alle wedstrijden in de districten noord en oost zijn afgelast. Tering.
|
Je hebt wel pech jij.
|
Kan de Ib groep niet bereiken.
|
d'aww ik voel me schuldig tegenover m'n gitaarleraar omdat ik expres niet gekomen ben :+
|
Ik moet iets ophalen ofzo. :{
|
fuck die kut kk ribben, vandaag pijnaanval gehad:?:?:? kon niet meer lopen/zitten/staan, ga ik naar de huisarts binnen 30 minuten. Is die fucking pijn weg, ga ik naar ziekenhuis is er geen flikker te zien. zit ik weer in de auto opnieuw pijn:huh:
gelukkig helpen de pijnstillersO-) |
Wtf. :{
|
Citaat:
ot; morgen vanaf 7 uur werken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maakt niet uit. Ze zijn niet te bereiken. :z
|
had je al wel een mail adres of tel. nummer?
|
Ik ben moe.
|
zelfde als vorige week, de hele week zin hebben in de tennis en dan gaat het de dag van te voren weer sneeuwen. Hopijk gaat het HEEL hard dooien.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:41. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.