![]() |
Citaat:
|
ja bazin :d
|
:d
|
Citaat:
|
yep. she win i fail :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als het zo komisch is, waarom bewijs jij dan niet zijn ongelijk? |
Citaat:
jonge waarom moeten emo's nou speciaal uitleggen waarom ze dat zijn. metalheads worden toch ook niet gevraagd waarom ze metalhead zijn. ik ben emo omdat het een cultuur is die me aanspreekt. de kleren, de muziek en alle andere dingen in de scene vindt ik gewoon helemaal geweldig, maar als je niet in de scene hoort dan weet je ook niet hoe het egt is om emo te zijn. en nou niet zijken dat we alleen maar janken enzo. dat zijn vooral de posers. en ja tuurlijk janken we mischien wel meer maar we hebben vast en zeker wel een reden om te janken|:( |
Citaat:
Interesse omdat hij graag wil weten wat emo nou precies is, Onwetendheid omdat jan en alleman alles wat jankt emo noemt. En niemand zeikt, we zijn alleen geintresseert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aangezien je iemand hebt gevonden van je eigen IQ. :) |
Citaat:
D'r is geen scene voor emo kinders zoals jij. Het is een subcultuur, en hebben mensen elke reden om emo's te haten. Emo's zijn aanstellers, Gothic's hebben stijl O-) Emo's, dat zijn van die overemotionele jankbaby's. En ik geloof best dat je een reden hebt om te janken, waarschijnlijk omdat je kussen te nat is, of omdat de wereld zo'n erge plek is. Boo-hoo. En posers zijn net zulke types zoals jij, ook mensen die anders durven te zijn. Dus wie ben jij om háár een beetje te gaan kleineren en discrimineren? Dus ik stel voor dat je wat hersens laat implanteren, knul. ;) |
metalheads hebben stijl O-)
|
wow am.. die was goed..
je eige stijl is altijd nog et best.. ofzoiets.. |
Mijn god, wat zorgt dit topic toch altijd voor een glimlach op mn gezicht. :)
|
Citaat:
je moet gewoon zelf niet zo discrimineren en iedereen als 1 beschouwen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zet je in een hokje, dat is iets heel anders. |
Citaat:
|
Citaat:
jullie zijn zo ouderwets |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik doe slechts een observatie. Jij zegt dat ik iedereen als 1 persoon behandel, maar dat is helemaal niet zo. Ik zet jou in een hokje :) |
Citaat:
want er wordt gelijk gezeurd over dat emo's jankbaby's enzo. maar ik hep al meer dan een week niet gehuild _0_ |
Citaat:
Dat je zo'n nutteloos feit op het forum kon zetten. Nooit over nagedacht. Brainless :+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik noem mezelf dark metalhead, mag dat wel ? O-)
|
Citaat:
Ironisch :d |
Citaat:
|
Citaat:
Ze gaat op een date, dus verpest d'r goede humeur nou niet. :[ |
Psst! TD! Grijp je kans! :d
|
1. Dan roep je het over jezelf af O-)
2. Ik kan ook heel lief zijn O-) |
Citaat:
Je doet het niet altijd :d |
Slowchat :)
|
op punt1: * geeft Rawr een heel lekkere zoen * Ha! ik was eerst! O-)
op punt 2 : Ja, ik doe niet altijd even lief richting erwin,dat is waar O-) |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:39. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.