![]() |
Citaat:
|
Have fun op de fitness ;)
|
Citaat:
Was van plan om 1000 rondjes te rennen maar in die tijd post ik liever 100 post!:yes: :rolleyes: :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel je kan met jezelf in discusie gaan!
Of je gaat jezelf intervieuwen! Ook heel leuk! Marijk: Hoe kom jij op dit forum? Marijk: uit verveling ben ik hier gestrand. etc.... Maar dat is niet zo gezellig natuurlijk! Wij zijn veel gezelliger!!! |
Citaat:
|
Citaat:
ga ze zielige en eenzame mensen die zich hopeloos vervelen ook nog eens weg mikken?!:@ |
Citaat:
|
Citaat:
maar mensen die helemaal aleen op een forum zitten die zijn wel zielig!:yes: |
Citaat:
|
verdomme. nog nooit zo'n vervelend tandarts bezoek gehad :S
me hoektand is schijnbaar nogal moeilijk te verdoven, zij maar door blijven spuiten met verdoving,, en het helpt niets... :@ maar ik heb nu wel koppijn, die pijn dringt door in je harses... de kies ging gewoon goed, voelde ik niets van. en ik moet nog 8 gaatjes :'( (en ik heb er al 8 of 9 vullingen in zitten ) volgende week donderdag weer...als dan maar goed gaat :o |
Citaat:
|
Wees een vent, zonder verdoving is een stuk sneller.
Ik had 4 gaatjes een hele tijd geleden, hup, alles in 1 keer zonder verdoving, even doorbijten (nouhja, met je bek open, dat wel) maarja, het moest meer, doet een half uurtje pijn en daarna geen last van die stontvervelende verdoving in iedergeval. |
och..dat me bek halfslap hangt boeit me niet zo, daar heb ik geen last van :p
als ik om verdoving vraag moet ie ook gewoon goed werken pvd :p |
Citaat:
Ik vind verdovingen vervelend. :) Zit je de halve dag met een irritant gevoel in je bek. Neuh. Doe mij maar zonder verdoving. |
Mijn neus laat me nooit in de steek!
|
Dat dacht ik al :)
|
Ik ben trots op mijn uitstekende slotjes ruik capaciteiten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er trots op dat ik op hetzelfde forum zit als iemand met zo'n grote gave om slotjes te ruiken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol: Pmmetje:
Citaat:
Blow me:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik prik je lek! *pakt naald* |
Citaat:
|
*) Raad s>>?????
Ben morgen vrij!!!!O-) |
Hay! :)
|
Citaat:
Winkelen in nijmegen (y) |
Ik ga naar huis mensen.
tot morgen ofzo :wave: :wave: |
Citaat:
Doeg sandra!!!!:wave: :wave: :wave: :9 Tot maandag! Heb lekker vrij nananaaah!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ej dex.,..
ik kan niet wachten tot morgen:$ :love: |
kheb geen zin om mijn latijn te leren
maar ik moet het toch maar doen :( |
Hey iedereen! :):wave:
'k Heb net lekker gegeten bij m'n grootouders :):Y) : kroketjes met rosbief (ik weet niet of dat het juiste woord is? :? ) & bloemkool. 't was echt lekker :):love: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:54. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.