![]() |
Jahoor en bots, weer een dikke onvoldoende voor die klote biodossiers. Waarom doet die teringaap alsof het zin heeft om de tweede keer wel dingen in te leveren als de onvoldoende van de eerste keer gewoon blijft staan.
|
Ja, maar de tweede keer moest je alles van de eerste keer inleveren + nog wat dingetjes. Achteraf gezien had het dus blijkbaar geen nut om alles van de eerste keer de tweede keer in te leveren. Terwijl die zak hooi deed alsof het wel zo was.
|
Meestal lever je de tweede keer een verbeterde eerste versie in?
|
nah, 't waren losse opdrachten
|
:kots::kots::]:]8|:[8|8|8|godverdomme ouwe 't slaat echt nergens op, ik mag niet meer uit niet meer xboxen en niet meer op de pc. "T enige wat ik van die trut mag is hw maken waar ik nu dus ook in staak.(ze staat nou tegen me te schreeuwen dat de pc uit moet):[:[:[:[:[:[:[:[:[
|
Ik moet nog een paragraaf leren. :{
|
Ik heb morgen rijles terwijl ik gelijk daarna een sollicitatie heb, en strak in het pak moet :+
|
:+
|
Was rustig op werk.
|
Ik heb even geen controle meer..
|
Het is vroeg.
|
Ik wilde dat die kerel van photoshop& indesign eens een keertje iets nieuws vertelde..
|
keb geen zin om mn ontbijt te nemen maar mn maag doet pijn en het bier van gisteren voelt ook niet meer lekker aan
|
Nutteloze schooldag.
|
Voor morgen een boek uit waar ik nog in moet beginnen. En een ander project af.
Yay. :') |
Godverdetering, wat een kutkerel. Z'n advies was; stop direct met de opleiding :+
|
vergeten de kraan uit te zetten..kutzooi..nu is alles overstroomd en moet ik dweilen
|
haha:+
|
hoor net dat m'n opa weer kanker heeft :(
|
Geneeskunde is soms ook écht een kut studie
Citaat:
|
ok.... ik vind bio nou nog niet zo moeilijk (4vwo) maar dit ziet er al anders uit.... Ik zou wel heel graag geneeskunde gaan doen trouwens ook al ziet het er zo uit:P
|
Citaat:
OT: Nog niet begonnen met het boek en met het project, omdat ik m'n moeder moest helpen met de tv. :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm kut:')
btw wanneer weer de grote msn show? ze zijn je volgens mij vergeten:'( |
Citaat:
Dan ben ik nu van een andere nationaliteit. :d OT: Bleh. Druk druk druk. |
Laat ik een pak spaghetti vallen, wil je t oprapen, breekt bij elke raap die spaghetti in 2en, zo blijf je bezig...zucht
|
Zo lijkt het alsof je meer hebt.:+
|
Het wordt weer laat vanacht.
|
zal ik er anders heet water overheen gooien, misschien word het dan slap en kan ik het makkelijker oprapen?
|
Weer geen natuurkunde gemaakt.
|
Citaat:
/is niet van plan om in discussie te gaan. |
Citaat:
|
haha;)
Waarom heb ik niet door dat mijn shuffle van iTunes onderhand Thriller van Michael Jackson heeft gevonden.... en dat ik t niet opmerk omdat ik te druk ben met t forum... @ myself...get a life! :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
is al opgeraapt trouwens.
|
Citaat:
|
door blijven gaan:P
Klaagmuur is trouwens toch een onzinnig topic? @ de reactie van Henkus anyway..ik ga zo maar es tv kijken..krijg vierkante ogen van de laptop. (TV staat op afstand)-voordat dit als slecht argument wordt betiteld:P |
Met je laptop op schoot? :+
|
nee, die gaat uit..:P
'einde discussie' :d |
Mijn stiefopa is zondag overleden aan kanker...... en ik krijg het nu pas te horen... Lieve man..
|
:aai:
|
en nu ben ik toch wel met Henkus eens....huilen om spaghetti....
gecondoleerd Wortelbrood... |
Citaat:
|
Kan er echt even niet meer tegen... iedereen gaat dood.... :'(
|
even een blokje om? frisse lucht in..?
|
Ik zei inplaats van 'verlengset' 'verlengslet' tegen een klant. :')
|
Ja, dat zeker.:p
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.