![]() |
vanochtend bijna de trein gemist omdat ik een beetje laat wakker werd
heb koppijn ben misselijk mun vingers (pink ringvinger middelvinger) van mun rechter hand doen pijn. ik voel me lam (nee ik word later geen schaap...) en ik mis mun vriendin :( |
De kapper heeft het verneukt. :{
|
Mijn vriendin mist mij altijd.
|
Citaat:
|
ik kan m'n avatar niet meer wijzigen, of die optie niet meer vinden -_-
|
balen joh, nu moet je het met je glazenwasser doen.
|
maar ik wil mario:')
|
helaas pindakaas.
|
:(
|
ik heb natuurlijk wel de machten om hem te veranderen.
|
Weetje dat je best lief bent Wendy;)
|
Jij neemt het op voor die klootzak, dus nu moet je wel heel veel doen om dat goed te maken.
|
ik ben een hele week alleen thuis met me zus en ik mag wel dingen gaan doen maar de mensen die ik ken zijn of op vakantie of doen andere dinegn en ze speelt de hele tijd de baas over me alleen omdat ze BIJNA 15 is S.O.S!!!
zo dat is er uit, eigenlijk is er geen probleem ik ben het gewend dat ze zo doet ik ben er imuum voor maar ik verveelde me dus ja:d doei*) |
Beeeh. Ik moest om 10.00 m'n bed uit. :{
|
Citaat:
ontopic, ik wil mn telefoon terug, binnen 3 weken was ie al kapot:[ |
Haast.
|
Fuck! afgewezen op een sollicitatie waarvan ik dacht dat ik best een goeie kans maakte :'(
|
dat moet je ook niet denken.
Gatverdamme, zijn op het moment met z'n 12en thuis, plus twee fleslammetjes in de keuken. Geen moment rust. |
Schapen in huis....woon je op een boerderij ash?
|
ja woon/zorgboerderij.
|
Die klotebiologieleraar maakt van 'leerlingen zelfstandig leren zijn' gewoon 'zo'n grootst mogelijke teringlijer zijn en zo min mogelijk herinneren aan belangrijke data zodat ik telkens zelfvoldaan in mijn handjes kan wrijven.'
Klootzak. Hadden we vandaag een practicumtoets, ik dacht dat het morgen was. Geen boeken bij, niet voorbereid, leuk.:[ |
Eigen schuld, het hele nieuwe schoolsysteem is gebaseerd op eigen verantwoordelijkheid etc.
tis een kutsysteem, dat wel, maar tis wel eigen schuld |
Tuurlijk is het mijn eigen schuld. Ik zeg alleen dat die leraar het niet als bedoeling heeft om leerlingen zelfstandiger te krijgen, maar om ze gewoon keihard te naaien.
|
Respect voor die leraren.
|
nounee.
|
uiteindelijk word je wel zelfstandiger, want je wil niet nog een keer dat zoiets gebeurt;)
|
Je meent het. Mijn punt is dat dat die leraar geen hol boeit en dat hij het daarom niet doet.
Besides, dit is de klaagmuur, niet de 'lever compleet gefundeerde kritiek op allerhande misstanden in je dagelijkse leven muur'. |
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb toch geen ongelijk? Wat valt er dan te erkennen?:{
|
Citaat:
dus ik geef mijn ongelijk, maar geef mezelf meteen een duwtje in de rug door jouw post dat ik nu een echte man ben:P |
Was rustig op werk. De hele avond maar 15 klanten gehad in een winkel van 1500 vierkante meters. Ik heb best veel rondjes gelopen.
|
ik ben waarschijnlijk de meest waardeloze autorijdster ooit. Ik kan niet eens optrekken, elke auto slaat me af :(
|
Citaat:
|
ja, gisteren was een kerel achter me het zat dat de auto 3 keer achter elkaar afsloeg, haalt hij via de vluchtstrook in. Dan voel je je best lullig.
|
Koekje voor de troost?
|
jaaaaa :(
|
|
Citaat:
|
|
heeft iedereen wel een beetje int begin;) no worries:)
ik heb nog steeds moeite met normaal en recht achteruit rijden :') |
achteruit rijden is het probleem niet, dat is appeltje eitje. Ik rijd nu gewoon door rood, zodat ik niet hoef te stoppen.
|
lol
|
Citaat:
|
Ik twijfel. :{
|
honger als een peerd.
|
^Dat.
En een dom mediadossier Duits dat morgen af moet. |
Vakantie alweer bijna voorbij. :{
|
Citaat:
|
:{
|
Kutzooi.
Het kutte aan een week vakantie is is dat na de woensdag het aftellen begint doe je leuke dingen vandaag denk je steeds kut maandag weer naar school...... |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.