![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
- hva relaxe skool ist? :)
- Alwin heel goed is in CD's stapelen? :o |
1 Bijlage(en)
- ik gewonne heb met Hexagon? :o
|
- ik net me tentamen uitslag gezien heb*)
- dit een 5.5 was - dit eigenlijk nog een tiende te hoog was - ik namelijk een 5.4 had mogen halen - ik zeker wel blij ben - dit me namelijk een her scheelt - ik voor dat andere wel een ruime voldoende had - een 7.7 :D namelijk - ik zo met remcos ga fitnissen om 1300!! |
Citaat:
tering..wel ff opschieten :d -ik eigenlijk best wel spierpijn heb?? -mijn lichaam wel redelijk moe is van gister?? -sporten dan goed voor je is?? -ik ontbijten ga nu?? :+ -:7 |
Mooie foto man Phit
wjd Ik ook kan winnen met Hexxagon http://members.lycos.nl/tjaazooi/ll/win.jpg Ik mijn msn aanzette tijdens stage OIZO! in mijn lijst wilde ik dat natuurlijk accepteerde Citaat:
|
:D :D :D
nouh ik geloof niet dat ik nog veel kans maak:( balen man |
Citaat:
|
Alwin gaat zomeer even privé-leven van anke op straat gooien, mooie boel.. :no:
|
WJD..
-Ik zo juist mijn tentamen terugkreeg -Ik hiervoor een 6,8 had (hoogste van de klas *)) -Ik nog officieus 10 punten moet halen voor mijn P -Officieel nog 12 (studieloopbaanbegeleiding..) Nou de Groete :wave: |
- waarschuwing 3 :( ik bezeopen ben? :o
- een 3 e waarscjuwing meestal ban is? :( -toedeloe :* |
Citaat:
-ik um ook heb gekregen van beheerdert RobbertvanOs?? -:Z -het voor mij wel de 3e of 4e was?? :wave: -:no: |
Citaat:
mooi tijdstip om sjikke te zijn:7 wrom heb je die waarschuwing dan? |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
-ik weer England-Turkye ga kijken?? :yes: -het na de 1e helft nog 0-0 staat?? -Owen met Rooney speelt voorin?? :) -die 17-jarige wel wat leuke acties had de 1e helft?? :thumbsup: -Moldavië-Nederland :Z :O :Z :O :Z :wave: come on england O-) |
-ik mooie voetbalwedstrijd heb gezien vanavond?? :yes:
:thumbsup: |
-ik de keeper van moldavie de grootste kippenvanger van het oostelijk harlfrond vind?:DO-)
-nederland echt te butt speelde?:{ |
Best beetje jammer. Wanneer ik dus van mening ben dan onze Robert van Os liegt, aangezien het écht niet kan kloppen, de informatoe die hij geeft, dan mag ik dat niet zeggen, omdat het dan niet gzellig is? :? Lijkt wel dictatoriale censuur :{
|
-Nederland idd echt verschrikkelijk speelde...
- ik me kapot geergerd heb :[ :{ |
- me haar niet blond kan worden? :o
- dat tegen de wet in is? :D - alleen domme mensen blond kunnen zijn? :p - me haar lichtbruin, (zoals CHocomelk) geworden is? - ik gister sjikke was omdat we de 9 voor ons project gingen vieren in de Lax? 8-) - wij de enige projectgroep waren die dat deed? ;) - ze jammer genoeg geen bier hadden? :( - we mooi een 9 hadden, beste cijfer van opleiding van 11 projectgroepen. :d - morgen een herrie. :o - ik weer niet leer? - hoogstens een keer doorkijken en dan zie ik het wel zoals altijd? :wave: |
1 Bijlage(en)
ik en lieke vandaag erg creatief zijn geweest tijdens een doodlopende middag
de een gaat cd's op een gezellige manier neerpleuren, de ander slaapt een gat in de dag... maar wij doen graag kunstziniig(of jah, lieke heet gegeten..) stap 1 (van 10) Je neemt een potlood, gum, bijtend schoonmaakmiddeltje en voorbeeld en gaat aan de slag8)Hier is het potlood idee geklaard, voor alle duidelijkheid : dat is mijn deur! :yes: |
1 Bijlage(en)
naja nog eeen voorbeeldje, iets dichterbij
|
1 Bijlage(en)
stap 2
Hier alles overtrekken met een whiteboardstift, en kijken hoe het wordt met donkere lijnen |
1 Bijlage(en)
Steppe drei
nou dat zag er leuk uit, nu met watervaste stift... anders pakt de verf straks niet ofzo(zei lieke dan, zij zou het wel weten..) |
1 Bijlage(en)
stap uhhh vier?
Dan gaan we verder met de verf, hetzelfde als dat in een spuitbus zit, en beetje zonde allemaal van die witte polo,dusss we doen der oude kleding an... hier dus alles inkleuren enzo |
hee bonnie nog boos?
|
Kick zeg, Bon was ook al zo creatief bezig vandaag.
wjd ik op stage vroeg: "en wat kan ik is gaan doen" "ik heb een heel mooi klusje voor je" "koffie halen zeker?" "heel goed" *das fijn, heb ik tenminste wat te doen* Phitje bracht mijn op het geweldige idee om een "collage" te maken zoals hij dat noemt :) -dus tja wat moet je anders toen ging ik zo'n collage maken http://members.lycos.nl/tjaazooi/ll/tjacollage.jpg toen was ik klaar en had ik nog heel veel uur over dus ging ik mar een wallpaper maken http://members.lycos.nl/tjaazooi/ll/...background.jpg toen had ik nog wat uur over dus ging nog 1200 verschillende maken toen dacht ik ik ga een avatar maken maar die staat op een andere compuetr dus wees blij 8) wjd ook dat -er heel wat wegen afgesloten waren de net -ik toen via een andere weg ging rijen -ik voor een stoplicht stond bij een dijk -dus ik moest remmen anders rolde ik die Brink's geldtransport auto achter mij binnen -maar onze auto is geen diesel zoals m'n leswagen -dus als je je koppeling op laat komen ga je niet rijden maar slaat ie af -ik had geen zin in de handrem -maar toen dacht ik -als ik die koppeling laat opkomen slaat ie af en kom dus niet voor uit -maar als ik me voet van me rem wil halen om gas te geven ga ik naar achteren -dus toen moest ik maar snel en veel gas geven -*PIIEEEEEEP* -das neit goed 8) -maar was wel snel boven - en nu hebben me vingers weer genoeg getypt -en voor degene die tot zover hebben gelezen |:( :no: |
leuk ouffitje hejje aan op stappe 4..
en haal gvd die gore ****** SJAAL van je muur.. tering :@:@ |
wjd
-joy dezelfde aussie had als mij |
Citaat:
|
- herkansing bagger ging? :o
- die toets van deze periode volgende week wel een koekie zal zijn? - voor de toets van vandaag eigenlijk niet te leren valt? :( - die vent niets, maar dan ook niets van de besproken stof uit periode 2 aan bod kwam in deze Her? - wel gedeeltelijk, maar gezien ik alle sommen van de WerkCollege's wel uit me hoofd ken lijkt t mij gewoon dat die docent pauper is en studenten haat? - blehhhh - enkel dat differentieren en integreren heb ik helemaal goed. - hopen op een 5,5. :D - dit gehaald kan worden door de MK's en BET helemaal goed te hebben, dan is SEN niet nodig. - het wel normaal is om de tijd bij te houden tijdens de toets? - ik altijd op me mob kijk? :) - dat ding 4 x begon te trillen tijdens toets? :7 - bombiddiebaaibaai, shut the fuck up, now you'll all gonna dieee! :+ - 8) |
- ik met Remco, Bas en nog enkele anderen naar de Arena ga morgen :)
- dit de Achterhoek Arena is welteverstaan - eerst Graafschap - Feyenoord op het programma staat - ik volgende week van maandag t/m vrijdag tentamenweek heb :o - ik zondag brakheid probeer te voorkomen :+ - ik het stukkie van Arie wel gelezen heb 8) - mijn lesauto ook een diesel is - ik over 10 minuutjes wel rijles heb - ik net hoorde dat de instructeur ziek is :S |
WJD...
- Ik net de Blair Witch Project heb gekeken - Ik het beter niet had kunnen doen - Er alleen maar hysterische figuren rondlopen, omdat er stenen en houten takjes voor een tent liggen - Het einde nog kutter is - Ik die 1,5 uur beter had kunnen besteden |
wjd
- ik je dat ook wel had kunnen vertellen Remko? |
Citaat:
|
wjd
-ik de enige sportforummer ben die was uitgenodigd voor het verjaardagsfeest van OIZO -en een knalfeest dat het was in de Cella! :Y) -bij deze wil ik Oizo en z'n zusje bedanken voor de geweldige avond. |
-ik dr goed van kan balen dat ik niet ben uitgenodigd voor het knalfeest van onze casanova uit meestrech?:'(
|
- vannacht echt toppuhr was? :)
- ik niet meer hip ben? :o - vandaag met familie toernooi 2e geworde ben van de 6 families? - we de laatste 4 jaar 2x 2e en 2x 1e geworden zijn? :D - ik net te horen krijg dat ik met mijn team mee doe voor gewest-WestI+II? net als vorig jaar, en dat jaar daarvoor en het jaar daarvoor? en daarvoor? - dit wel knappie is gezien er toch ruim 50 teams mee dingen voor de 6 startbewijzen? ;) - vorig jaar dat gewest onze opstap was naar het NK? :) - het dus druk weekend is volgende week? Gewest (zondag & zaterdag) en the Big Party @ Gelredome zaterdagnacht. :+ - 8) |
- de kleine meeting in de discotheek Achterhoek Arena gezellig was :)
- daarbij aanwezig waren Bazzemans, Antikezman, Ar-Tuur en de barman DarkUnreal? - ik het maar niet ga hebben over de wedstrijd die ook bezocht werd :x - ik zo naar school ga om mijn tentamen engels te gaan maken |
Citaat:
-het een heel mooi avondje Vijverberg werd?? -ik er na de 2 rode kaarten en de 3 doelpunten van de Graafschap in 12 minuten er weinig vertrouwen meer in had?? :o -Bazzie lekker stond te juichen en ik lichtelijk (O-)) stond te schelden bij de 3-2?? -ik toen tegen Bazzieman zei dat het nog wel 4-2, 5-2 of zelfs 6-2 zou gaan worden?? :* -ik stiekum toch nog wel op een puntje hoopte?? -Feyenoord toen ineens met 9 man de superboeren onder druk gingen zetten?? :huh: -het resultaat wel bekend is bij iedereen?? -:thumbsup: :respect: :7 8-) -Bazziemans wel medelijden met mij had op een gegeven moment?? -ik ook met hem na het laatste fluitsignaal?? -:aai: -de Graafschap het nog wel gaat redden om van de laatste plaats af te komen?? -ze maar gewoon van PSV-thuis moeten winnen?? :9 -de ArenA ook zeer vet was?? -ik op een gegeven moment een beetje sjikke was?? :+ -ik opt einde al mijn drankjes bij barman DarkUnreal ging halen?? 8{ -hij toen ineens wegging 8er de bar?? :'( -ik dus weer dansvloer opging?? -basje echt coole moves heeft hehe?? -thur volgens mij ook lichtelijk sjikke werd?? :yes: -het erg jammer was dat ze op het grote scherm bij de ArenA beelden van Ajax gingen laten zien.....................?? |:( -ik me toen niet kon inhouden en dingen ging roepen?? :Y) -ik zondagavond toen ik thuis was nog F1 op video ging kijken?? -ik nog niet wist wie er gewonnen had totdat ik ff mijn pc aanzette?? -ik fotos online moest zetten en er toen 1 kansloos figuur in mijn msnlijst het ff verneukte voor mij.....?? -|:( wat een kneus die gozer....... -:[ -dit een lang kansloos verhaal aant worden is....?? -:no: |
Citaat:
|
Citaat:
- ik namelijk wijselijk niet veel dronk - ik zondag namelijk moest gaan leren - niet dat ik anders nou zoveel drink:7 - die kerel waarmee Remco nog een discussie had zei dat ie van "sjikkeraars.nl" was :d - er nu niet in de indruk gewekt moet worden dat de Arena een boerentent is - je daarvoor naar de Radstake moet :x - Stef daar nog een keer heen schijnt te willen? :o |
Wjd
- ik het trainingsweekend heb overleefd :D - 3 zware trainingen en 2x lang wandelen in 1 avond en 2 dagen + niet echt heel veel slapen best wel zwaar is :yes: (voor mij dan.. ;)) - ik nog nie eens zoveel spierpijn heb 8-) - Jim niet gesignaleerd is :+ - we ook niet echt goed gezocht hadden haha - we dan ook in Egmond aan Zee zijn uitgeweest terwijl iemand die in onze herberg werkte nog had gezegd (zonder dat wij dat hadden gevraagd...) dat we naar Bakkum moesten :z - wij daar niet zoveel zin in hadden... :* |
WJD
- Fisichella gisteren eigenlijk had moeten winnen - De race van gisteren weer heerlijk was - alle racen dit seizoen wel vet waren - ik helaas bijan in slaap viel onder het kijken - ik namelijk om half 4 's ochtends de bus had gemist - dat leidde tot een nieuw broodje dönner :9 - knoflooksaus je kamer niet echt goed doet..:d - het zaterdagavond afterall zeer gezellig was :thumbsup: |
- Ik ook mee was met Ar-Tuur, Bazzzemans en AntiKezman, maar dat zetten ze er natuurlijk niet bij...:'( :aai:
|
Citaat:
- dit moeilijke mensen zijn? - heilooenaren niet goed moet die criminelen op kunnen schieten meestal? :o - veel maffia in derpen woont? :+ - ik 1 keer daar ben uitgeweest met kermis? - egmond binnen en aan de hoef veel leukere mensen heeft? - Curling op TV is? :) |
Citaat:
|
Citaat:
-het nl 2 dagen erna het ergste is?? -Bazzemans nog steeds gelooft dat Steffie echt op Curlingg zit?? :+ -hehehe -8) -ik me Sjarkie helemaal niet meer kan herinneren dat ie er aant einde van de avond bij was?? -er toen wel kansloze discussies gevoerd werden door mij en een andere vreemde vogel?? :+ -ik me daar ook niet superveel meer van herinner?? :o -er gelukkig geen fotos zijn gemaakt?? -toch....?? :$ -ik normaal gesproken ook niet zoveel drink als zaterdagavond?? -het voort eerst sinds tijden was dat ik weer eens lichtelijk sjikke was?? -Steffie me heb uitgenodigd om te komen zuipen woensdagmiddag?? -dat helemaal niet goed voor me is?? O-) -hij trio met me wil met hem en bert?? :no: -ik dat alleen met tukkerboy en oizo wil?? :yes: -:wave: |
Citaat:
- Hij lief is? - ik het wel een geslaagd weekend vond? |
Citaat:
- ik het anders heel raar vind? - je idd een kansloze discussie won? - er wel een foto is gemaakt? - ik ernstig op zoek ben naar die foto? - ik hem wel zal posten zodra ik hem vind? - hij gemaakt is door de "sjikkeraars"? - dat een stoer groepje zoeperds is? - http://www.sjikkeraars.nl - de ArenA echt mooi is? - de A...... ArenA dan? - ik nog lekker gegeten heb 's nachts? |
wjd
-Bazzemans het hele wjd van AntiKezman heeft gequote [edit] nu staat er dus ook wat bij[/edit] -anderhalf uur geleden mijn rechterarm in de fik stond |:( |
Citaat:
damn...wat een geheugen... |:( -ik me afvraag waarom arie zijn arm in de fik stak?? :9 |
wjd
- Arie idd gelijk heeft? - ik namelijk op enter ramde toen de cursor niet meer in dat text-vak stond? - dat dus niet de bedoeling was? - het nu goed is? :thumbsup: |
Citaat:
Maar een beetje met je arm wapperen en vlammetjes uitslaan werkt gelukkig nog wel 't stinkt alleen een beetje |
- wiskunde tentamens over het algemeen klote zijn :x
- die van vandaag geen uitzondering was - ik fijn weer verder ga met economie leren - ik Bas nog niet gesproken heb over UB - Silvolde 8) |
- we al 54 blz's WJD hebben :o :respect:
|
Citaat:
- Ik er dan rekening mee had kunnen houden :z - Het trouwens toch wel gezellig was - Ik ook geen derpers heb gezien ;) - Ik nog steeds geen spierpijn heb :p :* |
- ik vandaag weer genoten heb van ons aller ajax
-m we zeker meer dan een puntje verdienden - er uit gewoon een keer gescoord gaat worden, en we de CL pakken met slechts 3 overwinningen - ik er ook nog van uitga dat we de dubbel winnen, maar dit niet nieuw voor jullie is - ik er altijd vaniut gegaan ben dat we deze zouden winnen - kakkerlakken echt vieze teringlijers zijn - het bewijs van vandaag maar weer is geleverd is in de trein - er een kakkerlak irritant aan het doen was tegen joden - joden gewoon stoere binken zijn en 10 tegen 1 niks aan vinde - deze arme jongen gewoon door mocht lopen - het anders was geweest als deze jongen een jood was en die 10 joden 10 kakkerlakken - dan hadden die vieze vuile tyfuslijers die ene gozer gewoon met zijn alelen lekker doodgebeukt - ik me hier erg over op kan winden, maar het toch echt zo is - ik maar is lekker ga pitten |
Citaat:
-jullie gewoon bang waren tegen die ene kakkerlak... want die beestjes kenne zich snel vermenigvuldigen8| :wave: :aai: |
Citaat:
- ik over een uur aan dat economie tentamen zit..:kots: - ik na deze tentamenweek er geen meer heb..8-) - ik mijn theorie nog moet aanvragen :? - ik niks meer weet... - noch van Economie noch van theorie...:+ - :wave: |
Citaat:
Vorige jaar (of 2 jaar geleden) rende de halve F-side nog achter een een kleine groep nac'ers aan :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
-ik vandaag 2 uur op het politieburo heb gezeten?? :o
-:{ -ik daarna de sportschool in ben gedoken met markie?? :) -het met z'n 2en wel gezellig is?? -we eigenlijk de boel daar een beetje lopen te naaien?? :7 -we nl onze bonnen nog niet hebben ingeleverd en niemand er meer om vraagt?? O-) -we met deze bon 1 maand onbeperkt kunnen sporten voor 15 euro?? -het dus misschien wel 2 maanden voor 15 euro gaan worden?? -hehehe -1 maand eigenlijk wel lang genoeg is?? -het nl best wel snel saai gaat worden?? -de sauna daarna ook wel lekker was?? :yes: |
WJD..
-Ik zit nou TMF (Bounz met Mental Theo) te kijken -Er onvervalste Happy Hardcore wordt gedraaid -Doet me denken aan me tijd als Burgpieper :thumbsup: |
Beetje jammer dat ze het dan over amsterdam gaan houden :{
|
- Ik al mijn tentamens gehad heb
- iig alle normale - fokin hertentamen misschien nog :rolleyes: - ik nu wel blij ben :d *) :D :) - dr ook nog een leuk weekend zit aan te komen - ik vanaaf weer ff lekker ga springen - ik dat wel rustig aan mot doen - ik namelijk morgen ochtend om half 10 nog rijles heb.. :rolleyes: - :wave: |
Citaat:
- hij een heel matig programma presenteerde - het "Vrouwen zijn beesten" heette :{ - heute abend p8 :7 |
- Heute abend zeker P8 :yes:
- Mental theo ook gezien heb - Die lachen clip van hakkuhbar gezien heb..:d - Supergabber strak in het trainingspak nu echt vel verleden tijd is.. - het wel een cole tijd was..:) |
- ik vandaag de keuze had om morgen de wedstrijd fnoord-vites te gaan bezoeken
- na lang nagedacht te hebben ik toch besloten heb om thuis te blijven - ik het wel jammer vind dat ik niet met tankie en remco een biertje kan doen - ik donderdag voor het eerst ga rijden - k niet hoop voor de kakkerlakken dat ze woensdag gewonnen hebben..... - ajax slechts 4500 kaarten afneemt voor milaan - milaan zelf al 71000!!! kaarten verkocht heeft. - er in totaal 85000 mensen inkunnen - er nog 10000 over blijven voor de liefhebber - het wereld zou zijn ,als ajax zich daar kan plaatsen voor de halve finale - ik morgen weer is sinds 2 maanden op een zaterdag moet werken aangezien wij zelf niet ballen |
- deze hele week topperdetop was gewoon? :)
- het jammer is dat ik dit weekend iets niet kan doen? :( - vandaag in Amsterdam biosje gepakt heb? - Final Destination 2 cool 8-) is? :D - sommigen echt bruut goed dood gaan? :d - :love: - Remmie woensdag dus niet meeging naar Paasvee in Schagen? - ik daar wel was met mar en manon? :p - het daar beswel gezellie was :] - ikke niet mooi op fotoot staat? en manon wel? :D http://www.geveltje.net/foto/9-04/2.jpg - me zigeunersneef in t geveltje werkt? - ik dat niet wist en dus wel verrast was toen hij me graties drank gieng geven? :wave: - Remmie dat dus allemaal miste? - die meid die voor mij staat en je van achter ziet, die meid is dat ik wel aan Remmie wou gaan koppelen? :$ - ze vlakbij remmie woont? ;) - Voorhout :respect: - 8) |
wjd
-ik net kaartje voor back2school+Defqon heb gekocht -me knaken nu op zijn -ik straks richting h'veen rijd(of jah ik..) -ik wel hoop oop een puntje aangezien ik anders een klote begin van me qlimax avondje heb -ik gister in Utrecht moest draaien -we met de trein heen gingen omdat niemand wou boppen -in de trein een stelletje ventjes zaten die later op mijn beats aan t hakken waren 8) -ik me eerste handtekening heb uitgedeeld+met 3 mensen op de foto mocht -ik verlegen werd v/d aandacht :yes: -het draaien wel weer super relaxed gign -als ik al die mensen voor me zie, ik dan frontaan al me zenuwen an de vorige dagen/weken/maanden ben vergeten -ik gevraagd ben voor een trance avond8| -ik die uitnodiging wel heb aangenomen omdat ik een aantal euro's ervoor krijg EN de desbetreffende platen die het publiek wilt horen -ik zo moet werken tschuss! |
Citaat:
|
Citaat:
O-) |
- Silvolde A2 de 3 punten in Silvolde hield:7
- we wel twee keer op achterstand stonden en veel spelers misten - dit dus vrij netjes is - ik morgen mee moet doen met het zesde seniorenelftal van onze club:o - ik 8:30 aanwezig moet zijn:{ - ik morgen dus met oude knakkers ga spelen:7 |
-mijn failliette cluppie tuurs en basjes cluppie zowaar heeft weten in te maken?
jeuh?:7 |
- Ik vandaag naar het NK kan als Mars, Roy en ik ALLLEESS winnen? :)
- we ook minder kunnen winnen en dan nog gaan? ;) - me broodje klaar is? - het zowaar in de blokkendoos vannacht gezellig was? :o - zwarma en ik nog de middenstip wilden jatten? :D - we al bezopen waren voor we daar waren? - 50/50 redbull/wodka in 4 halve liter flesjes meegingen? - ik 2 flesjes op had en je dus naar de tering kan gaan? O-) - 2-3 ;) - het ook wel fijn is om altijd mensen te kennen in alkmaar? - ik trouwens met een bus vol met 'derpers' naar Ernheim ging? :$ - de terugreis een beetje moeilijk was? :p - flippie, fleppie en flappo de tering in flippen door flappi's geflip? :wave: |
Citaat:
serieus?:huh: :huh: |
Citaat:
- Ik weer een goed weekend gehad heb - Bazzzemans alleen een beetje sip was vrijdagavond :|:aai: - Ik GVD:[ :[ brainpower net heb gemist op de Big Night :x - Die zelfde big night eigenlijk een kutfeest was - Daar alleen troepartiesten optreden - Brainpower daar dus zeker niet thuishoort - Ik zondagochtend 4uur nog een 2 km naar huis moest lopen vanaf het busstation - het toen 2 graden was..:{:| |
wjd
-Bart en ik weer eens een "bier gesprek" hadden -ik die kerel niet begrijp -hij zichzelf een echte fijnproever noemt -maar Guinness niet lekker vindt -ik snap die kerel niet -Bart, kijk nou eens goed http://members.lycos.nl/tjaazooi/ll/guinness.jpg -daar zeg je toch geen nee tegen? -zo zwart als de huid van Chris Gyan -heerlijk -maar we zijn het wel eens over dat het "bier"(lingens blond) in de Kuip niet te drinken is -mijn wjd nog verder gaat -maar ik nog geen idee heb over wat -ik dus toch maar stop |
hehe is volgens mij het enige zwarte wat RekZ wel moet ;)
WJD.. -Jamai gisteren in de kuip zat :x -Er toen twee van die bolle viswijven voor mij helemaal uit hun naad gingen -Het namelijk een 'kankerventje met een kankerbrilletje was' -Hij had ook nog een bolle rot kop volgens de damens die zelf drie stoelen nodig hadden om te kunnen blijven zitten :Y) |
Citaat:
Maaruh... Jamai niet gezien :no: die bolle nicht heb toch geen plannen voor een concert in de Kuip he wel godver de godver 2 keer dat kut lied van hem voor de wedstrijd en in de rust gehoord en ook 2 keer dat lied waar the Phit z'n pa zo gek op is dat "ka ching" lied en nog meer bagger dubbel maar die kon ik niet. |
Citaat:
- gisteren vette lache was achter een inimini-shetlander? O-) - ik heel veeeel vrijstellingen heb voor deze periode? :D - dit betekend: * maandag vrij * dinsdag 1 & 2 uur les * woensdag 5 & 7 uur les * Donderdag van 3e tm 10e uur les :( * Vrijdag VRIJ! ;) :p - aandrijftechniek, regeltechniek en elektrotechniek precies de vakken zijn die ik dus al lang en breed gehad heb? 8) - ik trouwens 3e geworden ben met gewest? :'( - ik dat goed ga maken met een 3e keer achterelkaar 'internationaal' toernooi winnen? :D - dat over een maandje is? :p - waarschijnlijk Phitje nog in Zwitserland ofzo moet biljarten? :o - me 'schoonvader' ook wel eens een balletje stoot? :wave: - hij net als bertje een limbo is? :? :z - ik remco gister in de maling had genomen? - Bertje dit niet leuk vond? :( - Hierbij me excuses aan beide heren? :* - ik hoop dat ze de grap er wel in zagen? :yes: - morgen komt me Nigjuhhh. :respect: |
Citaat:
the horsefucker.. :? :Y) :d |
WJD..
Ik toch meer ga voor dit bier? :+ http://www.brand.nl/dekunstvanhetbro...lsener_05a.jpg Of dit? :yes: http://www.bav.nl/verzamel/etik-gulp-pils.jpg Deze ook goed te drinken is? :9 http://www.bav.nl/verzamel/etik-ridder-wwitte.jpg En deze? :thumbsup: http://www.bav.nl/verzamel/etik-arce...winterbier.jpg Alfa, das eigenlijk het lekkerst van allemaal :] http://www.alfa-bier.nl/images/image...r_halfbier.jpg Das toch veel lekkerder dan dat slootwaterbier van Alwin? :wave: |
wjd
-ik eig. ook graag voor het biertje van ali wil gaan -vooral in O shea's -ik zondag een leuke dag heb(als alles volgens plan verloopt) eerst Vitesse-NEC dan Back2School -het veulentje(firth of clyde) me vandaag een rotschop heb verkocht -ik toen boos werd maar het mormel was sneller als ik -ik nu weekend heb(Y) -maar zo moet werken -ik daarom ook niet Feyenoord-ajaks ken bekijken -het weer wel supert is -ik nu dus ga zonnen op me balkon met de muziek an -ik mijn eigen set ga luisteren :) oja ik moet vrijdag weer draaien in... Deutschland! |
WJD
- het van mij het hele jaar dit weer mag blijven :9~ - ik geen tentamens meer heb - alleen nog een herkansing volgende week - ik zowaar een 6.2 voor mijn herkansing wiskunde had - ik over een paar weken eindexamens heb - er dan een heerlijke lange vakantie wacht - ik daarna als het goed is in Utrecht woon en studeer8-) - dit dezelfde opleiding in dezelfde plaats als waar TN20 dit doet is - ik zo nog effe buiten ga zitten - Feyenoord - Ajax zo ook gaat beginnen - dit alweer pagina 55 van de wjd's is 8) - ik laatst even de eerste pagina's doorlas - Bartje het toen maar een kansloos topic vond - hij nu de meeste posts heeft hier 8) :* |
WJD
- ik net terug ben van het trainen - ik zaterdag sinds tijden weer es aan een wedstrijd ga meedoen :+ - ik wel benieuwd ben hoe ik d'r voor sta - dat trainingsweekend dus nie voor niks was - ik vrijdag eerst nog een basketbaltoernooi van school heb - ik echt in een kansloos team zit :O :d - het wel een heel gezellig team is :) - ik gvd ook examen wil gaan doen - ik helaas volgend jaar eerst nog de 5de zal moeten doen... :wave: |
:yes:
|
WJD...
-Ik me uitstekend vermaakt heb vandaag -Eerst een paar pintjes gepakt op de lijnbaan -Het bijna zonde was weg te gaan in die heerlijke april zon -Het echter wel de moeite waard was -Feyenoord vandaag eindelijk wel met z'n elven hun koppie er bij hielden -Het spandoek op Vak JJ zeer komische was haha -De andere spandoeken er ook goed uitzagen -De tifo actie volgens mij ook wel -Luinge gedumpt dient te worden in de maas -Ik zo maar even Richard Witschge ga SMS-en hahaha! (top spandoek op X) Laters!:Y) |
1 Bijlage(en)
:yes:
|
Citaat:
Bob Vos Thailand 8) En die rood wit blauw gekleurde 2e ring vond ik er ook zeker goed utizien Alleen toen ik thuiskwam zag ik later dat er zo'n tering "ajax travel" reclamebord schuin voor mij stond! :[ |
WJD..
- Ik ervanuit ga dat Arthur dus niks te doen had? - Je dit WJD meestal alleen doorleest als je of een slaapgebrek, of écht niks te doen hebt? - Ik zo dus laatst nog eens mijn CU2 doorlas? - Ik zag dat an-kiej een wannabee-vriend was? :d - Ik er meerderen had :o - Houdoe :wave: |
Citaat:
Lunatic News heeft een goed punt dat Feyenoord met twee maten meet, spandoeken met "FC Wageningen haat Vitesse" worden verwijderd omdat het niet binnen de huisregelspast (provocerend). Maar een reclamebord met "Ajax Travel" schijnt dan niet provocerend te zijn?? kanker commercie... |
- 4 dagen vakantie.:)
- ik een ongelooflijke kneus in me groep heb zitten? :? - hij zn telefoon dus hele week had uitstaan en niet op school kwam? :o - die kerl dacht dat hij deze week al vakantie had, en dus vanmiddag pas bereikbaar was? (te laat) :[ - het druk was voor mij gisteren en vandaag? :x - dit de nodige spanningen met zich meebracht? :( - 3 dagen elkaar niet zien ook wel kut is en verwarring met zich mee brengt? |:( - alles toch weer goeeeei gaat? :thumbsup: - Feyenoord 3e wordt in de competitie, en Ajax 2e? ;) - morgen strandje en strandtentje, dag erna kroegjes, dag daarna gezellig met zwager, schoonzussen, vriendin, broers, zus, en ouders gourmetten, ohja en met nigje + moeder. 8) - dag daarna zien ik nog wel. :p - judith contact zoekt met marc? - ze tevergeefs oizo weer bij haar cu2 voegde? :+ - ze alweer verwijderd is van zijn wannabe lijst? :'( - mwehhhhh :'( - hehehehe :* |
wjd
- ik baal - mijn pols pijn doet, niemand weet wat er mee is en ik kan godverdepleuris niet draaien - focking zin in Vitesse-NEC + Back2School - morgen nachtvisse (Y) - ik toch kolere zin heb - alles de tering ken krijgen - ik nok m naar me nest latert |
- Pazuh? ;)
- Flipperdeflipske geflipt flopt van Flappie's geflep? :o |
Wjd
-het wjd een beetje wegzakt -ik bij deze ervoor zorg dat WJD weer bovenaan staat -meneer Jason S weer eens een nieuwe hardcore mix heb gemaakt http://www.darkside.nl/d/Jason%20S%2...20hardcore.mp3 112 Mb -ik het eind toch wel erg strak vind http://members.lycos.nl/tjaazooi/ll/...vraagteken.wav 500kb voor Joy de Hardstyler 8) |
- ik morgen voor n weekie weg ben
- ik naar LAS PALMAS ga - ik daar lekker ga springen en zonnen - ik aan jullie zal denken - ik naar bartje zal zwaaien ik ik ik :{ :* |
Citaat:
|
Citaat:
- ik gewoon in Nijmegen blijf - ik hier ook ga zonnen als de zon schijnt :) - ik aan je ga denken - ik je bij deze veel plezant op vakantie wens :* |
wjd
- ik nog een luttel aantal schooldagen over heb tot de laatste schooldag en het eindexamen? 8) - Bruggi hetzelfde probleem als ik heb - mijn wjdjes ook tevaak met ik beginnen:{ - ik haar veel plezier wens op Gran Canaria - het minder leuk dan dat is, maar ik volgende week alleen thuis ben:7 - er waarschijnlijk zelfs een meeting in Spanje komende zomer gaat komen? :yes: - Bartje en Bazzemans/DarkUnreal/Sjarkie/ik namelijk op dezelfde dag vertrekken - Bert in Lloret zit en wij in Calella. - ik wel zin heb in Ajax kieken vanavond :o - ik me sinds een tijdje weer goed vermaakt heb bij een CL wedstrijd - Barcelona - Juventus gisteren best spannend was - ik normaal vaak niet de hele tijd kijk bij CL - ik dit keer bleef zitten toen ik van trainen thuiskwam :) |
-ik nu moet gaan werken??
-ik dat niet erg vind?? :o -ik anders ajax wel had gekeken?? -ik mijn italiashirt aandoe naar werk?? O-) -ik moe ben?? -morgen weer om half 7 op..... -ik te laaaaat ga komen?? :x -ik niet zoveel met ik begin?? :wave: -ajax iig 1x gaat scoren vanavond?? :o adios :* |
Citaat:
|
- het 1-0 staat?
- ik vanaf morgen een 1,5 week vakantie heb? :) - er misschien wel een meeting in gaat zitten? :o - ik daar iig wel zin in heb als het lekker weer is en niet op dinsdag avond en woensdag? ;) - ankje veel plezier in los palmos? :* - het irritant is dat bij italiaans voetbal het publiek-geluid altijd zo flink word versterkt? :? - italiaans een klote taal is bij voetbal? :x - die zogenaamde doelpunt duidelijk geen doelpunt was omdat de camara in een hoek zat van iets van 30graden, en de bal ook nog eens een halve meter voor de paal werd weggetikt? - ze bij studio sport altijd zo'n 'super-henkie' (ofzo) hebben die het kan bewijzen? :) - Oizo nu met een haagse is? :( - judith net heb zitten uithuilen bij mij? :'( |
Citaat:
HOLE! :yes: *toeters en bellen* jammer dat hij hier nooit meer is! |
:respect: Tomasson! :respect:
|
wjd...
- ik volgens mij de enige ben die het zwak vind om een concurrent die nog wel meedoet in een andere competitie net het geluk toe te wensen wat ze toekomt en te juichen voor de tegenstander als deze er van wint? - het jammergenoeg aan alle kanten gebeurd? - ik het wel kan voorstellen als het gebeurd in onderlinge wedstrijden of als het gaat om een competitie waarbij ze elkaar beconcurreren door plaats, omstandigheden of andere mogelijke oorzaken? |
WJD
-ik vanavond te Rotterdam een ex Roda JC speler tegen het lijf ben gelopen -Het ging hier om Marc Nygaard -ik wou hem alvast succes wensen in de nacompetitie -maar hij had het te druk met bellen -toen riep me pa me net -hij zei: Tomasson! :yes: en toen de wedstrijd was afgelopen zag ik in het AC vak een Traxtorm power vlag -en over 4 weken staan de Traxtorm dj's uit Italie weer in Rotterdam :Y) |
Citaat:
:thumbsup: ijzeren rinus:thumbsup: de held... |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
lalalaaa :7
|
- ik eigenlijk vind dat Inzaghi gescoord heeft:{
- ik echt baalde na afloop gisterenavond:o - Ajax echt meer verdiend had en 2 keer knap terugkwam - Milano 2 pruts goals maakte met veel geluk - de Italianen eigenlijk gewoon matig speelden - ik de sfeer vanuit de Fossa dei Leoni wel aardig vond - het toch wel gaaf was geweest als Ajax met dat jonge team zomaar in de halve finale had gestaan - ik dat niet eens overdiend had gevonden |
WJD..
- Ik zaterdag ene week weg ben? - Ook naar las Palmas? - Ik gisteren naar een spectaculaire wedstrijd zat te kijken? - Ik 7 goals heb gezien? - Ik ongeveer heb zitten kwijlen op de bank? - Ruudje goed speelde? - Ik stiekem vaan Manchester was? - Ik daarna een samenvattinkie van onze Joodse vrinden heb gekeken? - Ik Tomasson dank? - Houdoe |
WJD
- Ik bijna vakantie heb (nog 1 dag school..) *) - Ik naar La France ga - Ik d'r zin in heb :) - Ik zaterdag gvd 4e was met verspringen op 2 cm :{ - Het nog f*cking koud was ook - Ik iedereen die een prettige vakantie wens 8-) :wave: |
-ik morgen m'n rapport krijg
-zlatan en chivu een schikkings voorstel van 5 en 3 wedstrijden hebben gekregen -Tomasson gescoord heeft -het eigenlijk weinig zin had om die bal nog een tikje gegeven -het toch wel mooi was dat hij dat laatste zetje gaf -ik ajax toch beter vond spelen |
WJD..
- Dit met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mijn laatste WJD voor deze week is? - Ik murge op vakantie ga? 8) - Een hele week nogwel? - naar hetzelfde eiland als Ankje :p ? - Ik zometeen definitief ga boeken voor de zomer? - Ik ook al naar de kapper ben geweest? - Ik dus druk bezig ben? - Ik vanaaf ga gourmetten én werken? - Ons mam heute jarig is? - Whoei, wat een drukke dag :{ - Houdoe :* |
- Phitje brakkie is? :7
- dit komt door inluiden van vakantie gister? O-) - het een bere gezellige terrassen/kroegentocht is geworden? - van 20.00 tot 03.00 met karel, jacob, lau, San en Suus? :* - de bascule natuurlijk ook nog ff werd aangedaan? - al was dat maar het allerlaatste minuutje van de avond. :D - 8) - het brak zijn ook wel kan komen door dat verschrikkelijke benauwde weer? (29 graden) :o - de zon niet eens lekker doorkomt? :( - whie 8-) |
- ik Bart veel plezier wens op vakantie
- ook ik redelijk brak ben vandaag - het lang geleden is dat ik zo laat van school kwam :+ - ik vanmiddag namelijk een herkansing had tot 4 uur :{ - er normaal gesproken vaak wel wat eerder naar huis gegaan wordt de laatste tijd :o - ik vanavond ook weer moet werken - en natuurlijk de p8 :) - ik betwijfel of het vandaag echt 29 graden was Stef 8) |
Citaat:
|
wjd
-het winkelwagentje van m'n moeder was gestolen in de supermarkt! -daar al wel een tas met drank in stond -die was al betaald bij de slijter -me moeder dus bij de kassa's ging wachten op d'r tas+winkelwagentje -er toen 2 hoofddoekjes kwamen aangelopen en hadden zich per ongeluk vergist in het karretje+inhoud.... -het me wel leuk lijkt als ze zoiets ook bij mij zouden doen -heel raar natuurlijk.... -Voor de finale Utreg - Feyenoord we 15.000 kaarten krijgen -Utreg er ook 15.000 krijgt -dat is dus weer een hoop voor de lieve KNVB sponsors die ook eens met vrouw en kinders naar het voetbal kunnen -Verkoop voor Diamond-, Gold- en Silvercard houders eerst mogen voor een kaart. -er dan nog zo'n 4000 kaarten over blijven -dus de kans klein is dat ik nu wel een kaart voor de finale weet te bemachtigen -ik de vorige keer 24 menschen voor me had bij de ticketbox terwijl ik toch om 6 uur des ochtens was -ik nu maar m'n geluk ga beproeven in de andere kant van het land denk ik -ik honger heb -het eten nog niet klaar is -dit me doet denken aan een Oizo journaal -dat ook niet zo vreemd is, want ik ben z'n grootste fan |
Citaat:
|
- het eerlijk waar 29 graden was? en soms zelfs boven de 30? :x
- de thermometer niet in de zon staat hier? en er was trouwens nauwelijks zon? :( - :$ |
Citaat:
|
http://www.rodajcfans.nl/foto/0202mlnrjc/PICT0893.jpg
- Mark's club helaas verzuimde net zo'n makkelijk overwinninkje te halen? :no: |
Citaat:
:wave: -ik niet meer helemaal correct nederlands kan typen blijkbaar?? :no: :+ |
Citaat:
-ook zijn club werd uitgeschakeld door de plaatselijke AC?? :9 -er dus wel overeenkomsten zijn tussen de club uit Amsterdam en Kerkrade?? :o -ze bv ook allebei menig maal per jaar worden 'geholpen' door de knvb?? :x -:wave: -:aai: -damn..last van me hoofd :huh: -ik net ineens hoorde dat Bonnie naar Leiderdorrup komt morgen?? :? -ze maar ff een uurtje eerder dan gepland moet komen?? -ik haar anders niet zal zien?? :'( -boehoe... -winnie mandela op ruud dil lijkt in die krant die ik net op tv zie?? :+ -ze er eigenlijk totaal niet op lijkt..hehe -:rolleyes: -brrrr..ff bedje verplaatsen en slapie doen.. -de vogels hier al vrolijk fluiten?? :? -die beesten niet door hebben dat het gewoon nog helemaal donker is en het dus nog NACHT is?? -ze volgens mij gewoon van de wodka hebben zitten snoepen?? -dit de meest inhoudloze wjd ooit is?? :Y) -oeps Inge did it again..hihi?!?! :x -goedhoor :thumbsup: -het sportjoournaal errrg slaapverwekkend is?? :z -ik morgen bassie en adriaan ga zien?? 8-) -damn..HOE stoer.. :respect: -sjockers zuigt?? |:( -er hier nog 1 schoen ligt van een vriend van me?? :d -die kerl al lang thuis zit?? -zijn schoen was verstopt door Markie?? 8) -wij hem toen niet meer konden vinden?? -hij net wel gevonden werd?? -erg kinderachtig weer...... :+ -ik dit jaar al wel 4x (!!!!!!!!) ben uitgeweest?? :{ -waarvan 2x in de 8erhoek..... -0 keer in Leiden............................................ .....?? :( -ik best wel kansloos ben en liever 8er mijn pc zit dan dat ik ga stappen?? :$ -en natuurlijk LAN-PARTIES!!!!!!!!!!!! -de volgende party bij hugoboss is?? :thumbsup: -ik nu echt de binnenkant van mijn ogen ga bekijken?? -ik best nog wel nuchter typ?? :z -adios :* |
Citaat:
- het zo wel duidelijk is dat remmie alleen maar internetvriendjes heeft om mee te stappen? ;) - Pittbier echt oosters is? :D:D - tijdens mijn vakanties in Ommen ik vaak te horen kreeg "heej Phit, nog een Pittbier"? :Y) - ik nu aan thuur denk? :D - gisteren een Ar_Tuur jarig was op het forum? - onze arthur in januari jarig is? 8) - ik daardoor wel ff aan hem dacht? :* - Volgens mij Tyskie gister jarig was? :o - ik trouwens weer vrijgezel ben? :respect: :rolleyes: - Rosanne vanavond dan maar ff naar de stad moet komen? :d:d - Bartje alleen mij een vakantiekaart gaat sturen? :* - hij volgens mij alleen mij lief vindt? :$ - met koningingendag in Amsterdagm 8-) - en nacht in Alkmaar 8) - zuipen op Museumplein oleeeej :D |
Remco wil een reactie, hehe.. Met ze KNJB-opmerking... :Z:no:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet nog beetje uitlopen op jou :* |
Citaat:
-ja?:7 vet gaaf cool hip dik te tof leip man!!! heb echt wel zin om weer es ouderwets te lannen:thumbsup: :thumbsup: |
-arie begon over het winkelwagentje van ze moeder
-mijn moeders mandje was gejat, en daar zat een bos bloemen in die ze al had gekocht voor de verjardag van me oma -ze het boektje ook niet meer terug heeft gezien :no: -ik niet zou weten waarom ik vanavond een uurtje vroeger moet komen aangezien ik niet weet wat ik zoalng in Leidendorrep moet zoeken :wave: -ik ook nog naar me omaatjes verjaardag nmoet -jaaaalalalaaaaa I'm a thunderdome baby, so now you can hear me (8) -ik heb vakantie en het weer is kut -pfff |
- ik zo naar de grens van leiderdorp ga om het nijmeegse uischot buiten te houden
- wij namelijk niks van die regio moeten hebben - zeker niet nadat er een gelders wijf naast me zat naar milaan - ik ook niet snap waarom dat naar l`dorp komt vanavond - hier niks te belevben is - shockers toch echt de andere kant op is - ik ook liever naar bassie ga - ik die mensen misschien morge wel tegenkom als we naar alkmaar gaan - de trein al om 8.30 gaat - ik ff slapioe ga doen |
Citaat:
-ze markie en mij dus niet zal zien vanavond...?? :no: -ach jaaa :O -ik dus bij nader inzien 5x ben uitgeweest dit jaar?? 8) -meer dan 50% daarvan met internetvriendjes is geweest?? :wave: -ook de Cela nog steeds op het programma staat met Oizo, het zusje van Oizo, Judith, Arie_Kanarie en Tukkerboy?? :yes: -Oizo ff moet laten weten wanneer we kunnen komen..?? -bartje duidelijk niet hapte op mijn opmerking over zijn club en de KNVB?? :z -:thumbsup: -ik ff wat ga nassen?? -:love: |
- ik een kloteavond heb
- Graafschap - PSV een drama was - het mij opviel dat de PSV supporters vrij triest en kansloos aan het doen waren - ze zongen over de uitschakeling van Ajax, hun gejatte nep imago van boeren en de sfeer in het stadion na de 0-3 - die supporters over alle drie deze zaken geen recht van spreken hebben - ik me zou schamen als ik in dat uitvak stond - PSV namelijk de afgelopen jaren niets in europa heeft gepresteerd, en niet eens dichtbij een kwartfinale is geweest :x - het dus een beetje triest is om "Milan, milan" en "Inzaghi hooo" en "helemaal niets uit Amsterdam" te zingen :x - ze blijkbaar hun afgang tegen Arsenal en Borussia vergeten zijn :o - de sfeer in het stadion van PSV over het algemeen nu ook niet zo geweldig is om "Oh wat zijn ze stil" te zingen :z - ik me dus heb geergerd - ook aan de slechte kutwedstrijd - de Graafschap matig aan het verdedigen was - :[ - http://www.sq-legion.nl/Forum/images...ew_cussing.gif - http://www.sq-legion.nl/Forum/images/smiles/pissed.gif |
Citaat:
-ik wil dat Antikezman de 1e zin even delete... -ik dit meen... |
Citaat:
- de PSV-supporters echt triest zijn? - er weer bijster weinig aanmoedigende dingen gezongen werden? - ze idd niet veel verder kwamen dan "Eindhóvuh, Eindhóvuh, Eindhóvuh" en "Kezman, Kezman, we worden kampioen, we worden kampioen"? - ze ook nog ff lieten blijken dat ze toch echt alle spelersnamen wisten? - ze voor de rest alleen maar anderen afkraakten zoals arthur beschreef? - ik het volledig met Theo Maassen eens ben? - hij zei "dat is toch voetbal"? - ik nu eigenlijk doel op het spel wat de Graafschap liet zien? - ik hoop dat de komende belangrijkere wedstrijden beter zullen uitpakken? |
Citaat:
wjd -ik gistern post kreeg van Feyenoord -ze nu weer wat nieuws hebben -iedereen nu "de status van zijn seizoenskaart volgen via feyenoord.nl :? -iedereen natuurljik een eigen log in code krijgt -dat lekker handig geregeld is -die van mij de eerste 2 letters van me achternaam is en dan me postcode -dus verzijde, wat is je postcode dan kan ik ook voor jou kjiken :| |
- bjorn niet kwam vechten gister? :'(
- ik het toch wel naar me zin heb gehad? 8-) - me ex een potje heeft zitten janken in de kroeg? :D:D - phitje er vlakbij stond en lekker door bleef dansen? :+ - ze toen nog meer moest huilen? :yes: - ok, genoeg. :D - bert de schone slaapster gister jarig was? - het een groot feest was in dat kleine hokje? :) - toen de L'entree ff werd aangedaan? - ik toen wel snel naar bascule wou omdat bjorn me daar zou opwachten? :yes: - die kerl echt een watje is, en voortaan zn grote bek moet houden? :[ - Schagenezen allemaal homofielen zijn? - kijk maar naar Gerard Joling en Hans Klok.. :rolleyes: - die Bjorn dus ook wel een vieze vuile fucking fagget zal zijn? :p - me vriendengroeppie toch ook wel teleurgesteld was, en ook zin hadden in een partijtje knokken? :thumbsup: - vooral bertje de glazenophaler die aan kickboksen doet. - Hij ook nog steeds Erik Bijvoet voor me wil in elkaar trimmen? 8) - ik IRL niet echt zo agressief ben? O-) - als iemand wil vechten en dreigt en wil komen, ook dan echt moet komen? - :* |
- bertje en ik allebei nu 331 posts hebben in deze WJD topic? :)
http://www.kicken.com/images/mel-oen.gif |
thePhit 331
bartje518 331 AntiKezman 226 theo tank 194 Ar-Tuur 191 Arie-Kanarie 188 Superjood 172 HugoBoss 155 Forza_Barca518 142 Oizo 137 -dit de huidige stand der kanslozen is?:7 O-) |
Genieten zeg vanmiddag
-3 rode kaarten, 5 doelpunten, vechten voor elke bal en vechten buiten het veld oh nee... Ik kon niet eens meer juichen bij die 1-0 ga toch weg man en het toppunt van triest waren nog wel al die trieste simpele zielen die na de 1-0 "Helemaal niets" gingen zingen ga toch naar huis man... |
En natuurlijk Antikezman met blauwe pet
|
Enige leuke waren de ode's aan Tomasson en Milaan, voor de rest was alles weer kut en diep triest....
Maar goed tóch weer gewonnen...:{ |
Citaat:
zwarte :9 -ik toch wel een keer of 40 heb staan gapen tijdens de wedstrijd?? :O -het juichen bij het doelpunt ook niet echt van harte ging?? -allemaal superblije mensen om me heen....... :{ -helemaal niets olé olé :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: -ik arie niet gezien heb?? :'( -mijn msn naar de klote is?!?!?! :[ -ene Jari L. een Zlatan actie maakte tijdens de 0-1?? :{ -ik benieuwd ben of de knvb ook hier iets aan gaat doen?? -Jari natuurlijk ontzettend braaf is verder...?? :Z -ik nu ff met ongeduldig persoon ga praten?? :aai: :wave: |
Citaat:
Donkerblauw met witte rand of ik heb het fout dat kan ook nog ZWAR TE SCHOENEEEEE jalalalalalalala ZWAR TE SCHOENEEE pleur nou toch op Acuna met je gele stappers en Song met die witte dingen :x Acuna dee het verder dan wel redelijk als enige tering Wooter |
Citaat:
zwart met licht grijze rand :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
- remmie schijnbaar geen ogen in zn hoofd heb zitten? 8| - Het toch weer duidelijk is waarom ik zon gruwelijke hekel heb aan Utreg? :[ |
WJD...
-Jari uit tegen milaan ook al last had van losse handjes.. -Die Ethiopiër van nec, niet echt stevig op z'n beentjes staat.. -De NOS na een keer 'mijn Feyenoord' al sprak van een geweldige steun van Het Legioen....:{ |
Citaat:
|
Citaat:
- het jammer was dat ik fitje niet getroffen heb - ik tot driemaal toe heb lopen zokeen naar hem op het waagplein maar niet gevonden heb - er zelfs geen az`er te vinden was - de punten vandaag wel weer makkelijk binnengehaald zijn\ - er in een klein bestelbusje 11 mensen achterin kunnen zitten - dat niet lekker zit - ik nu best moe ben - ik slechtse enkele uren geslapen heb aangezien het gister top was inhet boerengehucht - zelfs ome willem ff langs kwam " deze vuist op deze vuist" - bassie er ook was - ik nu ga slapen |
Citaat:
-hij duidelijk zijn vuist op mijn hoofd wilde plaatsen?? :o -hem dat niet gelukt is?? -ik die kerl eigenlijk best wel de sloot in had kunnen duwen?? :Y) -ik hem echter ook niet geslagen heb?? -ik met mijn handen in mijn zakken stond toen hij met zijn hoofd tegen mijn voorhoofd ging staan?? -ik redelijk rustig bleef en hem nix gedaan heb?? -hij later nog 2x op me afkwam?? -ik hem alleen maar heb staan uitlachen?? O-) -hij daar nog pissiger van werd?? :rolleyes: -hij me diep dacht te kwetsen toen hij me kanker kakkerlak noemde?? -stumperdje... -het verder echt wel een vette avond was?? :thumbsup: -ik nu moe ben...?? -:z |
Citaat:
klinkt gezellig:thumbsup: |
Citaat:
|
- K'nacht in alkmaar gaaf was? 8-)
- het vreemd is dat op zaterdag minder mensen blijven hangen na sluitingstijd op het waagplein dan op zo een dinsdag avond? :o - net ff 5 uur geslapen, en strax op naar amsterdam? 8) - bertjes kaart nog niet gekomen is?:no: - :* |
-k'nacht in hengelo ook zekers gezellig was?O-)
-ik zo naar enschede ga om voort te zetten wat ik vannacht rond vijven heb gestaakt? -lekker lekker zuipen!!:7 :7 |
- ik vannacht en vanmiddag niet veel aan K'dag vieren toe kom:o
- ik morgen namelijk theorie-examen doe 8) - maandag wel gezellig was - ik de hele week alleen thuis ben en ik maandag wat mensen had uitgenodigd - Bas en Wouter bleven slapen:) - Bonnie ook nog gebeld werd door Bas :o |
-queensnight werd gevierd in de Hemkade in Zaandam
-qlubtempo#17 daar maar werd aangedaan -ik net wakker ben -ik zo weer naar de stad ga -mijn oplader van mn telefoon nog niet is teruggevonden -me kaken beetje stijf staan 8| -ik hier 2 leuke foto's van gistervaond heb liggen en er ook nog een rolletje wordt ontwikkeld -joy gistert moest werken :yes: -ik het leuk vond dat er ff werd gebeld vanuit Gelderland Noord maandag! -ik ga douchen later :wave: |
-we 22000 vieuws hebben?8)
|
Citaat:
- iedereen sliep? :[ - :p - WHOOOEEEEI :yes: - A'dam geweldig was? :p |
wjd
-me moeder morgen jarig is -ik nog geen cadeau heb -ik van 8:45 tot 17:15 werk -hoe ga ik dan nog een cadeau halen? -en wat?? -vroeger kon je nog een mooie tekening maken..... -maar gelukkig heeft m'n pa ook nog niks dus ben niet de enige |
Citaat:
|
-ik door Steffie wel 4x ben gebeld vandaag?? :wave:
-ik ontzettend mijn best deed om zo snel mogelijk opt Museumplein te komen?? O-) -het drinken van bier voor ging?? :9 -toen ik opt Museumplein aankwam Steffie er alweer vandoor was?? :( -ik geen druppel regen uit de lucht heb zien vallen vandaag?? :thumbsup: -sommige mensen zich ongetwijfeld zullen afvragen wat ik in a'dam te zoeken had...?? :o -er iig een kaartje is geregeld voor Willem2-uit?? :7 -ik bij toeval iemand in a'dam tegenkwam die vroeg of ik meewilde?? -dat de 10e uitwedstrijd dit seizoen gaat worden die ik buiten Feyenoord om ga bezoeken?? -de 11e in totaal..?? -lang leve de silvercard......... |:( -ik best wel naar de klote ben nu?? -8) -ik jamai heb gezien?!?! :$ -mijn dag is helemaal goeddd :x -morgen fietsuh :yes: |
-ik naar de tering ben
-ik vrijdag jarig ben -ik vrijdag naar een party ga op een boot in antwerpe met me matties -ikgaslapen zo |
- msn aan t zuigen is? :o
- ik de dief tegenkwam gister? 8| - en ook nog eens een oud scharreltje van me? :p - me outphitje opviel en ik gefotoot werd door zo'n orange kereltje? :) - graties kauwgom hij mij gaf? 8) - remmie gewoon te laat kwam? - iedereen meestal rond de avond weer naar huis gaat als die er vanaf de ochtend al is en de avond ervoor ook heb gedronken? O-) - ikke maar niet naar efteling gegaan zijn, omdat ik moei was en door wou slapen toen men mij wakker probeerde te maken vanochtend om half 7? :+ - het me niet veel boeid ook? :o - die efteling toch niet wegloopt en ik wat mensjes ken die daar ook nog heen willen binnenkort? - ik dus met hunnie mee kan gaan? ;) - het helemaal niet echt veel regende in amsterdam? - slechts een half uurtje geregend heb? :yes: - het ook niet zo superdruk was? :respect: - in het park zitten en sterke drank zuipen in het zonnetje langs de gracht toch wel ff ruled 8-) - het rijksmuseum de volle laag van mij kreeg? :7 :+ :9~ - strakkies ikke maar ff kijk of me pic op www.orange.nl/foto staat? :) |
- ik terug ben!
- het superleuk was in Las Palmas - ik Bon en Rem dank voor de smsjes :* - het een heel groot en mooi olympisch buitenzwembad was - ik volgende week ofzo wel wat fotootjes zal posten - ik vet bruin ben geworden - het echt een paradiseje was wat betreft de gespierde en gebruinde sporty jongens :p hehe - er daar ook echt te veel enge lastige figuren rondlopen die van blonde meisjes houden :| - Bianca en ik met synchroonspringen 3e zijn geworden :) - we daar onwijs blij mee zijn - de nrs 1, 2 en 4 allemaal Spaanse koppels waren - het ons toch allemaal erg opviel dat de Spanjaarden hogere punten krege nin verhouding (groot deel van de jury was Spaans) - dat altijd jammer is - daar helaas weinig aan te doen is - ik eindelijk de famous German guy met het zogenaamd lekkerste kontje van het internationale schoonspringen heb mogen ontmoeten :Y) - dat op zic h best ok was *) - er verder een hoop leuke Engelsen Zweden Italianen andere Duitsers en veeeel Spanjaarden waren - mijn 3meter wedstrijd individueel ook erg goed ging - ik daar mijn PR met ruim 30 punten heb verbeterd - dat erg veel is - terwijl ik nog nooit eerder een wedstrijd buiten had gesprongen en het erg hard waaide en de zon in mn oogies scheen :) - de 1meter niet zo goed ging - het toen enorm warm was en laat en iedereen moe was - er toen veel fouten werden gemaakt - gisteren na ff te hebben geslapen na de reis koninginnedag in A'dam heb doorgebracht - dat ook heel gezellig was - wij precies het museumplein op wilden toen jamai kwam - dat very bad timing was - we toen half op de grond pleurden door het gedauw - het daarna wel relaxed was - ik op de terugweg in de trein naast 2 limbogozers uit Maastreech zat die dachten dat ik ze vast niet kon verstaan en een boeiend gesprek over mij begonnen - ik erg gelachen heb omdat ik het (met dank aan mijn limburgse pappie en mammie) uiteraard zeer goed kon volgen - ze me wel scheuun/schon (whatever :p) vonden en zich afvroegen hoe oud ik zou zijn en waar ik vandaan kwam - ik de hele reis me bek dichthield en bij t uitstappen in Utreg ff meldde dat ik 18 was uit zoetermeer kom en het erg gezellig vond -tessa toen hard moest lachen en die jongens zich kapot schaamden - ik me nu maar es ga douchen en aankleden en daarna lekker ga trainen adios! :* |
Citaat:
- dat was op het moment zo'n beetje dat jamai kwam? :o - ze haar spijkervestje aan had? ;) - ze mij niet zag, en ik haar toen belde maar niet dr mob bij dr had denk ik? :o - ach ja, ik was ook niet te herkennen. O-) |
phitje een beejte bezopen was :p
ik helemaal geen spijkerjasje aanhad maar een zwarte jas :d ik me mobiel wel bij me had maar niet heb gehoord :'( |
wjd
-ik jarig bent... :9 :thumbsup: |
Citaat:
|
Citaat:
en nu meteen aan de zuip jij!!!;) |
dank jullie well.. :* :wave:.. nee nu niet drinken.. ik ga lekker slapen.. .morgen feestje in antwerpen.. word hopelijk wel leuk...
:) |
- onze hond snel dood gaat? :o
- hij net doet of ie zo fris is als een klein kikkervisje? :D - ik hem door en door ken en dus wel weet dat zijn tijd nabij is? :( - dat beest al 4 jaar te oud is? :o - ik gefotoot ben door zo'n reclame bedrijfje op het museumplein met me schoonzusje? :) http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=519866 - dit me liefste schoonzusje ever is? :wave: - ik het oranjest ben? :p - islam eigenlijk zuigt? :D - ikke toch lekker hoofdoekie omdoei? ;) |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
- rem me gezicht vast ook wel helemaal orange zou willen hebben? :p
- vannochtend een kaartje binnen kwam van Islas Canarias?? 8) - Bartje me een kaartje ging sturen? :) - ik dan wel deze kaart moest inscannen en in het wjd zou gaan plaatsen? - dat bij deze dus gebeurt? :7 :9~ |
WJD:
- Sick-Dude, ook genaamd mijzelf :), weer succesvole voetballer gaat worden. - dat pas gebeurd als die klote mensen me weer willen hebben - ik gemist wordt in dat flut elftal? - ik wel zin heb om in zo een kutclub te spelen maar dat ajax uit me buurt moet blijven? :no: |
- er vandaag een meeting was? :)
- ik nu officieel zeker ben van een 2e jaar hbo? O-) - dat nog niet wil zeggen dat ik me prop heb? :o - de PC vandaag flink aan het kutten was? - Phitje in Amsterdam in Koffieshop wel een beetje op Hunter leek en Remmie op Dohorty? :( - domme Phit 3 x die zwarte bal erin potte? :[ - blehhhhh :p |
ik nu ook de achterkant van het kaartje ingescand en wel hier op het forum veraqcht te zien...:yes: :wave:
|
Citaat:
-ik nog met mijn ceu/rug tegen de muur stond?? -ik toen op wonderbaarlijke wijze de zwarte bal uit een hoek wegkreeg?? :yes: -het anders een schandelijke 5-0 nederlaag was geweest?? -ik toen op stoom kwam?? -er met 5-4 gewonnen werd van de biljartkampioen van Heiloo?? :Y) -:wave: |
Citaat:
- Zondag (11 mei) de finales zijn van de Nederlands Kampioenschappen Synchroonspringen (das zo samen tegelijk weet je wel :)) - ik samen met mijn kleine vriendinnetje Bianca in de Meisjes Junioren A/B en Dames Senioren All-in finales mag deelnemen - het weekend daarop (17&18 mei) de finales van de Nederlandse Kampioenschappen 1- en 3-meter (=individueel) plaatsvinden - ik daar mijn opwachting zal maken in de 1-meter Meisjes Junioren A en in de 3-meter Meisjes Junioren A finale - dit allen plaatsvindt in het Sportfondsenbad in Amersfoort - ik natuurlijk wel de steun van mijn fanclub verwacht O-) :p ;) |
Citaat:
maar: 11 mei is de dag dat ajax van ons verliezen mag :wave: :yes: |
- mijn scherm oranje is? :D:D:D
- lisje dr pc is gecrashed? :o - ik de achterkant van bert niet ga inscannen :p - remmie mijn schoolgenootje gaat worden? :) - ank rem en ik dan echt met zn 3tjes de LAX ofzo moeten onveilig gaan maken? O-) - Amsterdam een wonderschone stad is? ;) - zaterdag zuipen - morgen misschien ook al omdat ik vrijdag vrij ben :D - ik eerlijk waar zin heb in iets? :* - dit voorlopig niet zal gebeuren? :no: - fliep fliep fliep fliep guildo hat euch liebbbb 8) - Anke zondag gaat winnen? :wave: |
Broeierige sfeer door Roda-fans
van een onzer verslaggevers 5 MEI 2003 - ZWOLLE - De Zwolse politie heeft zaterdag assistentie uit omliggende gemeenten ingeroepen toen de aanhang van Roda JC de supportersbussen verliet en de binnenstad in stroomde. De supporters van de ploeg uit Kerkrade verlieten om tien voor twee ‘s middags hun bussen op de Willemskade, ter hoogte van de brandweerkazerne. Een groot aantal Roda-fans plaste eerst tegen de deuren van de kazerne en trok daarna de stad in. Ze bleven hangen bij cafés op de Brink en het Gasthuisplein, waar ze zich, zoals de politie het later noemde, ‘baldadig‘ gedroegen. De regiopolitie riep de hulp in van collega‘s uit de omgeving, waarna het lukte een eind aan de onrust te maken. De supporters werden met politiebussen naar het Oosterenkstadion gebracht, waar ze - ruim vijf uur voor de wedstrijd begon - in het supportersvak van de bezoekende ploeg werden geplaatst. Daar hielden de supporters zich rustig, op een 36-jarige man uit Brunssum na, die door de politie wegens openlijke geweldpleging werd gearresteerd. De man bleek bij het fouilleren cocaïne op zak te hebben. De Brunssumer belandde op het politiebureau, zijn mede-supporters zagen hun club na vijf uur wachten in een stadion zonder dak met 3-1 verliezen. WJD.. Altijd als er wat gebeurt, ik uitgerekend díe wedstrijd mis?:no: |
Citaat:
- dit post 2800 is? :wave: |
-ik es ff naar het muziekforum ben getogen om te zien hoe het stond met hun megatopic, dat wij wel even zouden inhalen?
-ze al op 4107 staan?:huh: -we er dus bar weinig van bakken?:{ duss.... stelletje wannabenerds, posten jullie:p:] O-) |
Citaat:
- ORANJEEEE :+ |
Citaat:
- Dat minstens 7 posts scheelt :no: - Ik straks weer mot Fifa2002-en ;) - Houdoe :* |
WJD..
- Er precies volgende maand een jubileum is? - Dit topic dan 1 jaar geworden is? :+ - Ik eraan probeer te denken? :yes: - Daar een apart topic voor dient te worden ingeruimt :D - Houdoe :* |
- Het muziek-topic 54 dagen éérder geopend werd dan het WJD?
- Er sindsdien 10,59x per dag in gepost werd? - In het WJD-topic 8,4 keer per dag? :no: - We dus én 10,59x per dag zullen moeten gaan replyen om de voorsprong niet verder te laten uitvergroten, én 2,19 posts er nog bij moeten doen om in te lopen? :( - POSTEN MANNEN (en vrouwen *))!! :[ - Houdoe :* |
- ik daar best aan mee wil helpen
|
- als we zo doorgaan dat best moet lukken
|
- zij al 4110 posts hebben
|
-we ook kunnen proberen de boel op die topic te gaan verzieken, en die gesloten wordt, zodat we rustig aan onze inhaalrace kunnen beginen
|
- als iedereen nou 10 keer per dag post, we het makkelijk in moeten kunne halen
|
- ik me afvraag waar de rest blijft
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.