![]() |
The last Samurai
prachtige film! |
The good The bad and the ugly:7
|
American Pie: The wedding
|
vanmiddag...
shoufshouf habibi wel een goeie film :) |
SWAT
met dank een een (ex)forummer :) is best een goeie film |
Dangerous Minds, (genstaas paradijs) 8)
|
Ik heb gister Memento gezien, ik zag hem in de top 100 staan bij vrijwel iedereen hier en dus had ik m gekeken. SUPERB! :respect: echt mega goed. Ik ben nu bezig om hem in de goede volgoorde te krijgen, dat het gewoon gronologisch is, :) het lukt alleen voor geen ene meter. :{
|
shouf shouf habibi
|
Desperado 8-)
|
en ohja, daarna heb ik nog Papillon gekeken. :)
|
the last samurai
:7 |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht er tijdens de film al aan...dat het dezelfde was als die van gladiator... hans zimmer dus... ;) |
kung pow :d
|
Gladiator... Voor de weet-ik-hoeveelste-keer :p
|
Citaat:
|
K een halve gladiator gister :P
|
blade 2
|
Hudson Hawk
|
Citizen Kane
|
Heb vanavond eindelijk spiderman gehuurd en ik vond hem wel leuk :)
|
Sneeuwwitje :| :?
|
Tomb Raider 2: The cradle of life.
Net als deel 1, vermakelijk, lekkere actie en een fantastische Angelina Jolie.Maar ook een flutverhaal en de film was af en toe verschrikkelijk nep(die haai was echt :no: ). Wel een stukkie beter dan deel 1, vooral dankzij die coole schotse sidekick. |
ja man
|
Die haai was echt schandalig slecht... Ook het naar beneden roetsen langs de touwen komt totaal niet geloofwaardig over (zonder handschoenen he).
Maar die haai spant de kroon, snap niet hoe die Jan de Bont het in zijn hoofd haalt om zo'n stuk in de film op te nemen... Geloof dat ik over die film nog een review heb geschreven hier. :+ |
The Hulk, en hij was beter dan ik dacht. Ik verwachte echt hersenloos gebeuk en gesmash de hele film door, maar dat viel gelukkig mee. Het verhaal was best wel aardig, en de special effects waren ook heel goed.
|
dirty dancing :love: :love: voor de zoveelste x
|
Citaat:
iedereen vind het dé flop van de eeuw en meneer vind hem weer goed |
Tomb raider 2 (weer)
En Girl, interupted *is alleen maar n beetje Angelina Jolie verslaafd :9~ |
arlington road, op dvd
had em eingelijk gevonden :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die zal me altijd bijblijven... dat had ik dus echt nooit verwacht... wel gehoopt maar niet verwacht... |
Citaat:
Spiderman is als (om in het genre te blijven) een stuk geslaagder dan The Hulk. Echt veel te weinig mee gedaan... |
Spiderman vond ik juist tegenvallen, terwijl ik The Hulk wel goed vond...
Ontopic: The Insider net gezien, ik hoop dat mensen het er wel mee eens zijn dat dát een goeie film is, anders weet ik het ook niet meer. 8| |
the hulk heb ik in de bioscoop gezien, ik kan me nu nog slaan om die beslissing:loser:
als er idd 1 film is waar ik spijt van heb was het die. maar goed |
Hulk: 6.1/10
Spiderman: 7.5/10 tsja de een houd over het algemeen van goede films en de ander niet 8) |
als laatste> the last samurai...
zeer mooi :9~ :thumbsup: |
Wrong turn... heel goede film, alleen duurt ie niet 90min zoals op de hoes staat, maar 75 minuten. beetje jammer, maar hij blijft goed :yes:
|
Citaat:
|
Pirats off the caribian!!!8-)
Johny depp speelt zooooo goed!!!!!:d :thumbsup: :respect: |
Lost in translation.
|
Grease:+
|
Citaat:
film: being john malkovic, echt rare maar goeie film. heeeel anders dan ik verw8 had...tenminste voorkant van de dvd ziet er uit alsof het een fucking comedy is |
Der Tunnel
Hele mooie film die ik totaal niet kende. Gaaf als een film die je toevallig gaat kijken en waar je niets van verwacht of waar je zelfs pas na een uur komt binnenvallen (zoals nu :D) je toch kan blijven boeien :thumbsup: op imdb krijgt de film gemiddeld een 8.3 8-) Verhaal: Citaat:
|
one fine day
|
Citaat:
|
italian job... leukk
|
Lake placid 8)
ontieglijk slechte film eigenlijk, maar sommige scenes waren wel grappig :+ |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:59. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.