![]() |
waarom is het zo stil hier!
Does nobody love me? :( I need a hug :( |
*Hugg* :d
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind t toch best leuk om te lezen dat sommige eerst zeggen dat ze 'zichzelf' zijn en dat ze zichzelf ff laten toch in een hokje stoppen. T kan aan mij liggen, maar ik vind t dan toch best wel dat je niet 'jezelf' ben en gewoon graag ergens bij wilt horen. :)
En verder, goeiemiddag allemaal. |
iedereen wil ergens bij horen, jij ook door hier te posten.
kthxbai. |
Citaat:
|
dat is dan ook weer waar :d
|
Citaat:
|
nou....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Terug on Topic. Hawthorne Heights is emo :d |
Citaat:
heb ik toch iets bereikt. lang leve hawthorne heights ( als casey calvert nog zou leve :+) |
toen was het opeens stil
|
nog steeds
|
ik dacht dat julliej hobbyloos waren maar dat valt best wel mee XD
|
Quatro post?
OT: Mja, sorry, voor de rest ben ik door mijn Emo bands heen O-) |
Citaat:
Heeftie zijn polsen doorgesneden? :') |
Citaat:
Naja, dood is dood. |
Citaat:
|
scary kids scaring kids.
yellowcard. brand new. bright eyes. lovedrug. spitalfield. the juliana theory. i hate myself. matchbook romance. ape shit. lostprophets. aiden. a static lullaby. rookie of the year. story of the year. funeral for a friend. from autumn to ashes. MxpX. ik date ff maar wat up voor mensen die het intreseert |
Citaat:
het.is.punk.rock.en.dat.is.iets.heel.anders.dan.em o.muziek. punt. |
Citaat:
dan wou je zeker billy talent ook geen emo noemen. |
Citaat:
het is gewoon ontzettend vet |
en even tussenhaakjes net als greenday enzo is yellowcard en billy talent poppunk
e poppunk is gewoon een ander woord voor emo |
What the hell maakt et nou allemaal uit..
|
MSI dus. :d
|
Citaat:
Boeien. |
kom bouw vier een feestje 8-)
|
jeaj dit topic is dood
|
Morgen is de begrafenis
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
poison the well emo? poison the well is jaren 90 metalcore! |
niet uppen.
prutser... |
poison the well is wel goeie muziek;)
|
Metalcore klinkt over het algemeen verdacht veel op screamo/emocore, als je 't mij vraagt.
Qua teksten en stijl. Kijk maar naar Killswitch Engage. |
Tegenwoordig lopen de betekenissen van emo door elkaar heen. Je hebt emocore, maar je hebt ook bands die door veel door emo's beluisterd worden (waar (pop)punk bands als Billy Talent, Green Day, Paramore et cetera ook onder vallen). Veel mensen die 't hebben over emo-muziek bedoelen de muziek die door emo's beluisterd wordt. Wat een verwarrende indeling is, want elke emo luistert weer andere muziek. Dan zou je wel heel veel muziek emo kunnen noemen...
|
Zijn "Bullet for my valentine" en "Silverstein" emobands?
Ze hebben geweldige muziek :love: |
BFMV is het iig zeker niet.
|
Hoe heet dat dan?
Ze zijn wel heeeeeel chill :) |
metal mn beste, metal.
en als ik het goed heb (thrash?)metalcore. En de laatste keer dat ik checkte zit er tussen emo muziek en metal toch nog wel wat onderscheid :yes: |
Wist ik veel :P
Ennuh, bedankt :) Is Silverstein ook Trashmetalcore? Dis hun coolste nummer; http://www.youtube.com/watch?v=n6NgUWiU89M Vind ik tenminste ;) |
Tja... 't wordt wel vaak emo genoemd, Silverstein en als je ziet dat ze me Hawthorne Height getourd hebben, is dat ook niet zo vreemd. Of 't emo is hangt helemaal af van jouw eigen perceptie...
Silverstein is by the way geen trashmetalcore, eerder post hardcore. |
agreed.
|
Emo's eigenen zich allerlei muziek toe.
|
De posers wel ja.
|
Metro-station
Das cker weten een emo band :) Volgens mij? :P @ DKVTTZWN Dankje :) |
Bedoel je Metro Station met de broer van dat Disney figuur? Da's absoluut geen emo, da's poprock.
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:30. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.