![]() |
Citaat:
|
Ik loop helemaal niet te kloten, wat een propaganda.
|
wie zijn jullie???:?
|
zogenaamde dj flem :{
|
goh, leuk:p
maareh *chat verder* |
Ik doe toch niets verkeerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou mensen.. ik ga naar de grote markt kijken of er daar nog iets te beleven valt ofzo
|
Citaat:
|
Mja.
|
nu pas kom ik los
ik ga leren:wave: :wave: |
das niet echt gezond hoor :huh:
|
je sais
|
raar moment
|
wat je al niet raar noemt:Z
|
er zijn overtreffende trappen van raar hoor
|
dat wist ik:+
|
net als raar-der-der enzo
(net als duits. arbeitet arbeitetet enzo |
Ja
ich arbeite du arbeitest er arbeitete en zo zijn er ook nog andere werwoorden waar een tussen t in komt kijk maar eens naar leiten antworten machen setzen enz :Z |
Citaat:
ich arbeite du arbeitest er arbeitet verleden tijd: ich arbeitete du arbeitetest er arbeitetet enik heb maar 1 jaar duits gahad :p |
deze was in de verleden tijd
heb ik vorig jaar nog een proefwerk van gehad En gisteren over Ich zeige Ihnen den Weg zum Polizeiamt Met die fijne naamvalletjes |
Citaat:
|
zullen we nu weer niet duits gaan praten? :+
|
Citaat:
*wat je zegt om het NIET te doen* |
oladiejee
dat is geen duits toch? :p |
klopt:p
ik heb alweer meer dan 100 posts in een dag gehaald :p goed he *hijgt in eddie's nek* :p:] |
Citaat:
|
ik ga trouwens zo pitten
baal ervan dat het weekend is. heb niks te doen :( niks leuks iig maarja |
me too...:z ik moet dit hele weekend over de koude oorlog leren( kom ik weer aan hoor)
|
Citaat:
heb ook huiswerk maar dat doe ik door de weeks. als ik het al maak. denk datik mn kamer op ga ruimen en mn kledingkast uitruimen. zit veel te vol. maar dat is niet leueueueuek!!! ik wil stappen:yes: |
Het is meer..
dat ik de hele week proefwerken heb gehad en dan geen zin heb...om ook nog te gaan leren...wat pas over 1 a 2 week komt |
aarsch, Ar-Tuur, bartje518, Chrizlybeer, Flem, FunFair, Instructio4, Jennifer1203
trusten dan maar:* |
:wave:
|
Citaat:
|
trusten hijgert:p
|
truste :*
|
jaja
|
neenee
|
wel
|
:kots: 8{
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
goeie morgeee
|
zo kindjes.. ik ben er weer :)
start ik net mn computer op, kreeg ik een melding dat er een parasite op mn computer zat blabla kon ik yes or no klikken :{ |
Citaat:
|
goede morge
|
Wat er nu net op msn tegen me gezegd word :o (Job is vriendje van die Narcotica)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:15. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.