![]() |
A beautiful mind
Prachtige film, laat echt op een sterke manier zien wat schizofrenie in houdt. Verhaal zit ook super in elkaar, boeit tot het einde. Wat een glansrol ook weer voor Russel Crowe. _0_ |
Laatst Malibu's most wanted gezien, ontzettend droge film ala fryday _0_
|
Gisteren in de bios (gratizzz dus): The Terminal. Leuke film. :yes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The haunted Mansion, die zingende hoofden waren wel cool.
|
Simone
wel een vermakelijke film:7 |
kill bill vol 1 en 2
laatste tijd: monster sharktale (robert de niro is echt cool als vis :D) hellboy |
stukje vanilla sky.
kom er net achter dat ik het originieel ooit s om 2 uur snachts op nederland 3 heb zitten kijken:+ |
Forrest Gump.
:thumbsup: |
Ik heb gister ook Vanilla Sky half gevolgd, maar daardoor snapte ik er geen zak van
|
troy
|
vanilla sky
|
Citaat:
|
dan moet je abre los ojos checke
|
idd, die is vele malen beter en niet zo gehyped omdat er geen tom cruise of een cameron diaz in speelt
|
vanilla sky (ja idd, abre los ojos is beter)
x-men (leuke pulp) lola rennt (meteen vannacht zitten kijken, hij blijft geweldig. die muziek _0_ ) |
Code 46
Gezien op Filmfestival van Gent. Vond het echt een goede film. Science fiction. |
stukje x men
wolverine is zo cool:7 |
Twisted
|
Gister begonnen met Lost in Translation kijken, maar toen verzonnen we dat American Beauty kwam dus gingen we toch maar die kijken stiekem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Diamands Are Forever in het duits :+ ... echt lache ... Sean Connery met zo'n zware Duitse stem
|
american beauty
vind het een erg goeie film:yes: |
Shark Tale
Hij leuk en mooooiii gemaakt :d Gezellige film |
Citaat:
:) |
Mie toe met Vanilla Sky, snapte er geen hol meer later. Ook nog het laatste kwartier gemist.
|
Vanavond Mystic River gezien.
Aardige film, middenmotertje in de ranglijst van favoriete films. :) |
21 grams
hele goede film :thumbsup:
|
Citaat:
- Thirteen, was wel iets zoals ik het verwacht had alleen niet zo extreem. ik d8 ze gebruik dikke spuiten enzo - Something's Gotta Give, beetje standaard romankomedie alleen dan wat oudere acteurs :+ |
gister Long Kiss Goodnight gezien, Samuel L. Jackson was gaaf, maar als hij niet in beeld was haakte ik wel af
|
k-pax
goodbye lenin adaptation hippe films avond :+ |
net Monster gekeken
|
Napoleon Dynamite
|
The World is not Enough ... :+
|
Studio 54
|
troy
|
matrix revolutions
|
Collateral = top :9
|
- American Beauty
- Taking Lives - Kill Bill 2 - Hero |
Small Soldiers:+
|
A Clockwork Orange 8-)
zeer wel te genieten ja. |
ik ben pride and prejudice aan het kijken <3333333
|
gothica :{
ik hou niet van films over geesten geloof ik :no: |
The Notebook, moest mijn personeelskaart weer even misbruiken. Lieve film, hoofdpersoon (de jonge versie) is wel leuk om naar te kijken ;)
Echt wel erg lief en zielig.. Maar niet iets dat ik volgende week nog weet denk ik.. |
Rain Man, goede film:thumbsup: .
|
Thirteen
Hele aparte film qua sfeer, camerawerk enzo, maar op zich wel sterk. Het einde is wel vrij gaar zeg :{ |
Big Fish, en ik vond em niet zo leuk als ik had verwacht
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.