![]() |
Ohja. Wiskunde. :{
En ik moet voor morgen het script uit m'n hoofd kennen, maar de printer doet het niet, dus ik kan het niet leren vanacht. :{ |
ow dus ik moet nu nog een artikel van 4000 woorden schrijven omdat jij je werk niet hebt gedaan dude?
juist... teringlijer. |
Blabla.. Schoolwerk is echt prut
|
^ agree
|
School tot 3
|
ik tot 12.30
|
Das beter. Vroeg weekend.
|
ikke tot 12:10.. en dan komt het hw nog dat ik van het weekend niet kan maken 8|
|
:aai:
|
Yeuhh bijna weekend, alleen nog southpark kijken bij NL!:D
|
wij zaten net al die filmpjes van kabouter wesley te kijken :+
|
Doorweekt. :{
|
kut tyfus tering zooi... scooter is waarschijnlijk total loss. Dit omdat een of andere kut mij geen voorrang verleende. Aangereden, ik 3 salto's gemaakt en in het gras gerold. Maar gelukkig alleen maar 3 schaafwonden en alles beurs... maar nu dus weer ***lang wachten totdat je geld ontvangt8|
|
Scooters zijn kut. Ze gaan altijd stuk of je er nu op rijdt of niet.
Oh ja, Zippie kopen? |
dat is waar... maar dit is nog kutter, omdat ik er net wat aan gemaakt had. En ik heb overal spierpijn:(
|
Nablijven wegens uitlachen leraar :)
|
Meeste van die lui zijn ook om te lachen.
|
half 10 uit dus genoeg tijd om werkstuk af te maken. wat doe ik, niks.
|
Het duurt wel lang, met dat Google sketch.
|
yo mama she getssss crazyyyy Heééy..
Now jumpppp up let’s get crazyyyyyyy |
goed topic :d:d:d:D.;
het is koud :[ |
Vlinder, jij spaced m echt he:+
|
Blabla.. morgen vroeg op :{
|
ik wil slapen,, kurtdag was het op school. :')
|
watdan?
|
wut?
|
Jeumig, waarom is vrijdagmiddag overal studentenkorting in kroegen?
|
Tante en oom uit elkaar.
|
Hij kan best egoïstisch zijn..
|
vanavond bobben.
|
Ik met hem mee, heb hem de hele avond niet gezien. Zelfs in de pauze ging die snel zn groep achterna en heb ik me 20 minuten doodongelukkig in de menigte gevoeld. Zat niet eens in dezelfde rij, smste hem dat er nog een plaatsje vrij was naast me, antwoord ie niet op. Kijk ik naar zijn rij (20 meter verderop), zie ik dat ie het geweldig leuk heeft met zn dansdocente.
Vervolgens nog op stap, lamzuipen, en op de terugweg hem met mijn domme kop allemaal verwijten maken en gaan janken.. Zucht. :( |
^Live is a bitch:)
|
Er zijn teveel mensen online hier, nu kan ik niet stiekem het mannenforum in :(
|
Ik dek je wel. Maar SSSSHT wel snel enzo, voordat iemand weet dat je heel stiekem ergens bent waar je niet mag zijn! :+
|
ghehe, you'r busted!
ot. tering hé, zoals ik vandaag m'n scooter zag en hoeveel meter ik er vandaan lag mag ik blij zijn dat ik maar 3 schaafwonden heb:) |
hehe, vannacht als iedereen slaapt hé. Dan plemp ik het hele mannenforum in het vrouwenforum :love:
Ik heb teveel chips gehad :( |
Citaat:
|
wendy, zoveel interessants is er niet te vinden in het mannenforum. Alleen maar geile naaktfoto's van jou... that's it
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-past in mod panel zn rechten aan zodat ie in het meiden forum kan kijken -
|
schat, dat kun jij niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan dat wel. Want ik ben geniaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die spinazietaart staat al in de keuken op je te wachten.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:22. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.