![]() |
Citaat:
- Als we het op deze manier proberen straks dit topic gesloten wordt? ;) - We dan aan een hele lange inhaalrace kunnen beginnen :D - Houdoe :* |
- het morgen laatste schooldag is op het Isala College te Silvolde? 8-)
- er waarschijnlijk wel de nodige alcohol genuttigd gaat worden - er 's avonds nog een eindexamenfeest is :7 |
- ik net wraps heb klaargemaakt
- dit best te eten was - ik maar is naar me werk ga - en daarna onze enerlaatste training ga afwerken |
WJD...
-Cola Vanilla tering troep is... -Deze post bedoelt is om bart's actie te ondersteunen :* |
Citaat:
- Alias Tukkerboy? - Houdoe :* |
Citaat:
|
-ik bier ga drinken?
-het op deze manier de goede kant op gaat, nerdjes van me?:thumbsup: :* |
Citaat:
|
- er nu RAP-muziek opstaat hier? :)
- ik hier namelijk al 2 jaar een CD van BAD AZZ heb liggen en nooit had geluisterd? :p - je vaak "player" en "bitches" hoort in die muziek? 8-) - het dus wel mijn muziek is? :D:D - het trouwens wel een dure CD was 2 jaar terug? (44,05 gulden) :o - dit overeenkomt met 20 euro? :| - jaja, phitje deze CD toen graties kreeg van een Neger die het zo naar me toe gooide in de trein? :p - ik ook de cd van P'Diddy kreeg? 8) - die cd wel leuk is omdat er een leuk nr op staat? :d - Remco wat zegt? :* |
Citaat:
:thumbsup: |
-mijn gemiddelde met sprongen vooruit gaat de laatste week?? :yes:
-29,4; 30,2; 30,5....en vandaag 31,2?!?! -ikke trots op mezelf ben?? O-) -het vandaag wel een beetje regende?? -dat opzich minder is en gevaarlijker maar wel lekker?? -meer zuuuuurstof in het luchtje?? :O (hap) -ik nog bijna werd aangereden door een ouwe lul?? :{ -ik overdwars ging met mijn achterwiel en belande met mijn rechterhand op zijn motorkap om mezelf staande te houden?? :huh: -ik echt flink over de zeik was gegaan als ik was aangereden?? -ik nl voorrang had deze keer...?? -dit uiteraard allemaal over wielrennen ging?? -wow een wjd met allemaal sport.. :wave: -het vandaag 1 jaar geleden is?? :7 8-) O-) -olé :thumbsup: |
WJD
- Jullie vergeten dat dit WJD-XII is - Dit betekend dat er dus in al die andere delen ook al in gepost is - Ik vind dat dat er wel bijgeteld mag worden - Er dan dus al meer in gepost is - We dus dichter bij dat record zitten :+ :* |
Citaat:
- Dit na een half jaar zowat eens een post van Nikki is in een andere thread dan CL-voorspellingen? O-) :* |
- ik supergaar ben
- vandaag iemand uit me team tegen de plank aankletterde tijdens een sprong - ze naar het ziekenhuis moest - dat echt heel kut is - ik met diezelfde sprong ook al es tegen de plank ben gekletterd - ik toen alleen mn handen gekneusd had en wat blauwe plekkies op mn armen - ik hoop dat er verder niks ernstigs met dr is - ze volgende week ook NK moet springen - remco nu iets lult over Fifa2002 |
Citaat:
|
wjd
-de groene thunderdome(ja ze hebben nu geen nummers meer) -de slechtste cd van dit jaar en van de gehele thunderdome collectie is -wat een bagger bende zeg en wjd er net een passer met scherpe punt vanaf me bureau in me poot viel... |
wjd
-ik ook maar even help zo -ik nu bij n vriendin ben, beetje gezellig doen enzo - ik typ op een laptop -dat typt wel fijntjes -en heel snel -draaien vandaag verneukt ging -ik nog bij joy op stagebezoek ging -de fotos niet klaar waren -ik morgen joy du weer ga opzoeken :yes: ff filmpje verder kijken :wave: |
Citaat:
- Deze bulk aan Info makkelijk over 4 WJD's uitgesmeerd had kunnen worden? :no: - Je dat kunt doen door steeds te zeggen: 'oh ja, ik wilde ook nog zeggen dat..' :wave: |
Citaat:
|
wjd
ik me dan trouwens afvraag of je het daarbovenstaande wel begrijpt? |
Citaat:
- Ik dat best begreep :yes: |
WJD..
- Ik je sign trouwens vind ROELEREN, Bon :7 :9 - Ik me afvraag wanneer op de flyer van Vizion komt 'comming up DJ BON? 8)' :* |
Citaat:
- Bartje nie goed heeft opgelet :no: - Ik na 1,5 week in een andere topic dan de CL-voorspellingen heb gepost en niet een half jaar :p |
Citaat:
- Dat bij wijze van spreke was? :no: - Ik natuurlijk wel erg blij ben dat *MOI* meehelpt aan het verhogen van het aantal WJD-posts? :yes: Houdoe :* |
- ik zo rijles heb
- ik gaar ben - ik dus geen zin heb |
Citaat:
Het inderdaad veel te vroeg was? Ik me afvraag hoeveel lesjes jij al hebt? :) :wave: |
bartje518 344
Nijntjee 343 AntiKezman 233 theo tank 199 Ar-Tuur 195 Arie-Kanarie 194 Superjood 181 HugoBoss 163 Forza_Barca518 148 Oizo 137 Bazzemans 118 bruggi 105 JoY_RFJK 100 - Ik de leideing weer te pakken heb? :yes: - Stef en ik meer dan 100 posts voorsprong hebben op Remco :o - Anke en Bon het leeuwendeel van hun posts in dit topic hebben gedaan? :thumbsup: - Laters |
-ik koppijn heb?
-ik verder ook te brak ben? -ik gelukkig mn rijbewijs al een paar maandjes binnen heb?O-) |
Citaat:
-auto rijden cool is |
Citaat:
ik net van school kom op school alle eindexamenkandidaten weg gingen dit toch jammer is ik nu misschien geen vtienden meer heb alhoewel morgen ik om half 9 kaarten ga halen voor RKC uit EV jullie me voor gek verklaren aangezien de ttijd' de meesten er al om half 8 staan :no: ik een muggebult op me elleboog heb |
Citaat:
|
ik volgens mij al iets van 17 lessen heb gehad
het rijden zelf zeg maar al een tijd goed gaat ik alleen niet breed en ver genoeg kijk dat een irritante fout is het nl heel belangrijk is zoals jullie vast wel weten ik het in het begin super leuk vond ik het nu wel weer genoeg vind die lesjes k toch nog maar ff goed me best doe |
Citaat:
Rijden met 60 per uur langs straten waar rechts voorrang heeft eerder regel dan uitzondering is? :( Het wel al beter gaat, in t begin was t erger?:) Ook het maken van een kleine bocht nog wel eens een probleem is? :D Ik vaak op de andere weghelft uitkom? :no: Ik het wel nog steeds leuk vind? Ik hoop dat dat zo blijft? :yes: |
- anna me een babyschapie vindt? :+
- ik toch liever een konijntje blijf? :yes: |
ikke zo mn 1 na laatste training voor t synchroon NK heb zondag:yes:
8-) |
- succes bruggi :*
|
wjd
- de fotos eindelijk klaar waren - ik ook bij joy weer op stagebzoek ben geweest - ik nu geen ene fuck te doen heb - ik daarvan baal - ik daarom maar weer joys kadootje aan het luisteren ben :yes: - ik ik ik :no: - ik net ff naar de friettent ben gelopen en daar een frikandel speciaal heb gehaald - deze zeer gewild opgegeten werd - het rijk voor mij alleen is vanavond - en morgen - en overmorgen - het overmorgen moederdag is - ik maar een tekening ga maken 8) - remco nu een personeelsfeessie heb - hij dus well wat te doen heeft - ik zo misschien nog ff naar O'sheas ga ofzo :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
wjd -mijn wekker op 4:30 staat -en dan richting ticketbox -ik dit keer een andere stad heb gekozen om m'n finale kaart te halen -want ik wil niet weer 24 man voor me hebben als ik om 6 uur bij een ticketbox sta -ik nu dus vroeger ga, en naar een stad verder van Rotterdam vandaan -hopen dat het dit jaar wel lukt dus.... -en als ik dan thuis ben mag ik gelijk weer naar school om lekker 2 wiskunde tentames doen hoera.... en Bruggi succes |
mjah ik kan heel mooi tekenen, maar bij moederdag gaat t om het gebaar 8)
- mijn wekker ook gezet is maar dan toch om half 8 - ik kaarten voor rkc uit ga halen - ik me nog ssteeds verveel ennuh brugje viel succes!!!! |
We hebben een nieuwe "PSVGIRLY"
kijk maar! die zie ik toevallig online http://forum.leerlingen.com/vbb/memb...o&userid=17431 en wjd dit Oizo z'n msn naam is: (*) MALCY (*) - (H) Uut Uut, A josse ma klai klai, Uut Uut, A jossem bappem bè bè, A skôkn hurn skôkn hurn skôkn heist! (H) <marclemmens18@hotmail.com> Ik hem toen vroeg om het te vertalen Hij de vertaling niet wist ik vroeg wat voor nep limbo hij dan wel neit was hij mij toen vertelde dat het geen limburgs was maar van Hans Teeuwen kwam.... |
psv girly vviel mij ook al op jah...
|
-ik net op verkeerder knoptje druk??
-ik wilde drukken op 'sport' om terug te keren naar 'sport'/?? :Y) -ikke NIET teveel gedronekn heb?? :wave: -het ook absluut niet de hele avonv gratis drinken was?? :yes: -lang leve befdrijfsfeesten...?? 8{ -er iemand op msn tegen me zeht dat ik een typecurses moet nemen?? -dat toch echt nerens voor nodig is?? :x -ik geen zin heb om spelfouten uit mijn post te halen?? -ik eigenlijk helemaal geen wjd ging maken?? :o -waar ben ik dan mee beizg......?? -we mooie cocktails gingen maken op werk?? :d -tocjh iemand die moest prieven?? -proeven.. 8) -ik dan de rotiste niet ben?? -ik dat waarschijnlijk morgen wel zal zijn?? :love: -ik de smilies niet helemaal snaop?? :* -chivu beetje gefrustreerd is op tv nu?? :z -hehehe -nu maar eens geslapen moet gaan worden?? -morgen rustdag houden.. :9 -ik mark nog ff uitlach?? -bij deze--> :d :d :d :d :D :wave: |
-ik zo richting rotterdam vertrek?
-ik samen met mamslief die stad es een btje ga verkennen?8) -ik dr namelijk waarschijnlijk ga wonen in augustus? -ik eerst nog een korpsgesprek heb, waarin ik ook moet laten blijken dat ik weet heb van wat er in de stad omgaat? johooo:wave: |
WJD..
-Dit wjd-post nummer 200 is -Ik dit uitgebreid ga vieren laters |
wjd
- mijn scherm paars is :? -ik vanmorgen om half 8 netjes opstond na een half uurtje geslapen te hebben, en ik had van mijn moeder nog 20 euro tegoed dus ik loop naar haar slaapkamer(ze kwam vannacht opeens weer thuis:?) "mam krijg ik me 20 euro nog?" begint me stiefpa tegen me te schreeuwen dat dat onzin is, waarom moet dat nu, het is maar een voetbalwedstrijd... en om half 1 wil hij het opeens geven hoor, teringlijer... fijn he rkc-NEC uitverkocht tyfus zooi |
Citaat:
|
Citaat:
paars is een kutkleur |
Citaat:
als je in het centrum ben geweest tenminste wjd -ik de koopgoot uitliep -Ik toen een grote versie van Bart z'n vlag zag -met een groepje limboos -waaronder 1 dik wijf met een grote bek:"Alleen vandaag, heerrrrrrrrrrrlijke asperges te koop! Uit Limburg. -en vanochtend om 5 uur mijn wekker he... "PIEP PIEP PIEP PIEP PIEP" -10 voor 6 bij een ticketbox... -1 vent was me voor, z'n vrouw zat er vrijdagmiddag van 2 tot 7 toen heeft hij het overgenomen tot de volgende dag -maar hij had ook gewoon in z'n bed kunnen blijven leggen tot een uur of half 7 want om 7 uur kwamen nog mensen en die hadden nog een voucher -ik dus ook 8) |
In welk gat ben je geweest om je kaart te halen?
|
Citaat:
- Ik dat ook wel doorhad :x :* - Ik vandaag weer lekker (ahum) gewerkt heb als Hema-trutje - M'n beentjes nu moe zijn.. :z - Ze toch echt nog een avond (nacht) moeten doorgaan :+ :wave: |
Citaat:
ik wou eerst naar zeeland of brabant gaan voor een kaart omdat daar waarschijnlijk niemand zou zijn maar: hoe ga ik dat vinden? snappen ze wel hoe het werkt daar? hoelaat gaan ze open? Dus voor de zekerheid maar in de regio gegaan En een gast die ik ken was vorig jaar bij de uefa cup finale ook daar in maassluis geweest en zei dat het toen ook wel meeviel met de drukte, dus probeerde ik het ook maar en met succes. |
arie..beste arie
in heel holland gaan de ticketboxen toch gewoon om 9 uur open? en in heel holland heb je ticketboxen dus overal weten ze hoe het werkt:yes: :wave: |
Citaat:
Ticketboxen zitten vaak in zogeheten tabakszaken. De ene gaat om 8 uur open, de andere half negen en de andere 9 uur. Dan gaan ze rustig rustig de krantenrekken buiten zetten/vullen, ticketbox apperaat alvast aanzetten enz enz enz. als die tabakszaak met z'n ticketbox dus om 9 uur open gaat en dan eerst dat gaat doen kan die om 9:05 proberen een kaart erdoorheen te halen. Maar dan zijn ze allang uitverkocht en heb ik dus geen kaart. Of er staat toevallig in 1 of andere stad een klant iets te kopen om 9 uur en zijn dus bezig. Dan zeggen ze heus niet van: Nee Arie gaat eerst want die moet een voetbalkaartje hebben. Hier sloten ze gewoon ff de deur en gingen an de slag met de kaarten Ook heb ik genoeg verhalen gehoord dat sommige menschen vorig jaar naar een stad in een 1 of andere uithoek van Nederland gingen om zo te hopen de enigste te zijn. Dat waren ze dan ook, maar dan staat er een opa van 60 jaar achter en in zijn stad of dorp met 5000 inwoners wonen geen mensen die weleens naar een voetbalwedstijd of ander evenement gaan en dus niet goed weten hoe het werkt. Misschien snappen ze het 5 minuten later en dan is het dus ook een :no: Dag en Doei :wave: |
- wij zo gaan proberen de boeren te slopen in doetinchem
-ik er zin in heb -een fotoverslag later volgt... |
Die in Maassluis is zeker goed, op de Rembrandtlaan volgens mij. Ik haal daar ook altijd mij kaarten, en voor Ajax uit had die gozer er 8 kaarten uit weten te draaien en voor PSV uit 9, ze weten daar tenminste waar ze mee bezig zijn.
En er zijn idd genoeg verhalen van ticketboxen die niet even de kaarten controleren of er geen lul bij zit die er een cc bij heeft bijgestopt, of van die figuren die niet weten welke code ze moeten nemen. Vorig jaar was er een gozer (op tv rijnmond) naar groningen gegaan voor de UEFA-cup finale, begon dat wijf van de ticketbox te zeuren over een welk vak hij moest |:( (je haalt gewoon een omwisselbiljet dus geen vak!) |
Citaat:
ik bedoelde dat in heel Nederland de ticketbox om 9 uur opengaat maar als je dan zo'n zaakie heb waar ze eerst nog heel jofel hun dingetjes gaan regelen pak je er toch 1 die om 8 uur open gaat :yes:... waar ik me kaarten altijd haal hebben ze aparte kant voor de ticketbox en daar staat altijd iemand(meestal dus geld verdienen door niks te doen maargoed)das zo goed als in heel Nijmegen, dus heb je nooit dat een klant bijvoorbeeld eerst voor het hele gezin sigaretten en lolly's gaat halen, en dat je daarna pas komt... maargoed, als je dan iemand hebt bij de ticketbox die niet weet hoe het werkt dan word ik ook chagerijnig maar komt bij mij nooit voor... ik heb keertje meegemaakt "hallo mevrouw van de ticketbox ik wil graag met eigen vervoer naar de graafschap, in totaal 4 kaarten" vrouw: "huh wat, welk vak?" "vak waar? het uitvak graag" vrouw: "o kan dat wel" "ja want ik ben geen superboer?" vrouw: "en hoe weet ik dat?" "nou omdat ik hier 4 scc's heb van NEC" vrouw: "ow en kun je daarop een kaartje halen" "ja...vier zelfs" vrouw: "en met eigen vervoer is dus de goedkoopste?" "ja dat klopt 18.50 en wel beetje opschieten anders is het uitverkocht" vrouw: "wat het vak?" "ja het vak" vrouw: "kun je dan niet ergens anders zitten, kan ik ook een ander vak intikken" "nee" vrouw: "even kijken.. moment" "goed" vrouw: "sorry hier staat dat er geen kaarten beschikbaar meer zijn" KUTWIJF :no: maargoed gelukkig gingen later de kaarten van de combi ook nog in de verkoop dus kon ik wel :yes: dus bij deze heb je gelijk, zij was dom... heel dom... |
wjd
-wij hebbe voorgestaan tegen ajax -60 minuten -we de eerste helft zoveel beter waren, en zoveel meer kansen hadden -ajax geluk had maar de 2e helft beter was -die sikora een kutkop heb -wielaert, v/der vaart ging schoppen bij de cornervlag -hij beetje boos was dat het opeens 2-1 stond -vdervaart ook 66 keer buitenspel stond -het uitvak mooi leeg was :yes: -er nog paar joden van de tribune zijn afgeschopt -ik tankie graag een 2-0 had willen terug smsen, maar NEC daar geen aanleiding tot gaf :no: -ik nu chagerijnig ben -graafschap toch eindelijk eens punten moet gaan pakken :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
|
We posten denk ik behoorlijk naar het gemiddelde 8)
|
-ik zwaar braque ben?8)
|
Citaat:
|
Citaat:
- Vitesse het naar mijn mening niet verdiende om te winnen - ze even matig speelden als de superboeren - een gelijkspelletje dus wel terecht zou zijn - de LSD (Laatste School Dag) super was |
Citaat:
|
Citaat:
- De Lam Sjikker Dag idd wel geslaagd was :7 - :thumbsup: - We zeker wel de blits maakten met onze Wiseguy's pakken8-) :7 - Morgen het blokken begint....:| - Ze bij het CE grappig dachten te zijn door NE en EC op 1 dag de drukken... - De blikjes RedBull dus wel goed van pas gaan komen de komende weken...:Y) |
Citaat:
ook?O-) |
wjd
-iki zojuist duits heb verneukt -ik vanochtend de 1e 3 uur vrij had... en dus ging ik naar me paardjes, maar het was er heel heel heel verlaten maar voordat ik wegging dacht ik dat de zon scheen... die scheen ook... maar die ging ook vrij snel weg... dus ik was daar aan het oefenen voor EK (pinksterweekend) en het werd me toch een portie koud en nu ben ik ziek -ik morgenavond een afspraak heb met Wolfskuil records 8-) -die ook op Queensday party in de goffert aanwezig waren -ik net een mailtje kreeg dat ze wel enthousiast waren over de demo die ik had opgestuurd -misschien kotm de Boncore cd dan toch en en en heb ik een platen label :yes: :yes: :yes: - ik nu aan het pizza eten ben -mijn draaitafels overmorgen in me huissie komen te staan -ik zo ff een wasje ga draaien want me pony is aan het verharen, en das niet fijn :no: |
WJD..
- Ik op school zit? - Ik net ff op scholieren keek? - Me opviel dat bijna van alle gebruikers alle posts verwijderd zijn? - In ieder geval voor zover ik kan zien van AntiKezman, Bartje, Goefie enzo? - Forza_Vak X er wel nog staat? - Ik net een topic las waar theo tank niog opz ijn plek werd gezet door sabine :d:o - http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=25215 - hehe? :* |
hehe :) :o
WJD... - Ik van Bonnie dan uiteraard wel de CD krijg thuisgestuurd, hehe toch? ;) |
wjd
-tankie die krijg je gewoon hoor :yes: aller verder goed met u? |
klote... me ghalfzussie is jarig
en dat was ik ff helemaal vergeten |:( Tg Girl *âne de chienne * U are very precious and I just wanna say,u are always in my thoughts whether near or far away zegt: ikke is jarig.... Bonnie - You Know That Undergound Sound... zegt: ja Bonnie - You Know That Undergound Sound... zegt: : Bonnie - You Know That Undergound Sound... zegt: G E F E L I C I T E E R D ! ! ! ! ! |
- de graafschap mag niet degraderen!!!!
|
- het kut is dat alto's placebo koel vinden? :(
- ik het namelijk super vind en een hekel heb aan alto's? :p - me iets dwars zit, maar ik weet niet wat? :o - ik niet naar alkmaar wil zaterdag? - Feyenoord wel mazzel had dat die hoogendorp zo slecht was? :yes: - Ajax wel mazzel had dat Dennis niet echt slim was om ff met de bal te toveren? :( - ik trots ben op me schoolgenootje en forumgenootje? :yes: - ff iets sjekke :* |
wjd
- Bonnie sinds kort de mooiste avatar heeft? :* :love: :$ |
-Ik ben weer helemaal terug ben op het forum:p
-Ik zaterdag weer moet korfballen8-) -Ik vanaf 28 mei tot en met 31 mei op korfbalkamp ben :d -Jullie daarvan ook foto's krijgen te zien :Y) *) -Ik voor Ajax ben :Y) :Y) :Y) :Y) -Ik nu niet hoop dat ik opeens vijanden krijg in het forum :aai: -Ik nu maar weer es ga stoppen -Eigenlijk geen zin heb om te stoppen -Ik nu met een liedje mee zit te bleren :thumbsup: :thumbsup: -Ik eigenlijk nog een heel engels boekje moet uitlezen en nog franse woorden in mijn kop moet stampen:( :( -Ik nog maar minder dan 20 daagjes naar school moet :d -Ik daarna eindelijk naar de 3e ga -Het korfbalseizoen bijna is afgelopen -Ik dat wel errug jammer vind -Dat komt komt omdat ik nu in een errug leuk team zit! -Ik een beetje verliefd ben -Maar wel op 2 jongens -En dat het niet wederzijds is geloof ik.... -Dat je er wel mee leert leven -Dat ik nu echt stoppen -Bye bye:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: |
Citaat:
hi hi... je maakt me verlegen:$ maar wie is die andere?:? |
Citaat:
-Het zijn twee jongens die in dezelfde plaats als mij wonen :p -En ga nou niet huilen please :aai: |
:'(
|
Citaat:
Nou...ik ben dan ook wel een beetje verliefd op jou hoor :p :p :p :p :p :p ;) ;) ;) ;) ;) ;) |
- ook ik van Bonnie houd :*
|
Citaat:
|
En Rekz is al helemaal hotel de Botel met 0Vera!
maar houdt er dan helemaal niemand van mij :( :'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wjd
-Heineken eigenlijk helemaal niet zulk geweldig bier is?? :wave: -ik moet gapen van Mark?? :wave: -hij nog steeds de leeftijd niet heeft bereikt waarop hij gewoon Feyenoord, PSV en Ajax kan schrijven?? :wave: -dit natuurlijk niet met zijn leeftijd te maken heeft?? :wave: -ik naar Mark zwaai?? :wave: |
Citaat:
maargoed wjd -ik mijn avatar mooi gelukt vind -ik hier op school op kwam -mijn mail daar ff gelezen werd en ik kreeg een plaatje van Zwolle Hooligans (jewel) met "Ook in 2003-2004 wenst ZHK u een wit-blauw jaar" -en toen kwmaik op aaaaah er loopt hier een focking beest dood -het idee om die van de graafschap te maken :yes: -ik net naar jong NEC-jong Ajax ben geweest -de uitslag jullie zelf maar gaan bekijken op teletekst ofzo -|:( Hardcore bass line.. tribute...30 seconds...1.2.3.4....motherrr fuckkerrr boem boem boem :wave: |
Citaat:
|
whehe die avatar 8)
prachtig :yes: :d :respect: |
hehe idd:D:D:D
|
WJD..
- Ik niet in Judith haar woonplaats woon? :? - Ze dus loopt te liegen :( - Ik vandaag de halve dag vrij neem van school? - Ikke strakies treintje ga pakken? - Om 4 uur wel te verstaan? - En dan vanaaf weer een hoop ellende ga aanschouwen? - Ikke natuurlijk wel van discussieman Theo houdt? - Er hoognodig een meeting moet komen met o.a. Joy Hooliganboy, Theo, Alwin en bertus? - Ik deze illustere figuren nog nooit heb gezien? - Alwin vast geen tijd heb? - Hij het druk heeft met stage en Overa? - We net Marketingcommunicatie hadden? - We daarin o.a. spraken over sponsoring van evenementen? - Korfbal het minst aantrekkelijke evenement is om te sponsoren? :9 - Houdoe :wave: |
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
- ik ff wacht tot kazaa klaar is met Matlab/Simulink downloaden? :)
- ik nog heleboel shit heb van die goede oude tijd? O-) - ik ik ik - ik :p - ik ff iets attach? ;) |
1 Bijlage(en)
- dit echt lol was? :p
- Toffie in een reactie met deze URL kwam? :) http://www.scholieren.com/~tofkeh/thephit.html |
- remco geen (gevoel voor) humor heeft
- ik nu gelijk weet waarom die voor dat rotterdamse clupje is - ik morgen me 2e lesje heb - ik me afvraag wat de mensen die lessen hier betalen voor hun lessen - ik 32 voor de 1e 10, en 37 voor elke les daarna - ik weer ff ga lezen - ajax jeugd wel weer gewonnen zal hebben van onze nijmeegse vrienden - er eerst ff gekekn gaat worden naar de hh van kopspijkers |
Citaat:
|
-ik geplaatst ben voor een nieuwe seizoenskaart
-de Feyenoord klanten service niet kan vertellen voor welk vak :rolleyes: -me pa gister alsnog kaartjes heb kunnen regelen voor de finale :Y) -ze wel €25 duurder waren :no: -ik maar weer es ga hartenjagen :wave: |
-Dat alle jongens bijna op dit forum geen vriendinnetje hebben?
-Daarom op MSN maar tegen me gaan zeuren dat hun er niet bij zitten -Bij mijn 2 leuke jongens dan *) -Dat ik eigenlijk iets wilde vertellen, maar dat ik het nu weer kwijt ben......8) -Dat ik nog maar 20 daagjes les heb -Het daarna eindelijk vakantie is :d -Ik nu stop -:wave: |
- Deze forumjongens gewoon téveel meiden hebben om uit te kiezen? O-)
- Ze geen keuze kunnen maken? :no: - Deze jongen anders wel het het langst met een meid heeft uitgehouden voor zover ie weet :7. - Wie biedt meer? - 1 jaar en 6 maanden? :p - Ik nu naar het stadion gaat? - Houdoe :wave: |
Citaat:
|
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
vet man:respect:
ik nu alweer op 3 weken zitO-) maar zonder tussenpauzen onze relatie al bijna een jaar duurt?:$ en t super gaat nu?:thumbsup: maar ik verder stiekem wel verliefd op judith ben?:$ |
- t jammer is berichten van je te lezen waarvan je niet eens meer weet dat je ze gepost hebt?:$ :{
-ik zo naar de kapper moet om 10 uur? -ik niet echt heel veel slaap heb gehad fzo? -het alcohol me heus nog wel in t bloed zit?O-) |
Citaat:
- men zelf ook goed hoort te voelen bij het aan gaan van een relatie? :p - hier ook meestal de probleem in zit? :D - mijn relaties nooit langer dan een maand duren? :p - :* |
Citaat:
WJD.. - Stef zij langste relatie de afgelopen jaren naar mijn geheugen een week is ofwat? - Hij een half jaar erover deed óm wat met die meid te krijgen? :7 - Je dat in feite wel bij die week op mag tellen? :) - Houdoe :wave: |
Citaat:
|
wjd
-ik net gewerkt heb -ik nu echt heel ziek aan het worden ben -er hier een leeg rolletje Rang! ligt -Jesper mij net belde -hij vroeg of ik misschien 3 kaarten kon regelen voor RKC-NEC -|:( -ik gvd zelf nog geen kaartje heb :no: -ik daar verder wel eens snel werk van ga maken -ik over een maandje weer mag draaien in Duitsland -Maarten en ik dan samen een set neer gaan flansen -dat betekent dat we samen op t podium staan -ik dit wel super koel vind :yes: -mijn nicht gaat trouwen op Defqon -of jah dat is haar bruidsfeest ofzo -ik die zaterdag wel moet balansen op me werk en ik dus geen vrij kan krijgen -ze dan mooi allemaal op hun kop kennen staan want ik geet mooi naar Defqon :yes: daag trouwens Hugotje, ligt het aan mij of ben jij tegewoordig elke avond aan het biere? |
heej muziek....
-wjd ik een nieuwe live cd zat te luisteren -die opgenomen is in Eindhoven -die dj's een hele mooie plaat hebben gemaakt -"Eindhoven de gekste" "If you love Eindhoven clap your hands" http://members.lycos.nl/tjaazooi/ll/eindhovengekman.wav -ik me afvraag of ik deze plaat volgende week ook hoor als die gasten in R'dam draaien |
Citaat:
hou niet eens van alcohol:$ nee, valt best mee:) mja, ben tot augustus maar een kansloze belastingambtenaar, we moeten toch watO-) |
- tuduh tuh-dum da-dum chiwawa 8)
- gtst nu begint? :D - :yes: |
wjd
- het Chihuahua is? |
Wjd
- het ook gewoon The Phit in plaats van Nijntje dient te zijn? :no: |
Nijntjee
Rijntje :no: |
the pit is cooler
|
1 Bijlage(en)
Citaat:
Dit is trouwens nog een foto van in de Jodenstad. Één of ander korfbalteam was ongeveer een half uur bezig om de groep goed te zetten voor een foto. Dat was zó lachwekkend, dat ik besloot de foto dan maar te vergallen, ik kroop zo achter de groep door, en op het moment dat de fotograaf de foto wilde nemen kwam ik omhoog, hehe. Zelf ook nog maar even foto laten maken :9 Die kerel die omkeek was not amused trouwens :] |
1 Bijlage(en)
Dit was een soort van welkomst-commité in de stad van Markje en DJ.. Onze bus werd ondersteboven gekeerd om de palestijnse vlaggen en nazi-vlaggen te verwijderen, terwijl alle andere bussen rustig hun joden-vlaggen konden laten hangen.. :z
|
1 Bijlage(en)
Ik lijk wel Zaagmans trouwens :no: Dit is ook geen echt overtuigend bewijs dat ik in Boerenveen ben geweest :no:
|
1 Bijlage(en)
Voor stef dan maarO-);)
|
ik zometeen pasfoto's moet laten maken ..,
ik daar zo'n verschrikkelijke klotehekel aan heb:{ dat nog zacht is uitgedrukt ik vandaag niet mag trainen ik rust moet houden omdat ik klaar ben voor morgen volgens mn coach ik zelf nog niet echt overtuigd ben ik er toch wel zin in heb :) |
- als ik met me pa naar de ArenA ga ook bij die welkomstcomite met dat toilet voorbij loop, me pa heb daar ook zo'n buskaart :+
- Alfa bier idd wel lekkertjes is? :):) - wij hier flessen alfa hebbe? :thumbsup: - Nijntje beter klinkt dan the Phit? :p - Ankie morgen moet winnen? :yes: - ja... moet :p - Terror Metal ikke op heb staan nu? 8) - W.E.E.K.E.N.D. its weekend (by arling & cameron) 8-) dat is softe dance trouwens :D:D - doeg doeg :* |
- Bertje over 2 uurtjes en 1 kwartiertje vertrekt naar Utreg?
- Sergio Vreven moet schoppen :yes: - Ik er wel voor zorg dat er voldoende Alfa aanwezig is? :] - Mandy & Randy een superlekker nummertje is? :) - Basje en Bertje gisteren net als Remco en Hugo een zeer boeiend gesprek hadden met Koelkast? - We op de geniale vondst kwamen om de postbode in Rhoon te volgen? :7 - Alwin en Theo verrekt dichtbij die gast wonen? :{ - Houdoe :wave: |
wjd:
-Bartje518 de enige is die mij Alwin noemt -ik verder niemand ken die me zo noemt -maarja 8) -ik vandaag lekker een dagje vrij heb genomen -ik net terug kom van de Kuip -ik Gyan met muts op zag wegrijden in z'n Audi -phuuu, allemaal ik -weer ik gign mijn voucher voor de finale omwisselen -daar stond prijs: 20 eur op -en op het kaartje wat nu voor me leg staat toch echt Prijs: eur 18 -wordt dus weer genaaid waar je bijstaat |
Hehehehe echt lol deze fotoot O-) :+ :D:D:D:D:D:D
http://forum.leerlingen.com/vbb/atta...&postid=534054 ennneeeh, Staat onze Judith hier ook tussen? :) |
Citaat:
Zowiezo al raar dat halve finale duurder is dan de finale :? |
- ik verdorie de komende twee weken 7 examens heb
- maandag begonnen word met tweemaal 3 uur Nederlands en Economie:{ - Bartje een leuke wedstrijd gezien heeft in Utrecht - ik laatst net als Anke ook pasfoto's heb laten maken 8) - onze scanner het volgens mij niet doet - ik die foto anders vast en zeker had ingescandO-) |
wjd
-ik vannacht naar de Kikvorsch(in Altvorst) ben gegaan -line up: Teaser, Buzz Fuzz, Promo(ot),Vince, Endymion, E.turn-all, Re-Core, Sagem, Affix -was leuk feestje :yes: -We wel eerder naar huis reden omdat we nog langs een verjaardag gingen -we rond half 3 daar aankwamen -de verjaardag ook leuk was -ik om half 5 thuis kwam -mijn moeder en me tante toen nog zaten te ouwebeppen in de huiskamer :wave: -ik om 5 uur maar naar me nestje ging -ik toen 8x van 5 tot 7 ben wakker gebeld -die telefoontjes echt nergens over gingen en toch leuk waren -dit ook nergens over gaat :no: daag :wave: |
- ik strax een driebanden toernooi heb? :o
- als ik win, een prijs van wel 80 euro :+ in de wacht sleep? :D - misschien vanavond voor het eerst sinds 2 jaar ofzo is dat ik niet op een zaterdag er op uit zal gaan? :o - dit misschien wel een keertje goed is ook? :) - het wel frusterend zal zijn om dan te bedenken dat men lekker plezier maakt in de kroeg? :( - ff doorzetten. :+ |
-ik vanavond zowaar weer es naar een wedstrijd ga?
-t gewoon pas de eerste keer is dak in t gelredome kom? -ik wel benieuwd ben?:) -ik benieuwd ben naar de tegenacties ivm ons ''faillitesse'' spandoek?:Y) |
WJD..
Check deze stakker :no:O-) http://members.home.nl/roa/utrecht-rjc/p36.jpg Achter me staat trouwens Bartje Bakker, die kent stefie wel :) http://members.home.nl/roa/utrecht-rjc/p38.jpg Leuke wedstrijd idd, Tuur :) http://members.home.nl/roa/utrecht-rjc/p40.jpg Wij gaan europa in :yes: !! :9 |
-bakkertje staat ook apart op de foto haha
-ik vanavond naar roosendaal ga :yes: O-) (bertje) -er zo gewerkt moet worden tot half 5 -ik dan meteen word opgehaald en we naar r'daal rijden -dan heb ik een feessie want de ouder van vriend van me zijn 25 jaar getrouwd -ole -ik zin in traxtorm heb :yes: Citaat:
- je niet teveel van het stadion moet verwachten het is groots, hoekig, lelijk, saai en geel zwart -jullie van mij wel mogen winnen -doe dat dan ook maar 8) iig veel plezier en succes (Y) :wave: |
Meen je dat nou, bon? Ga jij naar Roosendaal? :p:+
|
-ik weer terug ben uit arnhem?
-het een saaie kutwedstrijd was? -ik me desondanks zekers goed vermaakt heb?:thumbsup: -vooral de tweede helft t prima vertoeven was? -ik graag de goal van houwing terug wil zien? -ik serieus niet snapte hoe die bal er vanaf die hoek in kon gaan?:D -ik zo de herhaling van studio sport wel ga bekijken? -ik die vogels (vido en dido ofzo?) wel vrij kansloos vond?:wave: -ik t verder echt een zwaar lelijke sporthal vond? -en er echt , maar dan ook echt totaal geen sfeer was?:wave: -wij de eerste helft ook vrij stil waren? -ik te veel typ en me als een oizo begin te voelen? -slaap lekker?:z -sorry joy?:* |
Citaat:
- ik dus wel uitgeweest ben?:$ - gelukkig maar want anders had ik veeeel gemist O-) - :p - te gek was t - daaaag :* |
Citaat:
- ik dacht dat dat nooit zou gebeuren? :+ - er een mega vette vechtpartij tussen (hoe kan dat ook anders) een Egmond zee'er en een HHW'er was? :p - kareltje nu belt en zo komt? :) - de politie errrrg beter en relax was gister? :yes: - die gast vet relax was en mij geen boete voor zonder licht a 40 euro en het fietsen met een opengebroken bierfles a nogwat euros enzo wou geven? 8-) :love: :thumbsup: - daar een biertje op gedronken werd? *) :Y) - 0-2 :respect: - het toch altijd leuk blijft om met een zeer slecht excuus bij iemand weg te lopen om daarna dan 5 meter verderop ofzo iets leukers te gaan doen? :wave: - baby's got a temper :7 Prodigyyyy 8) - :* |
Welke debiel verzint het om een spandoek met "het is stil aan de overkant" van een x aantal meter lang over mijn hoofd te laten gaan?
:no: |
-ik naar de klere ben
- ik vanochtend om half 10... focking half 10 thuis kwam... -mijn avond er zo uitzag: roosendaal --> stad (maar dat was saai) --> feestje bij iemand thuis -->half 10 thuis :no: -ik nu wel beeetje naar de tyfus ben -roosendaal trouwens echt super gezellig was -ik ook eens tevreden kon zijn over het spel -er een rbc supporter telkens wel eheel kansloos aan het zwaaien was naar ons -toen het 0-2 was hij opeens wegging -mooi doelpuntje van robje wielaert :yes: -ik vandaag een bezoek aan me paarden oversla -judithje een onstoken oog heb zegt ze net :'( -ik alle sets van mindcontroller heb :yes: :yes: -ik maar weer naar me bed ga ofzo :wave: ow huugje, gefeliciteerd met de 0-1 :yes: :love: |
Citaat:
Welke debiel verzint het om "helemaal niets" naar de aanstaand kampioen te zingen :no: Overigens hing er op JJ weer een beter spandoek haha |
die penalty's:no: :wave:
maargoed Feyenoord terecht gewonnen he.......... wat een zwakke zooi bij PSV |:( mijn 3meter finale vrij goed ging, ik 5e ben geworden de scores heel dicht bij elkaar lagen ik wel tevreden ben mijn 1meter finale niet goed ging ik 1 grote fout heb gemaakt en 2 sprongen toch ook wel een stuk minder gingen dan normaal ik stijf stond van de zenuwen ik dat raar van mezelf vind omdat ik dat bij de andere finals niet echt had ik toch nog 6e werd op de 1meter het toch zonde was van mn normaal gesproken beste onderdeel ik me nu lekker een paar daagies niet met springen ga bezig houden ik zaterdagavond 'tussendoor' ook nog het 50jarighuwelijksfeest van mn opa en oma had in limburg dat tegen de verwachting in erg gezellig was ik op zich wel wat eerder had moeten gaan slapen vanwege mn 1meter NK de volgende dag dat misschien wel geholpen zou hebben we dat nooit zullen weten :Y) ik MOE ben |
|
Citaat:
|
|
hehehe, remko :D
wjd -ik vandaag naar school moest -ook vandaag het weer apart was -het nu regent en niet zon beetje ook -dit dus een vrije saaie dag gaat worden -ik zo maar ff dvd'tje gaat kijken -ik snel kaarten moet gaan kopen voor defqon -dat toch pas eind vd maand ken :no: :'( tschuss (Y) |
En er komt al geen hond naar Sparta :no:
|
hehe, geweldig remko!:D:D
|
Daar gaat me reputatie Bart!
En dat terwijl ik niet eens een liedje heb gezongen bij Sparta, maar slechts voor me maten opkwam...:$ O-) |
Citaat:
Na de wedstrijden van Ajax en de kakkerlakken zijn zondagmiddag op het Stationsplein in Amersfoort supporters uit beide kampen met elkaar op de vuist gegaan. Op het moment dat kakkerlakken uit een trein stapten, terwijl ze terugkwamen van hun wedstrijd, werden ze belaagd door Ajax-supporters. Bij deze vechtpartij zijn enkele rake klappen uitgedeeld, waarna aangesnelde politie-eenheden verschenen op het plein. De supporters verdwenen, maar toch konden drie verdachten van 15, 17 en 18 jaar worden aangehouden. Zij zijn verhoord en later die avond heengezonden |
Citaat:
en doe toch es niet zo triest met je kakkerlakken |
- ik vanmorgen geslaagd ben voor me theorieexamen:7
- precies de helft was gezakt - ik 3 fout had - waarvan 2 doordat ik zat te klote nmet de knopjes omdat ik iets wilde verbeteren en daardoor te laat was :Y) - ik vind dat het wjd-topic maar matig loopt, zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat record 8) |
Citaat:
- Feli anke :{:* - Ik net inlogde op msn? - degene voor mij Korfbal24@hotmail.com had? - Ik net heb gehoord dat ik stage-plek heb :7 - Anke gelijk heeft? - Er slechts matig wordt gepost - Dat meetingverhaal waarmee ik platgemaild ben best hier had gekund? :wave: |
- Anke gefeliciteerd :*
- ik 12 juni voor de tweede keer op ga? :x ik dit wel matig vind van mezelf - ik dat best in een keer moet kunnen halen - mijn eindexamens tot nu toe wel goed gingen8) - we gisteren NE en EC1,2 hadden - je na 2× 3 uur wel gaar bent - het net als vandaag GS wel veel schrijfwerk was - het alle 3 wel voldoendes zijn als ik het zo nakijk - NE en GS ruim voldoende :7 |
SUCCES, TUURTJE!! Straks zitten we nog steeds op leerlingen, terwijl iedereen studeert :yes::D
|
Citaat:
Hehe troost tuurtje ik ga 11 juli voor de derde keer op :D :$ (afrijden dan...) Anke gefeliciteerd :Y) |
feli anke :thumbsup:
wanneer praktijk? |
ooooooooh vlinder is een foto aan de moer.
droom maar verder slaap maar doer. :p - dit een liedje mp3tje is wat ik ooit van bertje kreeg met msn? :) - alleen ik en Hugo online zijn in mijn msn? :( - die :( vanwege de lunchpauze :'( - "Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)" wel een geinig ietsie is? 8) - het pas kwart over 12 is en iedereen al gaat slapen hier? :o - absurd |:( - donderdag zuipen met zowizo remmie, en vast ook wel basje en mark en judith en lizz. :thumbsup: - remmie dan wel zijn dig cam mee zal nemen neem ik aan :p - :wave: - ik er achter gekomt ben dat ik wel erg vaak smilies gebruikt? *) :7 :+ - duitser morgen ff gebeld moet worden :o - vandaag best rot wind was maar de bomen in het bos voor t meest die tegenhielden en phitje toen lekker relaxxxx door kon trappe? :) - Fintelligens - Kaikki Peliin ook wel een geinig nummer is? :d - als je dat nummer omgedraaid afspeelt een nederlands nummer zal horen? :D - het namelijk fins is? :yes: - de Finse top20 er echt vet anders uitziet dan de rest in Europa? :+ - daar Don Johnson en Darude gewoon meedraaien in de top10 :D:D:D - 50 cent de eerste normale single is daar die wij kennen en op plaatst 13 staat ofzo? :p - the Rasmus - First day of my life wel een topper is daar? 8-) - dit Oizo praktijken beginnen te lijken? - ik niet zo koel mag doen als onze grote vriend en dus maar snel stoppiestop? :* :wave: |
-ik na enkele speciaalbiertjes nu toch echt een tukje ga doen?
ja enkele bon?;)O-) |
- ik een Engelse business letter moet schrijven
- ik geen zin heb - koppijn - het dus nie echt opschiet - kook nog n presentatie moet voorbereiden voor morgen (ook Engels) - ik heel veel medelijden heb met mezelf - iki jullie weer dank voor de felicitaties:) - ik Tuur heel veel suc6 wens bij zn verdere examens - ik me afvraag waar tankie op gezakt is bij zn praktijk de 1e 2x? - je echt de raarste dingen hoort, waar mensen al nie op zakken - ik zo niet eens meer durf :$ 8) -mn vader al de hele dag aant gitaar spelen is - de hele tijd het zelfde liedje erg irritant is - hij er nog limburgs bij loopt te zingen ook :Y) |
:respect: voor Anke haar Pa O-)
|
- ik iedereen van harte bedank voor de hartverwarmende steunbetuigingen :*
- ik zonet Engels had - dat ook wel aardig te doen was en ik het waarschijnlijk redelijk netjes gemaakt heb 8) - ik trots ben op mezelf - dit namelijk post 200 of 201 is van mijn hand in het WJD topic 8{ - vanavond Celtic - Porto is in de UEFA Cup finale - ik wel hoop dat Celtic gaat winnen - ik op de een of andere manier die club leuker vind dan Glasgow Rangers - de supporters ook wel oke zijn geloof ik:thumbsup: |
Citaat:
2e keer stond ik verkeerd voorgesorteerd, en toen ik van baan wisselde reed ik een vrachtwagen klem :$ (altijd leuk afrijden midden in de spits... :no: ) |
Citaat:
- Remko een gevaar op de weg zal zijn als hij dus zijn rijbewijs uiteindelijk haalt? :| - :p - sorry kerl. ;) :* |
Citaat:
:thumbsup: O-) De eerste keer afrijden was gewoon helemaal een ramp, de tweede keer deed ik alles goed totdat ik moest invoegen op stilstaande rij, en dus die vrachtwagen ff klem zette.... :$ |
ik sta in de arnhemse gelderlander zegt ne stiefpa
uitvak vitesse-nec naast vites op sbs spandoek joy ga es ff voor me kijken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Mark, een krant is bedoeld voor de verkoop dus ze zullen jou er toch nooit in zetten.
|
-ik er weer ben?? :wave:
|
-ik jarig ben:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:z |
- ik theo alvast veel succes wens bij zn 3e poging :yes:
- en mug mij zonet zwaar aangevallen heeft:o - ik nu vet jeuk heb 8| - ik vanaaf dumb and dumber heb gezien :Y) - we best wel hebben gelachen hehe |
WJD..
Ik zojuist weer 30 euro-tjes verdient heb? Ik oa weer mensen in Heiloo moest bellen? En wel dhr. of mevr. W.B. Van der Meer? Aan het Vredenoord 20? 1852 WB Heiloo? Ik me afvraag hoeveel liters de heren Verzijde en De Wit achterover hebben geslagen? :? Ik beide heren nog niet gehoord heb? :o Laters!! |
- genoeg liters. :yes:
- we wel tot de conseclusiess kwamen dat het we pauper is dat men hier op het forum bar een SPORT forum meeting wil, maar dat als er 1 komt men niet komt vanwege geld of ouders of werk ofzo... pppffff wat is dat nou voor smoes :no: - Rem en ik gewoon de Hardcore Sportforum NERDS zijn en wel mooi een nieuwe vriendin hebben ;) - ze denkt dat ik fancy remmie? :p - ik eerder haar fancy? :D:D - tja, die fotows die online kome strax wel erg dom en pauper en kansloos zijn? :D:D - onze LAURAAA ook natuurlijk op de fooootoooot sttaat? :) - we bij haar volgende bezoek in Holland gaan rondleiden? :yes: - ik het ideej had dat ze Remmie aantrekkelijker vond? :( - dat vooral zou komen doordat ze dacht dat ik BI ben? :D - :$ - Anke makkelijk had kunne komen? - we om 10 voor 4 de LAX in gingen? - we nu pas thuis zijn? - remmie meteen doorging naar zn werk? :yes: - :wave: - dit nu echt de allerlaatste meeting is die ik op touw heb proberen te brengen? - namelijk enkel remmie tegenwoordig komt en verders no-one? :( - rempje wel lekker is natuulijk, maar daar niet van. Met remmie meet ik dan nog wel lekker vaak natuurlijk maar de rest ken depot op :p organiseer lekker zelf maar en dan ziet ik wel of ik nog wel eens kan. ;) - Laura toch best wel een leuke engelse is? 8) - we anders allang al de trein gepakt hadden? :yes: - het me nix zou verbazen als remmie snel weer terug naar haar ging toen ik eenmaal in de trein zat? :d - ik volgens haar Remmie niet teveel moet aanmoedigen? :o :+ - hij dr vanzelf dient achter te komen of hij wel echt klaar voor mij is? :p - :aai: |
Citaat:
-het idd kansloos lache was vandaag in A'dam?? :yes: -we in totaal denk wel 2 pitchers de man op hebben?? :Y) -of wel meer denk ik... :$ -:wave: -ik nog een papiertje van Laura heb in mijn binnenzak met allemaal onzin er op?? -ik door haar te laat op mijn werk kwam?! :o -dat niet zo heel erg was?? -ik op deze manier meer tijd had om te ontnuchteren?? -ik eigenlijk al kapot was toen ik moest beginnen met werken?? -het nog eens barstens druk was?? -ik zowaar amper fouten heb gemaakt 8er de bar met mijn dronken kop?? :9 -IK ALWEER MET POOLEN VAN STEFFIE HEB GEWONNEN?? :thumbsup: -deze keer met 3-2... :yes: -ik nu de fotos ff ga bekijken... :D -daaaaaamn HOE kansloos hehe... :+ -ik morgen wel ff wat online ga pleuren?? 8) -Steffie en ik de NERDS zijn van het forum?? :yes: :yes: :yes: -nu me nestje in... :z |
BART! Hulde voor je avatar :respect:
Alfred J. Kwak is echt jeugdsentiment *) |
Citaat:
|
-Led Zep. echt ***** goed is
|
Citaat:
je je toch niet hebt teruggetrokken? het kaartje nog steeds in me kluisje ligt ik je wel rond 1843 in roosendaal zie, voor het geval ik je niet meer spreek |
Citaat:
|
Citaat:
- dit toch best wel pittig hoeveelheidje is? :o - we volgens mij ook wel meer dan 2 pitchers de man op hadden gister? :+ - wat is Lambretta ook alweer remco? :) |
WJD..
- Ik net uit mijn nest gebeld werd? - Door mijn beste vriend? - Hij zowat alleen maar zei dat ie 'straks even langs kwam rijden'. - Ikke zo: rijden? Met de fiets? - Nee, ik heb mijn rijbewijs gehaald :{ - Ik helemaal vergeten was dat ie vandaag op moest O-) - Ik gewoon in Roosendaal ben maandan markos 8-) - We naar het Vast en Goed-stadion(netje) gaan? - En bier drinken :yes: - Mark helaas nie tot zo laat kan :no: - Stef niet moet zeuren? - Hij nl óók geen tijd vrij maakt voor Roosendaal maandag? - Hij niet maandag met een meeting voor donderdag moet komen? - Hij moet begrijpen dat mensen hun eigen planning hebben? :yes::p - Remco zijn kaart op de bus zit? - Ik voor hem hoop dat ie m op tijd heeft :wave: ? - Hij DUS zondag komt rellen in min of meer mijn stadje? :o - Ik hoop dat mijn huis buiten schot blijft? :thumbsup: - De heren de Wit en Verzijde het dus gezellig hebben gehad gisteren? - Het vast niet zo kicks was als met Hugo de droogkloot erbij? 8-) - Ik wél naar die sportmeeting kom? - Mits ik tijd heb? - Dit een Oizo-Journaal lijkt? - Ach, oizo.. die goeie ouwe tijd :( :wave: |
Citaat:
|
3000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!:yes: :9 :] :) 8-) :z :huh: :wave: :$ :| :thumbsup: 8| :aai: :love: :* :9~ :{ :7 :o :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WJD
- Ik heeeeeeeeeeeeel erg lang een Alfred Jodocus Kwak als knuffel heb gehad :+ |
Citaat:
WJD.. -De turtles voor mij ook jeugdsentiment zijn -Ik zelfs een turtle tandenborstel had *) :7 |
Citaat:
ik het HET cassettebandje *) EN het kwartetspel EN khad ook nog van die stickers die dan op de autoruiten kon plakken, echt vet was dat |
Citaat:
Ik zal eens kijken of ik hier nog wat banden heb liggen, ik had ook een trui en t-shirt (zelfs een sleutelhanger, had me opa gemaakt en me oma had het sjaaltje gebreid 8-)) met Alfred *) Stickers op de auotramen plakken mocht ik nooit :( haha waar gaat dit over :d |
Ik heb alle bandjes van Alfred J. Kwak :$. Die zijn dus echt heftig spannend :yes:
|
Tja Alfred... weet niet wat ik ervan moet vinden
ik keek wel altijd naar de avonturen in Groot Waterland en heb zelfs afleveringen op cd staan, maar waarom moest Alfred nou een zwarte vriendin heben die nog al(WINNIE) :no: heet ook? Waarom zit er een (a)DOLF in de serie met z'n kraaienpartij :{ Een eend met een mol als vader, pillen slikkende tegenstanders bij de hardloop wedstrijden ik vind het allemaal heel raar voor die kinders |
Citaat:
|
Citaat:
Kan toch niet he mensen? |
Citaat:
|
Dolf was een nepkraai!
hebben jullie Afred vanmorgen nog zien golfen? :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:45. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.