![]() |
Citaat:
|
Heb gisteren Moneytrain gekeken, was op tv.
Best een leuke film |
Once upon a time in Mexico
|
Final destination 2. :7
|
niet gekeken maar zometeen kijke :+ : the hours
|
Monthy Python and the holy grail en Transformers the movie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lost in translation en once upon a time in mexico
gisteravond en damn wat is die laatste slecht. alleen al die overbekende acteurs moeten hte goed maken volgens mij naja de humor van johnny depp en de aanblik van salma hayek maakte het dat ik de film niet af hoefde te zetten ;) |
'k heb net 'Chocolat' met Juliette Binoch en Johnny Depp gezien op televisie. Mooie film. :yes:
|
net weer 'ns there's something about mary gekeken.
een stukje a few good men, maar die heb ik al te vaak gezien. en over drie kwartier komt romeo & juliet :love: |
Citaat:
wat romantisch :+ |
jah dat is echt een brute film. met claire danes :love:
|
Citaat:
http://www.imdb.com/Photos/Ss/0181852/DT3-18479C.jpg |
Gister heb ik 4 films gezien...
Pirates of the Cariben Mona Lisa smile Iets met Atlanta murders geval :? Romeo & Juliet |
ik heb vandaag underworld gezien...echt vette film :love: :respect: :respect: :respect:
|
romeo & juliet, zooo zielig :(
|
Citaat:
Als die mannen met de kluis onder water zitten ademen ze telkens uit, dat resulteert in luchtbelletjes en luchtbellen die omhoog komen. Toch zien de politie-agenten en die bewakers van de kluis dat niet... En zo had ik nog iets, maar ik weet niet meer wat... Verder vind ik het wel een aardige film. Gister ook Something about Mary gekeken.. Tja.. |
Once upon a time in Mexico.
Ik vond het een coole film, maar dat komt alleen maar door Johnny Depp en Antonio Banderas. |
Atlantis:|
|
Close encounters of the third kind
|
underworld
|
gister 2 films gezien:
Vampire Clan :love: Field of Honor :respect: |
shouf shouf habibi, suckt zwaar
|
FINDING NEMO eindelijk!!!!
Wat een geweldige film zeg!:thumbsup: Die schildpadden zijn coooooool :respect: |
american history X.. again!:Z
|
Citaat:
*denkt ffkes na* laatste film dat ik gezien heb was Lotr deel 1 en deel 2, en toen gingen zondag naar deel 3 gaan kijken om 14u30 maar we waren iets te laat :$. Waren in de cinema rond 14u15 en zaal was al volzet (en de mensen die mee waren moesten om 19u ergens zijn ) dus andere keer gaan :( |
Uh, ik heb dinsdag The sum of all Fears gezien
|
net the Recruit gekeken
|
Citaat:
Heb een poos geleden in de bios gezien!!!:yes: |
Underworld. best coole film. ook die actrice8-)
|
american history x
bangelijke film |
the wizard of oz, dvd-versie
|
Master & Commander: The far side of the world
Erg fraai 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dreamcatcher,weinig origineel, maar wel spannend.
|
Donnie Darko.
Zeer speciale film.. Moet je echt over na (willen) denken, anders kun je hem beter niet kijken. |
Phone booth
wel een aardige film, maar niet één die ik echt in mijn collectie moét hebben zeg maar :o |
Mortal Kombat :{
|
Once upon a time in Mexico...
Ik vond t een waardige opvolger voor Desperado :thumbsup: Johnny Depp was magistraal. |
Van de week eindelijk phone booth gezien, ik vond het een vermakelijke film....
|
Great nogwat, met Robert de Nero en Gwyneth Paltrow weet niet meer precies hoe die heet :$
|
Citaat:
:) |
nu kijken: Goodfellas
gezien: hele goeie film :d 8-) thnx dennis |
Battle of the Bulge
Als oorlogsfilmliefhebber vond ik hem wel aardig, maar historisch gezien klopt er het een en ander niet aan en daarnaast is de film ook wel gedateerd. :) |
American wedding :z
is wel grappig, ik heb me doodgelachen om Stiffler 8) |
Signs
|
Wrong Turn
best geinige film |
Die film die gisterenavond op RTL 5 kwam, Spheres, iemand die gezien? Best goeie film :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:11. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.