![]() |
Someone is watching!
|
Ginger snaps
|
Fight Club vanmiddag weer eens aangezet. :)
|
Citaat:
|
hellboy
|
Vanavond maar weer eens een Kill Bill marathon gehouden met een vriend van me. 8{
|
Gister eerste helft van Troy gekeken samen met een vriend, vandaag afkijken.
|
american pie 3:z
|
Citaat:
|
Troy dus afgekeken, en ik vond em best goed. Vooral het gevecht tussen Hector en Achilles was waanzinnig goed.
Daarna heb ik een hele andere film gekeken, White Chicks, best lachen. |
the notebook, niet persee de beste film van 2004 (wat ik vaak gelezen heb) maar zeker wel de moeite waard.
|
Lock, stock & two smoking barrels
Fantastisch! Echt een topfilm Zit echt super in elkaar die film, gave Britse humor en acteurs, lache ook die rol van Vinnie Jones :) |
White chicks,had er teveel van verwacht,maar was nog altijd goed
|
13 going on 30, een leuk filmpje.
Daarna Master and Commander: The Far Side of the World, zwaar onder de indruk. |
Citaat:
|
the village
vage film, verder niet echt opgelet :$ :+ |
Citaat:
:yes: |
Along came Polly
|
ik heb vannacht kill bill 2 en freaky friday gekeken 8-)
|
Citaat:
|
garfield
|
Ik ga straks naar Wimbledon! Ben benieuwd! :)
|
De DVD van Alladin.
|
Citaat:
|
Pirats of the carabian
30.000 ste keer dat ik die heb gezien :p |
Wimbledon is zeker een aanrader :D :d
|
Citaat:
Ik heb gisteren nog Fight Club gezien :love: |
Net The Score gekeken. Robert de Niro, Edward Norton en Marlon Brando: FANTASTISCH!!!8-)
|
Man on Fire..
Hij komt langzaam op gang, maar daarna is het gewoon een topfilm... :thumbsup: |
evolution mwah
|
The day after tomorrow
Tja, het voldeed precies aan mijn verwachtingen. :z Wel grappige special effects en het is wel aardig om te zien 'wat er zou gebeuren als...', maar andere onderdelen die een film goed maken zijn niet aanwezig :D Acteerprestaties zijn zoo melodramatisch, het liefdesverhaaltje zoet, de ontwikkelingen voorspelbaar, etc. :z |
the tuxedo
|
Citaat:
|
The great white hype, eigenlijk een klotefilm, maar Samuel L. Jackson speelt een coole rol.
|
Na jaren eindelijk weer The Lion King gekeken, blijft een leuke film. Gelijk maar ff deeltje 2 gekeken, viel zeker niet tegen. Morgen ga ik deel 3(of 1½?) kijken, ben beniewd.
|
Requiem for a dream
The Shawshank redemption :love: |
serendipity
awww :love: |
Radio
Af en toe wat te veel van het goede qua foute feel goodness, al zit de film op zich niet slecht in elkaar ofzo. Wel mooi ook dat het op een waargebeurd verhaal is gebaseerd. Maar Cuba maakt in zn eentje alles al goed, echt een sterke rol. Ben daarnaast wel fan van Ed Harris.:) |
hmm ff kijken afgelopen paar dagen
requiem for a dream memento die hard die hard with a vengeance the score serendipity :z bridget jones' diary :z |
Citaat:
|
The Lion King 3, erg leuk!
|
Ik weet niet meer of dat De Dominee was of A Cinderella Story :{
Eerste was een goede fim :thumbsup: Tweede vond ik eigenlijk alleen leuk omdat Chad Michael Murray erin speelt :9 |
* Shark Tale
* Alien vs. Predator * een gedeelte van Dreamcatcher, want ik viel in slaap, ik was echt supermoe!! |
austin powers 1, dvd lag al paar dagen nutteloos op de plank
|
Stukje Amelie, maar het kon niet boeien want het geluid deed het niet naar behoren.
|
The Others op tv, ik heb em op video maar het beeldformaat is heel raar.
|
man on fire
|
resident evil 2
de ongeloofwaardigheid stroomt ervan af maar ja als je het allemaal met een korreltje zout neemt is het best een toffe film but i am cheerleader als dat wijf niet zo lekker was had ik hem nooit afgekeken:+ |
Spiderman II
|
king arthur
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.