![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goedgoedgoed
|
Goed :$
|
redelijk goed,
jammer dat die ander niks met me wou (2 keer :'( ) krijg wel weer aandacht van een andere leuke meid :7 ach, je kan niet alles hebben ey |
GOED GOED GOED <2345
:love: We zijn 2 weken, de hele vakantie, bijna elke minuut samen en het bevalt ons prima! |
Citaat:
|
alleen ik vind het de laatste tijd een beetje oppervlakkig allemaal..
het is allemaal zo vanzelfsprekend. |
gaat best zo. Zie geen reden voor een breuk nu :+
|
KLOTEEE..:yes:
|
We komen niet van elkaar af terwijl het wel zou moeten :+ Maar we spreken tevaak voor nutteloze dingen (door de stad struinen enzo) af, moeten we gewoon niet meer doen en elkaar vergeten :+
|
tja, Ik zit aan de grond op liefdesvlak...
Ze heeft gevoelens, maar helaas niet voor mij... :'( De enigste troost is dat we vrienden blijven voor altijd... (beter iets dan niets) Wie komt me troosten? |
heel slecht....:(
|
Hmm.. volgens mij ziet ie me wel zitten.. :d
|
En het word steeds beterrrr
Lalalalaaaaa :) |
mmmmmmmmmmm heel erg heerlijk :love:
morgen uit eten :love: |
hmm, niet zo best (nouja, zoals gewoonlijk he;) )
tstomme is dat ik m'n humeur er wel eens door laat beinvloeden, slecht van mij... :no: |
Ik word echt helemaaaal gek van een bepaald persoon, en dat is negatief, want moet hem niet :+
|
Heb absolute dieptepunt bereikt
|
loopt nog steeds lekker:7
|
Citaat:
daar kom je wel weer bovenop! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heerlijk:love:
|
saai :+
|
Citaat:
dus... :) (oké, mss zijn dit niet de troostwoorden waar je op zit te wachte, sry) |
et gaat vooruit! ;)
|
Goed :) zaterdag alweer een half jaartje :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm liefde zuigt...vind ik in ieder geval...vooral als je te horen krijgt dat degene op wie je al heel lang bent, ineens met een vriendin van je neemt...:'(
|
Mijn vriendje heeft bewonderingswaardig veel geduld met mijn bak ellende van de laatste weken (maanden :$ ) :o .
:love: |
gaat het dan niet zo goed met je ankie? :o
Tussen mij en me mieppie gaat het overigens buitengewoon goed. Niet normaal meer zeg :+ |
Aankomend weekend alweer 6 maanden, tijd vliegt..
Maar het gaat nog steeds goed 8-) *) |
*rekent uit* gister alweer 8 maanden :p
gaat allemaal helemaal prima :7 :love: |
gaat prima. heb een vriendin waar ik lekker sex mee heb. ik vind het wel goed zo/;)
|
Half jaar, olé! We zijn ter viering gaan schaatsen in Deventer, was erg gezellig!
|
kan niet beter, alleen die f*cking examens zorgen er voor dat ik haar wat minder zie :(
|
1 maand en 1 dag alweer :)
|
Het gaat best goed, maar ze woont jamemr genoeg best wel een eindje weg.
|
Citaat:
|
sssssssssssttt!!! (m.a.w niet goed)
|
Slecht mn pieliewielie begint weer ongecontroleerd te groeien af en toe
|
Citaat:
|
Op de liefde loopt het op moment beetje rustig, maar iets zegt mij dat het na komend weekend zeer gaat veranderen :p
Het kan de goeie richting dan op of de slechte, maar ik blijf positief en hoop op het goeie ;) Als ik maar charmant overkom :+ |
Citaat:
|
:love: wow, kan echt haast niet beter, echt super!!!:thumbsup:
|
voor mij, als 16 jarige die nooit een vriend heeft gehad omdat, is liefde gwn fucking kut.,..
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:27. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.