![]() |
Citaat:
|
Dat je leven mislukt is en jij eigenlijk dood hoort.
|
Citaat:
maar je beseft niet dat je een verwent nest bent waar iedereen dwars doorheen kijkt.. |
Citaat:
Waarom ben ik diegene niet dan?:) vooral jij en sandra zijn wel zo zielig... iedereen moet medelijden hebben met jullie. boe-hoe! :') plz, get a life and end it... |
Weet je, insanity/erwin. Je ken de schijt krijgen. Zeg/denk van me wat je vind. Maar de waarheid zal je nooit kennen!
|
Citaat:
meer hoef ik niet te weten. |
Citaat:
niemand hoeft om mij te geven.. jij wil dat iedereen je aanbid als een een of andere God.. omdat je in real life aandacht te kort komt ofzo.. mij boeite et niet.. maar van jou wordt iedereen depressief.. en ik heb denkende hersenen.. en een kloppent hart en dat zijn de dingen die je nodig hebt om een leven te hebben.. en dus heb ik een leven.. het is wel niet zo prachtig en mooi als dat van anderen.. maar dat hoeft van mij allemaal niet.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
pech voor hun, leuk voor mij. Is grappig speelgoed. Citaat:
Zeg dat maar tegen de familie die iemand in coma heeft liggen. Heb je daar het lef voor? nee. dus ga maar dood, we dont need you. |
Citaat:
boe-hoe ik ben zo chago en wil met iemand praten :'( ge-fucking-wel-dig |
Citaat:
Maar ik ga er weer ff vandoor ;). Laters |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een coma patient heeft dat ook, maar die leeft in feite ook niet. Moet ie dan wel blij zijn dat ie in coma ligt? Dus uitdaging Jij loopt een ziekenhius binnen en zegt tegen de familie van een comapatient. Goh, hij mag blij zijn dat ie daar ligt. Idd, dat doe j niet. Dus lul niet voor je crap zegt. |
tuurlijk zeg ik niet "hij mag blij zijn dat ie daar ligt"
een coma komt vast door een ongeluk.. hij leeft wel.. alleen er is iets gebeur waardoor dat ophield.. en als je in coma ligt denk je niet.. |
Citaat:
En het hoeft niet door een ongeluk te komen, je kan ook spontaan in coma vallen :{ lul eens minder slap en kom onder je steen vandaan. |
maar als je in coma ligt.. heb je nogsteeds een leven.. je kan wel niks doen.. maar je bent er nogsteeds..
|
Ja je leeft, maar moet je dan blij zijn?
jij claimt van wel. |
nee tuurlijk ben je niet blij als je in coma ligt.. maar wanneer heb ik eigelijk iets gezegt over blij zijn..
|
Niet, maar je zegt wel dat je die dingen nodig hebt om te leven.
zo iemand heeft die dingen en leeft maar half. oftewel je hebt meer nodig dan hersens en een hart. oftewel je lult slap |
Citaat:
|
De wil en het lef OM te leven.
|
dat is niet waar.. als jij geen kloppend hart had leefde je niet..
als je geen lef hebt om te leven.. leef je nogsteeds.. je hebt een kloppent hard en denkende hersenen.. |
Behalve de hersenen en het hart, lichaam enz enz...
dooos. |
ja want anders heb je gewoon een heel saai leven = geen leven
duh |
een saai leven.. is een evegoed een leven..
|
Nee.
|
tuurlijk niet.. je snapt me denk ik niet helemaal..
een boom.. heeft ook een leven.. die heeft ook een werkend lichaam.. en vogel heeft ook een leven.. die heeft ook een werkent stel hersenen kloppend hartje en een lichaam dat werkt en bij een mens precies hetzelfde.. of nou elke dag saai is.. of nou elke dag prachtig en gelukkig is.. hij/zij heeft nogsteeds een lichaam met een geest en een ziel en dát is leven.. |
Citaat:
|
Je loopt er wel een beetje mee te koop
|
Citaat:
|
Kijk, als iemand een topic opent geef ik mijn mening.
In dit geval i het dat ik hoop dat jullie allemaal dusdanig diep snijden dat ik geen last meer van je heb. Dat julli tere kinderzieltjes dat niet aankunnen en meteen boe-hoe gaan doen.... tja, iets met geen ruggengraat ofzo. end of discussion? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
meat...whahaha okee dan XD
|
Citaat:
Maarja, misschien is het dan wel handiger om gewoon nederlands te gaan praten ja :P. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje laat, Schat :Y)
|
Yeah I know :o
|
Back to the Point.
Ik heb mezelf nog nooit gesneden, dus zou bij god niet weten hoe het voelt. Ik houd niet zo van Scherpe Dingen :Y) |
ik heb gister perongeluk in m'n been gesneden.. BLOEDEN dat het deed mijn god
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:47. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.