![]()  | 

Uw vriendje? :+ 
	 | 

Is trainen. 
	 | 

Ga na zn training kijken:D 
	 | 

Gaat niet! Op woensdag wel, maar nu zit ie in Eindhoven en dat gaat allemaal even niet meer enzo. :+ 
	 | 

moet je america's next top model gaan kijken, die zijn in amsterdam. Altijd leuk van die bitchen in 1 huis. 
	 | 

Haat het. :+ 
	 | 

Teringg, ik moet echt een secretaresse nemen zeg. Zit bomvol met dubbele afspraken. 
	 | 

Citaat: 

Citaat: 

| 

hotelnaam stond er 3 keer in, 2 daarvan waren goed veranderd.. 1tje niet? :+ 
	 | 

Citaat: 

-pizzakoerier, +- betaald als in de supermarkt, maar met fooi erbij kan het best leuk verdienen voor relaxed rondrijden. -Barman, chill je kunt diploma d'r voor op het internet behalen volgens mij. Heb het zelf gedaan door een avond een lezing bij te wonen. Daarna certificaat gekregen. Betaald chill, en de fooi is opnieuw lekker. ik zal nog wat meer bedenken.  | 

Citaat: 

Zoiets ofzo?  | 

GDV, Ik moet nog zoveeeeeeeeeel leren !!!!! 
	 | 

Citaat: 

en diploma?:') grapje zeker :+  | 

Citaat: 

correctie, certificaat. Hiermee mag je legaal achter de bar staan vanaf 15 jaar als ik me nog goed herinner bij je eigen vereniging/club. Tevens mag je met dit certificaat onder loondienst achter de bar staan.  | 

o ja kerel, een barman of 'achter de bar staan bij je vereniging/club' vind ik een heel verschil hoor :') 
	 | 

Citaat: 

Citaat: 

| 

Citaat: 

heeft niks met lezen te maken maar met reeel denken;)  | 

1 ik ben zelf geen 15 
	2 alles kan, stel dat het in een bejaardensoosbar dinges is 3 reeel denken zegt toch echt dat alles mogelijk is:)  | 

Citaat: 

daarmee wil ik dus zeggen dat je zo'n ding niet nodig hebt als je 18 bent en ontopic: ik ben f.cking moe, ben al bijna 21 uur wakker, dus ik ga pitten. adios:wave:  | 

zo'n ding heb je altijd nodig wil je legaal achter de bar mogen staan:) ongeacht je leeftijd of je moet een algemene hygiene certi hebben ofzo. 
	 | 

Citaat: 

| 

Tussen mogen en legaal zijn zit een groot verschil:P 
	 | 

Nee. 
	OT: Weer zeven uur school.  | 

Hier ook 7 uur ofzo.. maar dan wel met 3 tussenuren achter elkaar |:( 
	 | 

Projectuur.. 
	 | 

Maatschappijleer maken tijdens Nederlands.. hoezo te druk. 
	 | 

weer een les waarin onduidelijk is wat de opdracht is, wanneer wat af moet, etc... 
	 | 

auw, mn teen gescheurd :{ 
	 | 

Citaat: 

morgen tot kwartover 5 opschool :(  | 

ja bleef met mn kleine teen ergens achter hangen, waardoor er een scheurtje zit tussen mn 2 tenen.. :( 
	 | 

Citaat: 

| 

En ja hoor het is weer zo ver leuke show gaan we doen dacht ik.......zitten er alleen maar meisjes nummers in behalve daftpunk-around the world.Ik mag hierdoor nu leuk westlife - uptown girl doen en wat dacht je van het nummer ze kijkt nooit naar mij jahoor die mag ik ook doen....zucht.Hierbij komt ook dat ik moet dansen op atc-around the world. 
	Bij daftpunk-around the world is het veel leuker dansen dan die versie van atc,daar mag ik tenminste bodypoppen en de electricboogy doen.Het zal wel komen doordat we maar met 6 jonges zijn en 18 meisjes in de klas zitten maar dit gaat te ver vorige keer was het ook al zo.  | 

Citaat: 

love dat intro :d  | 

En dan wordt je keihard gekwetst:( 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

:?  | 

Ik word een beetje schijtziek van t feit dat ik geen ritme heb, dat zelfs toen ik mn moeder vanochtend aan de lijn had, ik moest vragen welke dag t is, omdat ik t niet wist :{ 
	 | 

Citaat: 

| 

dinsdag. 
	 | 

Citaat: 

Citaat: 

| 

Oh sterkte.. 
	 | 

Keb al een oplossing, ik ga mn leven verrijken:d 
	adioso:wave:  | 

Citaat: 

| 

van kipsaté maken krijg je vieze nagels :| 
	 | 

Morgen voor 8 uur melden. Overmorgen voor 8 uur melden. Vrijdag voor 8 uur melden. Maandag, eerste uur vrij, maar voor 8 uur melden. Dinsdag voor 8 uur melden. 
	:{  | 

Godverdomme fan fucking tastisch.  
	Hebben we bijna alles klaar voor het verslag natuurkunde, hebben we nog tig dingen nagevraagd over onze berekeningen, was allemaal goed volgens de leraar. Komt 'ie net op het laatste moment aankankeren dat er iets toch niet klopt en dat het anders moet, stomme zak stront.  | 

tering hee. Ik heb een superpaarse vinger die behoorlijk pijn doet.. Zit m'n vader te zeiken dat ik morgen best mee kan spelen met de wedstrijd. De laatste keer dat ik doorspeelde terwijl iets pijn deed eindigde dat in een ingescheurde groeischijf in m'n heup.. Sukkol. 
	 | 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 

Citaat: 

| 
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:30. | 
	Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.