![]() |
Ik ken hem denk ik,chille film.
|
Ja man, ongetwijfeld.
Laats ook Defiance gezien waarin Daniel Craig speelt, daar komt hij beter tot zijn recht als acteur dan in James Bond |
Goeie avond. Iedereen net zo vrolijk als ik? :d
|
Citaat:
|
:( Dat klinkt niet leuk. Heb alleen geen idee wat het allemaal betekend :?
|
nou ik moet zeg maar bepaalde voorwaardes invoegen door formules in te voeren.. en dan moet ie uiteindelijk het aantal studiepunten geven.. en dat is een kutgedoe.. want je moet eerst al 10 formules hebben ingevoerd voordat je ook maar aan het aantal studiepunten kan gaan denken. Is een opdracht van school ICT.. mss dat je het daarom niet snapt ;)
|
Wss is dat de reden ja. :+
|
;)
|
Ik heb wel eens simpele dingetjes moeten doen in excel voor school. Maar ICT is dat niet meer programmeren enzeau?
|
Citaat:
|
Ik heb ooit een spel met Powerpoint gemaakt :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
=IF((D10:D12>4)*(AVERAGE(D10:D12)>=5,5)*(COUNTIF(E 10:E12;"ja")>=2);"ja";"nee") :* Edit: hee das niet eerlijk.. die smileys tussen door moeten : D zo zijn :? |
goeiemorgen! xD
|
Morguuhh :)
|
Citaat:
Zo doe ik het wel tenminste.. |
ja okee.. maar dat is niet alleen +jes en =jes.. en het duurde gwn super lang voordat ik doorhad wat voor voorwaardes er allemaal inmoesten.. en ook nog hoe ik dat er allemaal in moest zetten :)
|
Dat altijd de fun met Excel, als je stap 1 weet gaat de rest meestal ook zo. :d
|
ja idd.. maar het is nog steeds niet m'n favo programma
|
Hoi.
|
hai
|
Hoe kom je eigenlijk aan die handtekening? :+
|
handtekening?
|
Onderschrift. :')
|
Ja, zo heet dat als je dat invult. :')
|
Ik bedoelde,hoezo hoe kom ik daaraan?
|
Waarom heb je die?
Nvm. :') |
Ik had een tekst,en Alex veranderde het in dit.
|
Ah, oké.
|
Haal het weg zou ik zeggen?
|
Waarom?
|
Jamy moet niet zo janken.
ik had het toen weggehaald omdat zn handtekening te lang was, en toen dit ervoor in de plaats gezet. Hij zei toen zelf dat ie hem zo leuk vond dat hij hem ging houden. Dus hij moet nu niet de zielige jankbelg uit gaan hangen. |
ait.
Maar mijn broek komt een stukje over de grond als ik loop, maar met maar 1 kant. |
Citaat:
|
wtffff XD
|
Citaat:
Citaat:
|
zo.. en dat was dan weer mijn verjaardag voor dit jaar :d
|
Goodnight people!.. Mandy gaat der bed maar is opzoeken :d
:* |
nu al?
|
zeau, Last Emperor gezien
|
Het was leuk
|
Spamtopic Macphisto.
‘Skoalle’ is it tema fan dizze sechsde LinKk. Jimme kinne yn dizze LinKk dan ek lêze wêr’t Nynke Laverman eartiids nei skoalle gie en hoe grutsk dy skoalle op har is. Learlingen fan it Bogerman fan Koudum fertelle oer harren projekt om de Fryske taal te rêden. Sy bewize it: Frysk !:[:[
|
lolwut?
|
iets met thema, zesde keer, lezen, leerlingen van een of andere school, en het project van ene Nynke Laverman om de Friese taal te redden.
|
Hjoed it begjin mei de allegoaryske optocht. Hast tritich grutte en lytse weinen yn it tema 'fantasij' rôlen troch Sint Nyk. Fan de burlesque Club von Tease-wein oant de Anti-krisis wein fan Willy Woartel. En ja, fansels de Tsjiltsjeslydjeibaan wie der ek by!
|
Citaat:
boekesaak oan 'e Dykstrjitte yn Frentsjer dy't sûnt twa jier oansluten is by de lanlike Bruna-keten. En ek dêr hingje de opblaaslippen fan Praat mar Frysk! Wy woenen wol ris witte wêrom en stapten de Bruna yn. Besjoch ús filmke! |
Citaat:
|
:?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.