![]() |
Citaat:
|
Die gozer in dat rode topic heeft rare denkbeelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godver de godver.. me 2 uur in de tijd vergist.. ik hoor nu nog in m'n bed te liggen|:(
|
Java was kut. voel me beroerd en nu op school blijven omdat ik weet dat ik thuis Nederlands niet meer ga maken maar het wel af moet >.>
|
ik ben altijd blij enzo en altijd vrolijk en nu voel'k me toch kut, en suf en beroerd
blaah
|
|||||
insluiten op verzoek uitgeschakeld :+
|
vandaag was faal en aids
|
Citaat:
I lol'd. |
ik ben moe
|
Ik liep met een maatje door het winkelcentrum om wat te eten te halen en we hadden een bal bij ons. Uiteindelijk ging de bal een beetje lullig de verkeerder kant op en een meneer pakt de bal en gooit 'm lachend in onze richting. Gooit hij die bal precies tegen een dwarsbalk die over het winkelcentrum loopt. Dus die bal klapt lijnrecht naar beneden zo recht op een vrouw haar gezicht. :z
|
:+
Brak en morgen 2 wedstrijden spelen. |
Citaat:
|
Druk druk druk druk.
|
down.
|
keeeeelpijn.
|
ik heb zin om te fietse :o
|
vriendin van je zusje die je opbelt terwijl je bijna thuis bent of je je zusje op wilt komen halen omdat ze te knetter is van de wiet en de alcohol en op de ehbo van de discotheek zit een uur rijden van je weg.
Eehm. Nee. :z |
hoe oud is je zusje?
|
18
|
als ze mans genoeg is om knetter te raken moet ze ook mans genoeg zijn om zelf de weg naar huis te vinden.
|
My thoughts.
|
Zometeen visite. :{
|
waar ga ik is lekker over klagen.... Ohja, m'n hand doet verschrikkelijk pijn, heb niet voor m'n proefwerk geleerd, heb een werkstuk en een verslag te maken waar ik absoluut geen zin in heb... wat is het leven toch hard;)
|
Moet nog enquetes maken, m'n tas inpakken de hele onderzoekszooi af hebben en blablabla.
|
14 tentamens volgende week.
|
depressieve zondagen zijn kut.
|
Toetsweek met wel 3 toetsen. :')
|
helemaal uitgeput.. Lig al uren in bed mr slapen wil niet. Hallo koppijn.. :(
|
in plaats van dat het elke dag minder wordt, wordt het elke dag erger.
|
Ruzie.
|
Ik zou willen dat ik kon helpen..
|
ik heb au o.0
|
Kusje erop?
|
niksdag met een niksavond
|
vakantieveilingen is kut.
|
Godverdetering he. Ik mooi lopen bieden, net 2 seconden voor de veiling sluit gaat iemand over me heen.
|
Dat gebeurt toch heel vaak met die online veilingen? Waar had je op geboden dan?
|
zo'n wellness arrangement, wou een vriendinnetje even opvrolijken.
|
Hoe kan zo'n site daar ooit winst op maken? Het gaat allemaal toch ver onder de kostprijs weg?
|
Kolere.
Heb ik donderdag drie toetsen, verplaatst de school ze naar dinsdag a.s. wtf. Stond trouwens vandaag pas op de site, wat een kansloos gedoe. |
zelfs in het duister kan ik mn gedachten niet meer stopzetten.
|
Ik hoorde twee keer hetzelfde nummer!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ik nou nooit last van.
|
Bah.. tentamens maken is echt stom :|
|
tentamen verneukt.
|
Wiskunde verneukt. Mijn schoolleven is over. :(
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.