![]() |
Technische Natuurkunde.
(Dit is maar een van de onderdelen die wij bij Optica behandeld krijgen he? En optica is dan weer een klein deel van de hele opleiding, tenminste in het eerste jaar.. De komende jaren kan ik mij gaan specializeren) |
Citaat:
OT: Eindelijk eens iemand waarmee ik een discussie kan houden zonder dat 'ie reageert alsof 'ie aan het menstrueren is. :Y) |
En mijn kat is heel schattig in slaap gevallen.
|
Morgen op vakantie :d
|
Citaat:
:* |
wortel gaa op vakantie !! :d
|
Ik ga overmorgen airsoften. :love:
Ofwel ik heb een hele dag om hier eerst chaos en wanorde te stichten. |
Citaat:
Citaat:
|
't was positief bedoelt hoor :p
wij vinden 't gewoon zo leuk voor jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat, het airsoften of chaos en wanorde stichten? :+
|
beide :P maar vooral airsoften...
|
Super trots zijn naja ja daar ben ik blij om ja...:D
|
Wat is dat dan..?
Paintball zonder paint ofzo? :P Met BB-guns? Met luchtbuksen? |
Citaat:
Alleen gaan die dingen oerend hard. |
Citaat:
Ik heb zelf een BB-gun thuis liggen, die dingen gaan idd hard :d vette dingen haha Waarom ga je dan niet paintballen? :P |
Citaat:
En denk aan dat BB-geweer, alleen gaan die dingen automatisch en op zijn minst 20x zo hard. Omdat airsoft veel toffer is dan paintball. 8) |
Citaat:
Hoe ver schieten die dingen dan? Mij lijkt paintball veel vetter :P haha Gaat harder en je kunt die plekken naderhand mooi zien zitten :3 |
Citaat:
Prijzig maar desalniettemin effectief. Dat weet jij niet want jij hebt namelijk nog nooit airsoft gedaan. |
Citaat:
Ik neem aan dat Airsoft ook op gas werken he? |
Citaat:
Onder andere, je hebt ook springs, maar die zijn kut. Ofwel, dingen met een veer. :+ |
Citaat:
En 500 meter is netjes, haal ik niet met mn bb-gun :P haha Alleen het lijkt mij sterk dat je op zo'n afstand nog steeds accuraat kunt schieten, de wind speelt een erg grote rol aangezien het zo'n klein bijna gewichtloos balletje is... Of is het binnen waar jij naartoe gaat? Maar klinkt zeker vet hoor :d schieten op elkaar is altijd vet haha |
Citaat:
True, true. Dat wordt 't ook zeker. Het enige wat ik serieus haat is inpakken. :{ |
Citaat:
En geduld is ook een schone zaak :P |
Ben net gaan wakeboarden en het water was uber glad :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Universiteit formulieren binnen, een dezer dagen invullen en opsturen en dan is mijn aanmelding klaar :7 |
Citaat:
|
Op vakantie in 3.2.1. heuj
|
Wij gaan op vakaaaaaantie, wij gaan op vakaaaantie. :love:
|
drachten was weer chill zoals altijd :d
|
Hey marlous
|
2-1.
'nuff said. |
Citaat:
|
want dan krijg je een natte poes.
Ooooh, marlous. |
Wendy is terug :love:
|
mijn vakantie kan niet meer stuk. :)
|
Voetbal kijken was leuk!
|
Ik ga naar No Boooorders. :love:
|
Lekker na de overwinning op brazilie kleren uitgedaan en met z'n 4 de jacuzzi in gegaan :d
|
Ik ben bruin :love:
|
Lekker geslapen :7
|
Citaat:
|
Eindelijk klaar met de GVSS selectie, hopen dat ik door ben!:D
|
Citaat:
Dat is de eerste keuring bij de KLM of niet? Is het resultaat bij de KLM ook levenslang? |
1e? m'n 3e vriend, na de eerste twee die psychologisch waren.
Maar goed, het was facking moeilijk.... dus hopen dat ik door ben, en anders Martin Air:+ |
heerlijk regen :d
|
Citaat:
|
doe niet zo xD
ot: paraguay :d |
wat? xO
|
wat
|
wat wat?
|
bij mij of bij jou?
Zo chillen bij het water met al m'n vriendjes. |
zo dancetour met bijna al mijn vriendjes :d
|
waar is 't vandaag dancetour?:0
|
058 jwt ;)
|
en wat was 058 ook alweeer.......
|
Leeuwarden, je weet toch!
|
020
maar ehm.. ot. Berlijn is niet zo heel ver op de scooter!:d |
Ik ben vies, bezweet, kapot, brak, moe en heb pijn aan mijn alles maar 't was 't helemaal waard.
|
moai fut no!:d
|
Citaat:
OT: Gisteren bleek dat m'n opa nog een schuurmachine had die ik mocht lenen. :d |
Altijd leuk om random dingen te schuren :p
OT: Hele huis schoongemaakt dus weer lekker fris en fruitig :love: |
Citaat:
OT: Morgen maar 10 minuten school. |
tosti :$
|
Mijn PC is al twee keer achter elkaar opgestart zonder systeemherstel! :d:d
Alleen internet doet het nog steeds niet :P haha |
Two And A Half Men :love:
|
witlof met kaaas :d en heelveel melk :d
|
Morgen (vandaag? :p) een akoestische bas kopen als er een mooi klinkende tussen zit! :7
|
Oh, beter. Laat je dan wel even een foto zien?
OT: Ik heb nu tosti en maar 10 minuten school zo. |
Citaat:
|
kut postbode, gister niet de brief die ik verwacht, en wacht nu alweer een uur.-_-
Maar goed, blij nieuws daarvan is wel, dat ik nog niet hoor dat ik afgewezen ben:+ |
weer helemaal single en dus ook niet meer een klein beetje bezet :d
|
Citaat:
OT: Ik hoorde vandaag van m'n helemaale enthousiaste wiskunde docent dat ik geen enkele onvoldoende sta! |
Voetbal @ oldehove en feestje @ CafeCafe yeah. :d
|
Gisteren veel gekocht in de winkels, nu heb ik een deftige voorraad :7 :9
|
Zin in morgennn:love::love::$
|
heuj dat was leuk :d voetbal feest en kroeg chill, sportdag helemaal kapott :d lekker verbrand enso, mooie dagen mooie dagen.. :)
|
Morgen naar Marco Borsato op het Westerpark Am*dam.
|
Amsterdam? :thumbsup:
Van't weekend vakantie in Overijssel:') |
wo?
|
had niks bij de tandarts. Zoals altijd..
|
Citaat:
Camping Stoetenslagh ofzo |
Poffertjes. :love:
|
Citaat:
OT: Ik heb de sleutels van m'n kamer! Nog twee weekjes en dan kan ik erin :love: |
11 uur geslapen :z
|
hetis voorbij :)
|
nieuwe kleren :)
|
Vakantie en een chill raport! :d
|
nieuwe schoenen van Gant.
|
Morgen zeilen!
|
Citaat:
Maar ik ben dicht bij jou:] ot. morgen dus maar eens op de scooter naar die camping:d |
Rome was té vet. :d
Maar ben blij dat ik nu weer thuis ben. :love: |
Citaat:
|
Zwemmen, tetten en vanavond feest.
Ik vind dit een goeie dag. |
Gezwommen.
Ik hou van zwemmen. |
Ik heb kaartjes voor mumford and sons!!!!!!!!!!!! :love:
|
Het gaat gewoon heel goed samen! :love:
|
jesse is lieff ;D
|
Wat leuk! :D
Ramon ook! :love: |
niet zoooooo lief gwn lief oke wacht morgen mf die kan ik nouniet foinden
hehe weetje geil chocola :d mn chips is verdwebebb |
En tineke is een beetje zatjes :d
|
mijn werk was gwn de beste plek om te zijn vandaag haha chill :d
|
gisteren om een uur of 2 snachts bij 2 meisjes in de tuin gaan zwemmen :P was echt heel gezellig tot die ouders wakker werden....
|
prachtige nacht :love:
|
Skypend een singalong houden met mensen uit Amerika, Denemarken, Polen en Turkije terwijl iemand een film streamt is fucking tof.
|
Straks finaleeeee :love:
|
gisteren heerlijk nat laten regenen midden in de nacht door de stad gerend met jesse, mooie verhalen, warmte, bliksem en helemaal doorweekt haha :d ik hou van leven :love:
|
ik leef op wolkjes ;D
|
Heerlijk weekend gehad :love:
|
Bijna jarig vind ik xD
|
bijna weer bij haar :love:
|
bijna op vakantie, bijna jarig! :d
|
Citaat:
dan hoef ik dat niet meer te doen, ben nogal vergeetachtig |:( |
Morgen naar Floor en donderdag komt Sharon slapen. :d
|
Het was leukleuk in Eindhoven:love::love:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik weet dat het een retorische vraag was schat. |
Oelala date in eindhoven?
|
Zoiets
|
5 dagen partyhardy, yeah(h)
|
hehe ik kan gwn niet boos op hem zijn:$ veel te lief :d overmorgen op vakantie! Vet zin in ;D
|
Er kriebeld iets:rolleyes:
|
Citaat:
OT: pizza eten voor het werk en na het werk hem eindelijk weer zien! :love: |
Citaat:
|
Haha, ik heb zojuist een briljant (en best lang) gesprek gehad met iemand die mij niet moet :+
Ik zie haar over twee weken op vakantie, even wat aan haar vragen dan.. Nog nooit meegemaakt dit! hahaha Ik heb haar zelfs een drankje aangeboden, maar die wilde ze om de een of andere reden niet.:z En het mooie is nog.. Ik spreek haar haast nooit! Dus ik vraag mij echt af waarop ze dit basseerd haha |
Grapjas.
|
Mijn reactie op WBC staat op camera. En wat was het sick. Goddamn.
|
extrema outdoor was echt fors.XD
|
hahaha net een prachtig gesprek moet zoetje gehad, ging echt nergens over:z
Echt een kwartier iets zitten afspreken hoewel het al in de eerste minuut duidelijk was wat we gingen doen:+ en dan overdrijf ik niet :P |
Citaat:
|
Citaat:
het moest zijn "Met zoetje" The rest you can figure out yourself :z |
Het duurde even...
Maar ik heb net 1.5TB geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd! Eindelijk doet internet het weer op mn oude PC hahaha En hij is weer sneller En ik krijg niet om de dag systeem-herstel En ik hoef hem niet 5x achter elkaar opnieuw op te starten voordat hij het fatsoenlijk doet. Wat een ruimte op het beeldscherm moet ik zeggen! Ben gewend aan een 17" macbook :P Nu nog bedenken wat ik ermee moet gaan doen o.o Heb er een jaar lang amper iets mee gedaan.. haha Ja okay, een half jaar.. |
ik voel me mooii :$ mn haar wil vet goed krulllen ;D tis echt heerlijk even vakantie, vanaf de eerste dag al chille mensen. En nog 5 dagen!! :d
|
Mandy says hiiii from Italy :P
|
hij komt morgen weer even langs!! :d
|
Citaat:
Nja morgen mooi tennisracket voor d'r halen:) ze wilde perse een roze lol |
M'n huisje in Amsterdam is geniaal :love:
|
Wanneer kun je erin? :d:d
Welke kleur heeft je kamer? |
Vanaf afgelopen maandag kan ik er in. 13 augustus ga ik er echt wonen. Nu nog af en toe een paar daagjes er heen. Eehm, wit? :+
|
Citaat:
haha :P nja je hoort zo best vaak dat een kamer felle kleuren hebben voor de wanden^^ Meestal bij meiden :P |
Citaat:
|
Liefde voor mijn Blackberry Bold 9700!
|
Vanmorgen iPad gehaald! :d:d:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor agenda, mail en notities is het ook wel fijn. Stuk overzichtelijker dan een iPhone. Vooral voor de agenda.. Hij synct gewoon met alle apparaten die we hebben, dus ipv zo'n papieren ding kun je het nu op de iPad invoeren en dan heeft gelijk iedereen hem! Waar je ook bent... En verder is het wel een chill ding voor d'rbij. Vrienden van ons hadden er eentje in Amerika gekocht en er zijn echt wel een aantal leuke apps voor! |
Citaat:
Als jij iets toevoegd in je agenda op je mobiel als je bv in de trein zit, kan iemand anders die bv op zijn bootje aan het varen is op een meer, dan vervolgens synct dan ook op zijn laptop of telefoon zien wat jij hebt toegevoegd? |
Ah okay das wel nice dan ^^
Maar toch, mij praat je niet van apple af haha O-) Verder gebruik ik de iPad ook alleen maar voor de hebbe. Voor mn pa is het echt een mooi ding voor de verkoop, zonder meer. (hij heeft m ook gekocht, vond ik toevallig niet erg:P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha itunes :')
|
Ab Normaal op TV!! :D
te leuk fout |
Citaat:
OT: Aperture is een fucking relaxed app! :d |
Ab Normaal grapje:
"waarom zit een doof dom blondje op een krant?" :D |
Omdat ze naar de Slowchat moet?
|
omdat ze kan liplezen! :')
neu, ik word hier blij van :Y) |
Citaat:
wat een kutgrap xD Maar ik ga slapen want ik moet morgen "fit" om 8 uur werken. |
yeahh op stap in valkenburg haha hoe chill :d allemaal gratis drankjes van ene leuke barman :$
|
Heette hij Henkus?
|
Citaat:
Koop nog een iPad. |
Citaat:
http://funmeme.com/image.axd?picture=The-Real-iPad.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Tot 6 uur gewoon niks doen!:)
|
met kubota en een vrees de tuin door gevreest
|
Vandaag de meest chagrijnige en geirriteerde klant in 2 jaar tijd gehad! :d
Volgende keer ga ik hem eens opfokken, wil die blik op z'n gezicht wel eens zien. En nu BBQ/Gezelligheidsdingetje :P Ciao |
morgen weer op stap en na 12u mijn verjaardag vieren :$
|
Thuis.
|
deeeeegbal :d hahahah mooi man ik had je gemist.! Goed begin van mijn verjaardag opstap in ahoy :$ en leuke jongen.
|
Gefeliciteerd! :d
OT: Zometeen weer een frikandelbroodje. :love: |
Jariiiiiiiiiiiiiiiiiiig :love:
|
Jij? Gefeliciteerd!
|
wortel feli
en ot: eindelijk weer thuis en gerustgesteld want in augustus komt hij langs! :love: |
Shaggy makes my day!!
:d:d:d wasnt me |
vriendin gebeld ff bijgepraat in drie kwartier, hallo telefoonrekening :p en andere vriend kwam ik net tegen was chill fijn om thuis te zijn :) morgen lekker op stap in lwd. heerlijk!
|
holland's got talent is lachen. :d
|
Citaat:
En dat vrouwke kon goed opera zingen. Voor de rest heb ik niet veel meegekregen :P |
Thuis.
|
hahaaa kwor hyper en blij van werken waren alle dagen maar zoals vandaag :d
|
Keb een lekkere smoothie gemaakt! :d
|
Citaat:
|
Amazinggg! :d:d:d:d
Hmmmmmmmmm :z Dreaming away.. |
que?
|
Nutin'..
Hmkay a girl:P |
Citaat:
ot: chill opstap en nog kadootjes gekregeen vt mooie shirtje :d van mij vrienditjje ennog iedereen lief haha draaieri godlstrike :P |
Waterskiën was vet en ik was er nog steeds goed in. :d Jeeej
|
Kermis! :love:
|
mn wodka-cola smaakt lekker
vraag me alleen af of ik om 6.00 nog lekker wakker word :Y) |
20 augustus!! :$
|
Citaat:
Nooit met wodka geprobeert.. Ik pak altijd whisky. Wat is het verschil in smaak precies? |
Citaat:
wodka = wodka, whisky = whisky, verschil in smaak.. tzijn 2 verschillende dranken, dus ook als ze gemixt zijn. persoonlijk hou ik niet zo van baco, wel van wodka-cola ;) |
Haha okay :P
Ik zal het eens op vakantie proberen deze week! Morgen ga ik met het vliegtuig richting Spanjeee :d:d En vanavond met een stel meiden film kijken :$ |
Volgend weekend ga ik free running doen!!
jeej :d |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:28. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.