![]() |
Citaat:
|
Morgen avond trouwens Lamb of God in de melkweg.
|
omg
|
Metalllllll
|
\m/
|
ik vind lamb of god supervet.
is dat niet die show met god forbid en soilwork of haal ik wat door de war? Anyways ik ga morgen alleen Hatebreed kijken, de rest op de persistance tour trek ik niet zo |
Lamb Of God stond met Devildriver (die overigens vetter dan LOG zelf waren vond ik) en The Agony Scene (die ik gemist heb).
LOG viel me een beetje tegen eigenlijk, maar was toch behoorlijk goed, alleen zoals altijd in de melkweg was t geluid KUT en was t veeeel te druk aangezien t van The Max naar de oude zaal verplaatst was.. en ps, Born From Pain hoor je ook te checken (tenzij je ze niks vind natuurlijk). |
De Kift 8-) _0_
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar ik allemaal heenwil hier maar niet kan betalen :+ taking back sunday, funeral for a friend, nada surf, goldfrapp, belle & sebastian, jack johnson, clap your hands say yeah, biffy clyro en story of the year
biffy clyro (20 feb) ga ik sowieso heen (@ 2-d, het is niet in astoria maar in koko, nooit van die tent gehoord maar op de website ziet het er wel leuk uit) en dan moet ik nog kiezen tussen nada surf, belle & sebastian, jack johnson en story of the year. ik denk belle & sebastian, al kost dat wel 20 pond :+ en story of the year omdat ik graag nog naar de astoria wil (da's het enige enigzins leuke concert wat daar binnenkort nog komt :p) fall out boy ga ik niet meer heen omdat die stomme doos met wie ik zou gaan liever naar simple plan ging :+ en nu is het uitverkocht :( oja thx niels nog voor die website :p |
Citaat:
|
pssst
ik ga ook mss naar Biffy Clyro in de Koko :o |
ja dat dacht ik al
ik ben jaloers :'( |
ga je toch mee :$
|
17/12 Archeon Midwinterfair, Archeon Alphen a/d Rijn
13/01 After Forever, Burgerweeshuis Deventer 14/01 Elexorien, Popfront Zwolle 10/03 After Forever, Hedon Zwolle (nog niet zeker) 06/04 Lord of the dance, Den Haag 26/05 Within Temptation, Battūmse Bekefeesten 2006, Manege 'T Ruiterkamp' Bathmen en voor de rest week nog niet..waarschijnlijk nog wel wat Epica..maar zie wel :P |
potver, zit ik hier in godweetwaar, kom ik nog epica cds tegen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga overmorgen kaartjes halen 8-) |
ja tuurlijk
je kan met mij meetrekken ik hang waarschijnlijk bij the venue rond met een aantal britse biffy fans ofzo... moet alleen nog iemand vinden om mee te gaan:p |
weet iemand toevallig meer over the juliana theory 7 januari in goudvishal?
ik bedoel, er komen 5 bands ofzo .. hoe laat zijn hun? 8) |
Citaat:
|
Citaat:
headliners en nieuwe album-shizzle :yes: |
Citaat:
hoewel, ik zou mij van het podium af gesleurd wordend nog wel eens willen zien! |
Citaat:
|
21/2 Oceansize - Tivoli De Helling
24/2 Burst - Patronaat :z |
Mogwai en 65daysofstatic komen naar Motel Mozaique....
ga er zeker heen voor Mogwai.:yes: |
wanneer is Motel Mozaique dan?
wil Mogwai ook wel graag zien als het even kan |
mogwai, maar ook black dice, akron/family, wolf eyes en vashti bunyan :love:
|
Citaat:
|
Modern life is war @ goudvishal- 5 februari
backfire + angel crew + the butcher @ goudvishal - 11 februari ofzo |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
08.04.06 20:00 Backfire! @ het bolwerk :9
|
Citaat:
|
Citaat:
|
godverdomme! gewoon 2 van me favo dj's
ed rush, subfocus HARDDDDD, ik moet! http://www.xs4all.nl/~pietheyb/blackout0017-s.jpg |
fgerhgisrhv e,vneifg!
er duiken overal Tool data op! :love: :love: :love: |
ja...
maar voorlopig alleen festivals... waaronder pinkpop en roskilde |
Citaat:
Ik ga ook. Mits ik niet op tour ga met een band. Maar zelfs dan ben ik er want die spelen de eerste dag op Roskilde en van dan 4 weken on the road. |
Citaat:
|
|
:love: biffy clyro afgelopen maandag
nightmare of you was ook best goed te doen live..maar the like is echt een kuttttband live..ze staan een beetje voor zichzelf te spelen en mooi te wezen :+ maar omg biffy <3 <3 |
BURST deze zaterdag
Cave In, Pelican, Doomriders, Amen Ra en nog meer meuk; deze zondag |
8/03 Kanye West :$ :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:56. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.