![]() |
Citaat:
|
the Sentinel - 24 is beter
En voor de zoveelste keer 'SIMON'. Pracht film :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gister Hooligans gezien. Was echt stukken beter als ik had gedacht! Ik heb echt genoten van dat accent _0_ en de maneir van filmen. En dat muziekje onder dat laaste gevecht was echt geweldig :D En gister ook 4-brothers gezien, die vind ik minder... beetje van: "mwah..." |
Lock Stock and 2 smoking barrels
Kiss the girls en Along came a spider The Negotiator Dat was deze week, ben er volgens mij nog een paar vergeten :rolleyes: Ohja The Sentinel ook nog! |
Save the last dance, voor de zoveelste keer.
Je moet wat als je je verveelt he! |
Step Up en The Lake House, ze waren allebei wel heel leuk maar the lake house een beetje vaag wel.. step up was echt super
|
Ali G indahouse
|
Lekker ziek in bed the stand gekeken :9
|
Hard Candy, best wel een goeie film, dat meisje kan echt supergoed acteren :o
|
the fifth element, vrij leuk
|
Mulhalland drive http://images.sugababes.nl/smiles/bonk.gif
|
American History X
|
Old school, wel grappig
second in command, goed b-film, soms alleen wat slecht geacteer i robot, top filmpje |
Con Air, The Enemy of the State en 187
|
The weatherman - goed, maar wel erg somber
American History X - Superb! Maar werd weer naar van het einde:( |
Storm of the century - :')
Helter Skelter - vond hem nog redelijk goed :o Sometimes they come back... again - blijft slecht :D |
the weddingdate,
hij was zo voorspelbaar dat ik de tekst al kon zeggen voordat die op de film werd gezegt. |
Step Up in de bios :p best leuke film en nu ga ik op dansles :p
|
Junglebook. Ja leuke film wel.
|
Citaat:
|
Sweet home Alabama
Goed genoeg voor doordeweeks. |
Munich, heeel goed.
|
Citaat:
@saduf: bij hard candy is het idd wel irritant als het geluid niet synchroon loopt want het gaat juist om de dialogen :+ |
Memoirs of a geisha :love:
|
Kiss Kiss Bang Bang
|
bring it on 3 - all or nothing.... Was wel leuk 8)
predator 2 - Verslaat Predator 1 natuurlijk lang van ze leven niet, maar is weer s leuk dit vervolg na jaren weer eens te zien. :7 |
The super 4
|
Citaat:
Is er een bring it on 3? :o Ik heb gister een of andere vage franse film gezien over gevechtsvliegtuigen.. Maar had mn aandacht er niet eht bij ofzo verder |
sin city gister in de openluchtbios in delft :love:
zo grappig, er waren een heleboel mensen die hem nog niet gezien hadden (denk ik) en die bij een van de ranzige stukjes wegliepen :+ geweldige film <3 |
The Weather Man,
zware film |
Chocolat, voor de zoveelste keer, maar zoveel chocola en Johnny in één film blijft een beleving :love:
|
Citaat:
Charlie is ook een goeie nominatie voor veel chocola en johnny in 1 film, maar Chocolat staat met stip bovenaan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
bring it on 3 is met t zusje van Beyonce en met Rihanna :7
|
Citaat:
|
Secretary
ehhh aparte liefde, maar hele gave film |
The Pianist
again, ontroerend |
Citaat:
|
oja gister weer eens inside man gekeken.
jeetje wat is clive owen toch gaaf en wat heeft denzel washington een uitstraling! |
Zwartboek.
En hij is goed, echt een aanrader. :7 |
The Hulk
|
Gisteravond/nacht op tv,
Ali G. (wat een boutfilm:D) en Frida (mooi:yes:) |
Rounders, leuke film!
|
supersize me was op ned. 3 vandaag en had em nog nooit gezien, dus heb de schade even ingehaald..wel interessant om gezien te hebben, weet nog niet echt wat ik ervan vind :p
|
Reign of Fire, kwam gister op T.V.
Wel een toffe film *) |
Any way the wind blows (blijft een fantastische film ook al heb je hem al zo vaak gezien) en Austin Powers International Man of Mystery.
|
freaky friday.
|
memoirs of a geisha..
indrukwekkend. |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:58. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.