![]() |
'k moe weg m'n vriendje is er
|
Nu-uh, ik wil antwoord.
|
Smakelijk snijden, smakelijk snijden
Tsjak, tjsak, tsjak, Chop, chop, chop Dat zal lekker bloeden, dat zal lekker bloeden Ruim maar op, ruim maar op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou.. zo zou ik het niet noemen :+
|
Citaat:
|
Hmm.. je zal wel gelijk hebben. :Y)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo zalig!
|
En daarna romantisch in elkaars armen gesneden? :love:
|
Citaat:
|
nee. als je het zo nodig moet weten. we hebben hele maal niet gesneden. Integendeel hij is er tegen. Ik hou op met snijden niet voor mijn moeder maar voor hem.
|
Wel als het helpt...
|
Citaat:
|
nee natuurlijk niet.eigenlijk . ik weet niet wat ik dan ga doen. ach ja we zullen wel zien
|
En Krijg Ik Nog Antwoord? Tuig!?
|
wat was je vraag eig?
|
Een bericht van dat figuur kwam over alsof ze het vreemd vond dat ik mezelf nog nooit heb gesneden. Ik vroeg om bevestiging.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet? Ik ken bijna niemand die het wel gedaan heeft.
Zo normaal is het niet hoor!! |
Citaat:
|
Citaat:
Jij in de jouwe en ik in de mijne zo moeilijk is het niet. Door alles wat we meemaken zijn we geworden wat we nu zijn. |
Dat weet ik. Maar het is niet normaal als je je snijd. Dat weet ik wel!
|
Citaat:
|
Wat wil je daarmee zeggen zeespons?
|
Citaat:
FAIL http://icanhascheezburger.files.word...687500fail.jpg |
Niet iedereen kan hetzelfde zijn!
|
en daar heb je gelijk in
|
Weet ik ;). Soms heb ik nog wel gelijk :D!
|
onze verschillen zijn juist uniek
|
Verschillen zijn juist bijzonder en gaaf. Ik zou het maar wat saai vinden als iedereen hetzelfde was..!
|
Woah, trap nog meer open deuren in!?
|
Hoe bedoel je?
|
Dat wat je net allemaal uitkraamde overbodig is om te zeggen omdat iedereen het al weet.
|
Nou en. Heb je er last van? Dan ga je maar weg!
|
maar bij jouw moet dat nog een keer in je kop moeten gestoken worden niet waar rasist!
|
Rustig blijven... Zulke dingen hoor je hier wel vaker!
|
Mwah niet echt, maar ik zeg het maar even.
|
Maar ik ga slapen, of iig een poging doen.
Slaap lekker 'De wereld suct'. |
gie ook
|
Citaat:
|
ach joeng op een dag zal je hulp vragen aan iemand zoals ik. Omdat jij dat ook gaat meemaken. Sommige(soals ik)maken het vroeg mee.anderen(zoals jij) maken het later mee.
|
Ik zal het ook vast wel moeilijk hebben als die shit me overkomt (wat helemaal niet zo hoeft te zijn hoor:')) maar ik gok zo dat ik er zelf overheen kom en zeker weten zonder mijzelf te gaan verminken met scherpe voorwerpen.:wave:
|
Yeah right, dus iedereen gaat door een fase waarin die zichzelf wil snijden? Dan viel die fase zeker op z'n bek vlak voor die bij mij was?
|
Tja, emo's kunnen het niet hebben dat het leven niet zo eerlijk is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:48. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.