![]() |
I'm just down.
|
kijkt op het klokkie op zijn pc komt erachter dat hij over 5 uurtjes alweer op moet.
|
Zeilen is echt niet chill voor je handen en knieën.. ik heb 4 blaren en een dikke schram/snee op m'n handen.. en m'n knieën zijn blauw :').. En ohja het is nog veeeeeeel te vroeg.. kben kapot :o
|
Citaat:
OT: vandaag van 2 tot weet ik hoe laat toets. voel me bagger -> slecht geslapen. ik ga mijn toets waarschijnlijk verneuken als ik me dan nog zo voel |
Kutpa die me zo nodig wakker moet maken voordat m'n wekker gaat.
|
bah.. ik ben moe.. en leren is bah!
|
gaap...
kom je vroeg je bed uit voor een orientatie onderzoeksjournalistiek... de eerste woorden die ze zeggen: " tegen de tijd dat jullie de arbeidsmarkt opgaan zal onderzoeksjournalistiek zo goed als verdwenen zijn". WTF ZIT IK HIER DAN VOOR |
Citaat:
OT: Ik wil dat de tentamen tijd nu eindelijk is afgelopen :| |
pff ik moet naar de wc maar te lui om op te staan :o
en straks naar school bah... |
Nog vet veel doen.
|
ohja. Volgende week zijn al m'n leren naar een taalcursus in York, wij hebben zelfstudie OP school. Met 1 leraar die de ballen niet weet van statistiek en dat net terwijl we daar mee verder moeten. :z
|
Wth. Ik kreeg in eens alweer die steek.
|
orientatie is geen zak an.
|
Leren is tof! :love:
hum. |
Tentamen verkloot :')
|
Drukdrukdruk.
|
Mam belt net dat ik toneel niet moet vergeten.
Was ik dus wel vergeten. |
Ik heb geen frisdrank. :{
Alleen energy drink, maar dat doe ik met die steken de laatste tijd niet. |
oiiirrrr, een 3,5 voor Recht. Not so good.
|
herkansing verneukt... morgen toets die ik wss ook ga verneuken
|
Nog aan het leren. Gaap..
|
moe. strax tentame verneuken
|
tentamen verneukt. slechte dag gehad
|
Toch wel een proefwerk morgen. En ik heb nog geen enkele opgave gemaakt.
|
Kapot van 3 examens vandaag.
|
Zojuist aan de deur een bos bloemen aangenomen, met op het kaartje de vraag of mijn moeder een keer met de schoorsteenveger uit eten wil. :|
|
3 tussenuren is genoeg reden voor mij om hem naar huis te smeren.
|
Nog niet begonnen.
|
Citaat:
|
jeetje, volgens mij zag ik net jessica alba op chat roulette, en toen klikte ik weg. :love:
|
Citaat:
OT: Egh. My brain hurts. :{ |
msn ligt eruit.. en ik kan geen toffe vakantie vinden :(
|
Ga mee naar India, moet ik plaatje posten van m'n ubergeile huis? Met lekker zondak, waar je de hele dag in de zon kan liggen!
|
Doe maar ja!
|
Blegh. Zometeen nog even leren.
|
Ooh, en ik kan geen kamer vinden in amsterdam.
|
Bah.. Tennis ging klote!
|
ik heb het gevoel of ik al 2 dagen wakker ben
|
Ohja.. en ik heb last van m'n schouder.. -.-
|
Zeikerds. :z
|
tja.. dat mag hea bij de klaagmuur x'D
|
En ik ga nu klagen om Lupadi te bannen van de klaagmuur. Kan iemand weer eens dat statistiek ding te voorschijn toveren. Durf te wedden dat lupadi in de top 3 staat:')
|
Citaat:
|
Gebruikersnaam Berichten
Deegbal 1.400 Mr. Macphisto 795 the_darkness 793 blabla1993 636 Vlinder 570 ash-hôôle 553 Wortelbrood 496 Icarus 441 Chitesel 414 ~DoOsJ~ 373 RawrImADinosawr 208 Amnesia 147 Lupadi 141 K@rima! 127 Baloe 115 tommy almighty 95 Henkus 67 Sander 57 Uhu :+ |
Citaat:
|
ooh valt nog redelijk mee dus:') (maar hoe de fack kom ik aan zoveel posts, want ik kan in mijn gedachten maar op 1 hand tellen hoeveel ik hier heb geklaagd).
|
ik ben meester klager zie ik :+
|
Citaat:
|
Kapot, en moet nog leren.
|
Natuurlijk natuurlijk. Jullie doen t gewoon allemaal voor je postcount
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:12. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.