![]() |
Ik weet ook niet precies wat 'ie aanpaste hoor, maar Wortel wel.
Maar die wil het niet zeggen ofzo. |
Pfff. Zometeen op de fiets.
|
au ik stoten mun elleboog tegen een plankje -.-. en mun zusje heeft tussenuur en ik wouw net rustig gaan ontbijten :')
|
ik ben gewoon gisteren in slaap gevallen op mn bed, nog voordat ik avond had gegeten. was gewoon tv aant kijken, gewone kleren aan, spijkerbroek enzo... en werd om kwart over 9 vanochtend wakker :{
zonder drank op :o |
Citaat:
OT. Nederlands les zuigt zwaar, tering samenvattingen schrijven -_- |
klaagt over het gejank van het bannen en reporten enzo... mensen moeten es wat relaxed'er omgaan...tis maar een forum
ik zeg: :Y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
dat kan je ook net als mij zeggen ipv al die quotes terug te halen waarop mensen zullen reageren..
|
^ dit dus. Tevens tel ik vanaf gister een maand extra. Zodat ik weet wanneer ik niet dat soort dingen moet doen:')
|
ey dit is kut
waarom kan je die ----> :Y) niet meer los typen, dus niet aanklikken, maar typen :[ |
:y)
klopt idd >.> komt omdat die de hoofdletter Y in een kleine letter y veranderd volgens mij na even onderzoek gedaan te hebben je moet minimaal 1 andere letter in je bericht hebben anders doet die het niet :') |
ja maar dat was gister nog niet :{
|
:{
|
Joey... :(
|
Wanneer gaan ze weer eens iemand bannen. :?
|
bied je je aan?
|
Ik had hoofdpijn, dat was niet leuk.
|
gvd, ze hebben mn fiets gejat :[
|
sorry Baloe, ik had haast.
|
Citaat:
|
doe maar niet.
dagje vrij is zo geregeld schat. |
* reporten doet *
|
brakkerig.
|
Morgen Duits proefwerk.
|
Morgen geschiedenis examen over 2 boeken.
Nog niet begonnen. :7 |
Essay af. Nog één tegaan, en een proefwerk. En dan heb ik nog niet in m'n agenda gekeken. :{
|
Vandaag na stage wat kilo's hondenvlees gaan halen. Dat spul is in brokken van ik dacht 10 kilo en bevroren, maar gaat los in de auto. De leveranteur is zo'n persoon die super veel praat en lang, dus toen we eindelijk in de auto konden zitten om naar huis te rijden (30 min) was de buitenkant nogal zacht en ontdooit... Niet leuk als je dat dan tegen je aan moet houden om de kelder in te komen (waar je uitgleid door de sneeuw die voor de deur ligt in een hoop als een glijbaan) om het in de vriezer te mieteren. En dan 15 van die rotblokken...
|
:{
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja maar naar de appie gaan om hondeneten te kopen voor 32 honden is wel heeuuul duur hoor ;) In Nederland kochten we ook slachtafval en visafval enzo, toen hadden we maar een paar honden, maar je komt wel veel goedkoper uit en als je kan barven (vers eten geven dus) is het beter voor ze ook. |
i'm just so confused :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben gewoon verdrietig...
|
Citaat:
|
Haha, lief..
|
jongens doen ingewikkeld!! :[
|
ik probeer al sinds 11 uur te slapen maar het lukt gewoon niet te veel dingen die in mun hoofd spoken moet die shit echt een keer uit gaan praten ofzo...
|
Internet doet nog steeds achterlijk. :'(
|
Aargh, zo brak en moe. En dan slaap je om 1 uur, moet je 7 uur weer opstaan om te leren voor een test waar je sowieso wel een 1 voor gaat halen. |:(
|
Mannen zijn eikels.
|
ik ben met mn knie achter een spijker blijven hangen :{
|
Citaat:
|
proefwerk alweer verneukt, dat word me toch een rapport....:notgood:
|
rapport :Y) damn das lang geleden
|
Citaat:
|
Jij bent geen man.
|
ik had het kunnen weten, biatch....
|
:love:
|
booring :Z
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:57. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.