![]() |
- Michael Owen nu zijn 50ste cap speelt voor ENGLAND
- ik dat lekkah aan t kijken ben - ik eigenlijk tussendoor ook nog een verslag van 6 paginaatjes moet schrijven voor morgen 12u waar ik nog niet aan begonnen ben :no: da wast |
- ik bartje ook feliciteer met zijn P
- ik hoop deze ook weer terug te krijgen - de uitslag van 3 vakken nog onbekend bij mij is - 2 vd 3 waarschijnlijk wel gehaald zijn - die 3e een net wel of net niet gaat worden - ik vorige week nog een 6.1 gehaald heb - het me opvalt dat mijn cijfers in de winter vrij hoog waren en naarmate de zomer vordert steeds lager worden - het dus positief is dat ik nu vakantie heb - dit de komende dagen flink gevierd gaat worden - ik de rest nog fijne weekjes toe wens op school - en remco morgenavond een fijne avond gewenst in z`meer |
- ook ik het netjes vindt dat Bart z'n propedeuse heeft
- proficiat :* - Duitsland weer eens in de laatste minuut scoort |:( - 0-1 tegen Faroer :z - het nu ook nog 0-2 wordt - ik nog tegen mijn moeder zei dat het in de laatste minuut 0-1 zou worden - ik het die vriendelijke en brave Faroërers wel had gegund |
Citaat:
|
Citaat:
Enne, thanx mensen :D. Had als enige een 9, hehe, het hooste dus :+ WJD.. - Ik gisteren dat geviert had :thumbsup: - Het bijzonder geslaagd was? - Ik nu knettergaar ben? - Van de ranja natuurlijk :yes: - Phitje vast weet waarom het zo leuk was 8) - Het aan t begin nog nie zo leuk was :( - Ik in raadsels praat :+ Houdoe :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen :d WJD... -Ik momenteel in bezit ben van 32 punten -Volgens de plannig volgende week er 10 bij moeten komen -Gezien me toest van gisteren ik bang ben dat ik van deze planning moet gaan afwijken :S -Ik nogmaals wil benadrukken dat ik het zeer sociaal en spontaan vind van Bart dat hij naar mij schoolprestaties vraagt :thumbsup: :+ :yes: |
Citaat:
|
Citaat:
om naar het volgende jaar te kunnen moet je 30 hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik heb nog een her over twee weken (mocht ik die van gisteren onvoldoende hebben gemaakt). En volgende week nog een presentatie, en dan zit het jaar er weer op! Dus momenteel mag ik me nog steeds gelukkig prijzen met het maximum aantal punten dat ik kon halen tot nu toe O-) *) |
hehehe, alleen volgend jaar móet je dus per se je P hebben, als je die nog niet hebt, wordt het nu relaxed op kosten van de staat leven ;):p
|
Als ik me P niet haal neem ik een uitkering.
Dan leef ik als nog op de kosten van de staat :Y) |
- ik vanmiddag dan toch mijn theorie-examen heb gehaald 8)
- dit mijn tweede keer was :o :$ - ik dit keer 2 foutjes had - we waarschijnlijk zaterdag dus 2 dingen kunnen vieren, naast het behalen van het theorie-certificaat het behalven van het VWO diploma :) - de uitslag daarvan morgen is - ik hier niet zo bang voor ben :7 |
- ik dus kan concluderen dat bart gister met eline heeft staan zoenen of meer? ;)
|
ik de gotverdegietsekatse afgelopen 2 dagen 20 uur op school heb door gebracht? allemaal door een stelletje luie teringhonden die geen verslag kenne type en de opmaak van het hele document verneuken. blehhhhh |:(
- het project toch af is uiteindelijk? O-) - ik natuurlijk weer een 9 verwacht? 8) - dat ook wel mag voor ons 96 pagina's tellende boekwerk? :* - de cijfers met elk project omhoog liepen. eerst 7,4 toen 8 daarna 9 en dit document is dus 12 pagina's dikker dan de vorige en helemaal perfect gladjes en inspected by ;) dusze, 9,5 maar. :p hoop ik - whoeiiii, nu nog 3 dagen (2 tentamens, koekie, en presentatie =eitje) op school komen in 3 weken, dan werken, dan terschelling, en dan is vakantie voorbij :no: ;) - tralala :love: - haha, moon net berichte dat britney (wtf is dat :o) iets wil :$ - dat sincity siteje het niet meer doet? :( - judith weer in me lijst staat? :thumbsup: |
wjd
-er iemand op dit forum wel eens een vlag ergens vandaan heeft meegenomen... -ik toen ik thuis kwam een ontiegelijk grote rode vlag met een wit maantje en sterretje zag -ik dat niet bepaald leuk vond -ik die benedenburen van hun niet snap want die vlag is zo groot dat ie half voor hun balkon hangt -zullen ook wel weer turken zijn... -ik aan die persoon op dit forum vraag of hij die vlag niet wil hebben -neem wel een ladder mee.... |
Citaat:
|
-theo maassen gruwelijk was?? :yes:
-die kerl echt geniaal is?? :thumbsup: -ik 2 keer bijna mijn kaugom in ging slikken van het lachen hehe?? 8) -ankje niet doorhad dat ik 2 rijen voor haar zat en een meter of 6 naar links?? :wave: -het bij spoor3 met Assu wel gezelli was?? -we nog EVEN ankje gedag gingen zeggen bij het theatercafé?? :z -we vervolgens een trein misten?? -we toen nog maar een bier gingen drinken?? 8{ -ik me afvraag of bruggi inmiddels dr bier wel op heeft?? O-) -het vrij vervelend is dat die treinen in Zoetermeer links en rechtsom rijden?? :D -Dirk en ik dus gewoon de verkeerde kant op gingen?? -wij ook niet beter wisten?? :no: -hehe -ik al gebeld had dat ik te laat op werk zou komen?? :$ -ik daar uiteindelijk nooit ben aangekomen?? :o -dit eigenlijk wel schandalig is?? -ik er ook niet veel aan kon doen?? -de aansluiting op DH CS ook wel erg dramatisch was?? :{ -we toen maar ff biertje gingen doen in de Havana?? :thumbsup: -ik er alleen met mijn shirt niet inkwam?? :huh: -ik ook nog eens geen studentenpas had?? :( -ik toen ff ging babbelen met uitsmijtertje?? -we na een verkleedpartij van mij toch binnenkwamen?? -we welgeteld 3,50 euro hebben uitgegeven daar?? :+ -het bier nl gratis was?? -we daar nog niet genoeg van op hadden?? -pfffffffff :D -daarna een gozer een grote bek had op station?? -ik nl niet in een Englandshirt mocht lopen ofzow?? :? -ik niet zin had in knokken?? :no: -DJ terug gaat komen opt forum?? :love: -de boel hier potver ineens een beetje gaat draaien?? -ik maar eens op mijn nest moet gaan liggen dan.....?? -:7 -pfieeeuhw |
Citaat:
WJD... -Het een jaar geleden is dat ik geslaagd ben voor de HAVO -Ik dat vanavond nogmaals ga vieren -Je bij Feyenoord.nl een voicecard kan sturen naar mensen die geslaagd zijn voorbeeld: Citaat:
Of deze voicecard is ook wel leuk... Citaat:
-Ik nu wel weer kansloos genoeg bezig ben geweest, en ik me studieverlof nuttig ga gebruiken! |
Citaat:
maar theo maassen was idd SUPER echt goed gewoon (ohja mn bier was warm 8| ) |
Citaat:
|
Citaat:
en je bier wordt idd warm als je het niet snel genoeg opdrinkt :no: -ik trouwens mijn benen maar eens moet gaan scheren om er harder van te gaan fietsen?? O-) :9 :* :love: -ik nu ga tennissen?? :wave: |
- :'( blehhehhh, ik echt gestalked word? :(
|
Citaat:
|
-Tukkerboys ranja of roosvicee wel heel veel weg heeft van BIER?!
-:o -ik het bewijs hier heb?? -Huugje dat zelf wel zal gaan posten?? :Y) |
Citaat:
-dit ook zeker niet gepost gaat worden? -zowel niet door remmie alswel niet door mij?:+ |
Ik LITERS roosvisée op heb :yes::+
|
- er met dj vanavond een salsa avond bezocht werd
- dit zeker niet in de planning zat - dit plan pas kwam toen k bijna mijn straat infietste en in mijn ooghoeken ene dj zag verschijnen - k toen maar besloot mee te gaan, om de vakantie te vieren - het zeker wel geslaagd was - k n maar ff ga pitten om morgen eventueel naar het strand te gaan - het eiegenljkalweer licht aan het worden is |
-de Leiderdorpse ochtend wederom schitterend is?? :yes:
|
- ik ff vraag wie er allemaal op terschelling zijn van 17 tm 24 aug? 8)
- gisteren niet uit gweest zijn maar naar verjaardaggie - dat ook wel leuk was? O-) - mark denkt dat ik een vogeltje ben? :no: - remmie zelf raar is? :yes: - me stalkster nu is opgerot naar Praag? :yes: :yes: :yes: :d - en me ouders naar de Veluwe voor tm dinsdag. :yes: - er hier in de zomer nog een BP gegeven gaat worden? :thumbsup: - ik trek heb in een vers gedraaide :7 ? - :* |
- ik gisteren mijn Atheneum/VWO diplomaatjes heb behaald :)
- mijn cijfers ook nog best goed waren - ik misschien nog wel een her voor Wiskunde ga doen :o - dit ondanks dat ik al wel geslaagd ben - ik er over een paar dagen wel geen zin meer in heb :$ - 26 juni de diplomauitreiking is 8-) - het eigenlijk wel jammer was dat ik dan juist gisterenavond moest werken - we daarna wel even een terrasje gepakt hebben - ik vandaag druk ben met voorbereidingen voor het examenfeest 8) - dit vanavond bij huize Sessink zal losbarsten. |
WJD...
-Ik Ar-Tuur feliciteer met zijn behaalde diploma :thumbsup: :Y) |
Citaat:
- druk zijn wel leuk is - zeker voor ut examenfeest..:) - ik nog wel ff een bloemmetje aan tuur's ouders ga geven - bij voorbaat voor de overlast :d:o :* - ik zeker wel zin heb in ut feessie :) - ik niet zeker weet of remmie nog komt..:? - zonder hem het feest niet echt compleet is... - of wel.. :d :wave: |
Citaat:
|
Ik Tuur al in ander topicje had feliciteerd :*
|
-ik es gek ga doen en zowaar mn kamer op ga ruimen?:7
-dit wel ontzettend nodig is? -ik wel trots op mezelf ben dak me dr zelf echt toe ga zetten?O-) |
- ook ik Ar-Tuur feliciteer met zijn diploma
- ik me afvraag of het nu zeker is dat hij dezelfde opleiding als de fameuze TN20 komt volgen - ik helaas nog geen kamer voor je heb in Utreg me stadsie |
-ikke zo verjaardagje heb?? :thumbsup:
-vanavond er wederom gewerkt moet gaan worden?? -ik gister betaald heb gekregen voor het dammen met euro's en 50 eurocentjes op een theedoek?? :+ -gister een dramatisch feest was in In Casa?? :{ -muziek wel ok was?? -er gewoon geen hond kwam..?? :Z -de plannen om op thuurs feessie te komen met een aantal eigenlijk een beetje verwaterd is?? :$ -ik dus ook helemaal niet kan?? :o :huh: -ik Sjarkie en Arthur en de rest veel plezier wens vanavond/vann8?? -ik ander keertje wel weer eens naar de 8erhoek kom?? :Y) -het daar altijd goed toeven is?? :yes: -ik gister weer eens door mijn zwakke enkel ben gezakt?? :( -dit tijdens een potje tennis gebeurde?? -hij nu helemaal stijf is..?? :{ -pffff..wor je niet vrolijk van... :no: -ik de laatste dagen wel in vorm ben int wjd-topic?? :+ -ik nu ga doezen en ontbijten?? O-) :wave: |
wjd:
-ik best veel niet wist? |
-ik net de schandelijkste leven (voor mijn gevoel dan) heb beleefd...
-En vraag me niet waarom:( |
-mark in de war is?? :yes:
-ik geen zin heb om te slapen?? -mijn kat nu met zijn poot in mijn beker melk zit?!?! :{ -:no: -en nu met zijn kop...?? :huh: -best interessant dit... :Z :* |
Citaat:
|
Citaat:
- we wel 4 kratten bier over hebben:o :? - de sterke drank wel op was..O-) :d - ik vanmiddag weer feest heb :) - de hele familie ongeveer komt.. - dus weer zuipen..:Y) - vakantie heerst - examenfeesten ook :thumbsup: - ik wel de hele week moet werken - dat wel relex is - ik nml veel centjes moet verdienen voor de vakantie - ik dik zin heb ik calella(H) - check de site..:) --> http://www.calella2003.cjb.net 8-) :wave: |
Citaat:
enne.... waarom?:o |
Citaat:
|
Citaat:
- ik me al ingeschreven heb aan de Universiteit van Utrecht - ik nog geen kamer heb gevonden :no: - dit nog behoorlijk lastig gaat worden denk ik :{ - het examenfeest gisteren wel gaaf was - ik nu wel behoorlijk brak ben en nog effe wat ga slapen denk ik :o |
Citaat:
was je btje zenuwachtig?:o |
Citaat:
|
heeft phit het dus voor elkaar gekregen met je te zoenen, judith? 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze gaat gewoon vreemd :{ Pik jij dat, Phitje? Of ben jij wel de knapste, maar niet de leukste en liefste :d
|
Citaat:
mja, phitje...misschien krijg je ooit nog wel een zoen van me O-) :p :p :p :p 8-) 8-) 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
WAT een party zeg... DefQon... tering tering tering! Heb me prima vermaakt daar, geweldig... maar wat zag ik er uit:$
outblast sloot super af... Technoboy ook, Miss Djax was helemaal geweldig al met al heb ik een super relaxed dagje gehad lekker aan het water, zonnetje erbij, geweldig! |
moet je es aan Joy vragen hoe verkankerd hij was hehehe... of eigelijk had je hem gisteravond ff moeten bellen
wa een kereltje ook he! |
Citaat:
je zou me geile voice memo eens moete horen die ik heb gemaakt toen ik van de kaart was met een vrint.. heurlijk!:z |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- ik alleen zo'n uur tot anderhalf uur in mijn tent heb gelegen? :{ - dat op zich wel nodig was die avond? - ik vanmiddag naar de open dag in Enschede ben geweest? - ik dus misschien volgend jaar in tukkerland ga studeren? - ik dan waarschijnlijk ook wel op zoek ga naar een kamer? :yes: - ik binnenkort ibj een vriendin in Nijmegen blijf slapen? - ze mij uitgenodigd heeft? - ik alleen jammergenoeg haar nummer kwijt ben? - dat natuurlijk wel lullig is? - ze iig mijn numme wel heeft? - ik dus hoop dat ik wat van haar hoor? - ik ga kappen :*. |
-ik vrij moe ben?
-ik om 9 uur ofzo thuis was vanochtend? -ik om half 10 al in mn bed was?:7 -ik net van 4 tot 11 weer gewerkt op een (jaja) feest met playbackshow? -dit vrij lachwekkend was?:D -ik nu wel ga slapen? -johooo:* |
-All I see is love, (on the horizon) 8) 8)
-Ik morgen mijn laaste lesdag heb! :d -Ik woensdag om 11.00uur mijn boeken moet inleveren! -EINDELIJK VAKANTIE!!! -Ik niet op vakantie ga, maar ik ga nog wel een paar dingetjes doen denk ik *) :yes: |
- ik heel vaag ben?
- ik me ook zo voel? - dit het meest domme wjd is die ik ooit gemaakt heb? - dat zeker het geval is na de volgende wjd? - ubbele-ubbele |
-ik morgen naar de Arena ga?:o
-ik de rapneger uit ga hangen?:7 -yo swa! whazzup nigga? -nee, ik kan het niet?:{ -ik donderdag het gesprek heb waarvan mn gehele toekomst afhangt?:o |
-ik lui ben
... |
Citaat:
-------------------------------------------------------------- -Ik weer helemaal blij ben.. -Ik nu door mijn kamer sta te dansen -Dat ik de laatste tijd wel errug vaak aan het spacen ben -ik niet weet hoe dit komt -Of toch eigenlijk wel.. -Het heeft iets met :love: te maken -mja, ik ga maar weer es -FF lekker mensen op msn lopen vervelen -:wave: |
Citaat:
|
niet allemaal basje:)
ik heb judith maar opgegeven denk ikO-) |
maar ook jij hebt er vast weleens last van gehad...
|
Citaat:
|
ik niet iig :{.
|
Citaat:
weet je toch?:* kben in het beroemde korfbaltopic enorm verliefd op je geworden:$ |
Verdorie Hugo, ga je een beetje mijn grote liefde voor mijn neus wegkapen :no:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en nu heb ik onze geweldige band ook nog op t spel gezet bartje:( was dit t wel waard? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op het pleintje voor mn huis staat zo'n ontzettende ontzettende:Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
:+ :wave: ;) |
Hoorde net een geinige mop, weet nie of jullie m al kenden :+
Duitsland speelt tegen Engeland. Beckham zegt tegen zijn ploeggenoten: gaan jullie maar in een café zitten, ik speel wel in mijn eentje tegen ze. Zo gezegt zo gedaan, en jawel, in de 7e minuut komt Engeland op 0-1!! Alle engelse spelers juichen enzo.. 87e minuut wordt hjet toch nog 1-1. Beckham komt in het café, en zijn ploeggenoten teleurgesteld kijken enzo.. Ja,sorry zegt David, ik kon er niks aan doen :no: Hoe bedoel je, vragen zijn medespelers? Ja, zegt Beckham, ik werd er al in de 15e minuut door de scheids uitgestuurd :{.. Hehe, LOL :+ |
wjd
-die mop van bartje zo oud is als de weg naar rome?? :z -ik naar nestje ga, want morgen naar strand?? O-) 8) nr. 3300 :yes: |
-wij om 12 uur al richting A'dam vertrekken?8)
-we eerst nog lekker enkele terrasjes aan gaan doen daaro? -half 7 het concert begint? -ik dr wel zin in heb?:7 3301 ofzo?8) |
MENSEN IK HEB EINDELIJK VAKANTIE!!!!!!! Weet je wat me opvalt??
Love is in the air?!!!!!!!!!!!!!:love: |
- judith dit soort dingen wel zeer goed aanvoelt?
- ze een schatje is? - :love: |
Citaat:
|
Citaat:
|
-:(
-(137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: hej QB: Champions of Europe!!!! zegt: hey (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: zou ik misschien ff 1 vraagje mogen stellen? QB: Champions of Europe!!!! zegt: tuurlijk (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: jullie zouden met ut groepje naar de bios gaan, maar toen Donja aan jullie allemaal vroeg of ik ook meeging, zag ik jou, Marco en Tom gelijk roepen: Neuh! Niet Judith, als zij gaat ga ik niet! (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: mag ik vragen (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: waarom jullie mij niet mee willen? (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: ? QB: Champions of Europe!!!! zegt: nee (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: nee? (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: wat is er met nee? (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: waarom mag ik het niet weten? QB: Champions of Europe!!!! zegt: gewoon niet QB: Champions of Europe!!!! zegt: vraag maar aan tom QB: Champions of Europe!!!! zegt: omdat je en vriend hebt (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: mag ik daarom niet mee?! (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: waar slaat dat in godsnaam op? QB: Champions of Europe!!!! zegt: nee van mij mag je best mee or (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: maar van Tom niet? QB: Champions of Europe!!!! zegt: weet niet QB: Champions of Europe!!!! zegt: vraag het naar aan hem (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: maar jij riep ut ook: (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: zo van: (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: neuH! Als judith meegaat ga ik niet mee QB: Champions of Europe!!!! zegt: nou dan ga je toch niet mee (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: arjen...ik wil alleen weten waarom jullie zo reageren QB: Champions of Europe!!!! zegt: dat was gewoon en grapje (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: was het bij mentoruur dan ook een grapje? QB: Champions of Europe!!!! zegt: jajaajjaajajjajajajajajjajajajajajjajajajajajjaaja jajjajajajajajjajajajajajjajajaja (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: heel leuk grapje hoor...NOT QB: Champions of Europe!!!! zegt: wel (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: wat is er leuk aan? QB: Champions of Europe!!!! zegt: alles (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: sure QB: Champions of Europe!!!! zegt: ja (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: wat is er met jullie he (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: een beetje aan het eind van het jaar lekker lullig gaan lopen doen QB: Champions of Europe!!!! zegt: ja (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,138)]·._.·´¯) (216,180,167) Verliefde Piet Eindelijk vakantie zegt: waarom dan opeens? -:( |
Met ons mag je wel mee naar de bioscoop hoor :yes:
|
Citaat:
-maar toch es het niet leuk, opeens begint ie zo te doen, eikel (die jongen op msn dan) |
- Judithje niet hoeft te treuren?
- er zat jongens zijn die met r naar de bios willen? :yes: - ik zojuist in Haarlem langs het bedrijf van alberts & albers gelopen ben (dat gebouw van de buitenshoot bij GTST) :p - phitje dr wel vaker langsloopt? :) - de trein er ook langs gaat? - boeiend? :z - :yes: |
-Ik het gevoel al kwijt ben geraakt :)
-Die jongens daaro bij mij in de klas eigenlijk gewoon losers zijn!! -Ik jullie bedank, omdat jullie mij een hart onder de riem steken (hoe deftig :p :p ) -Daarom krijgje jullie een kusje ;) -Kus! O-) 8) |
-Dat ik net een Smirnoff Black ice heb gedronken
-Het eigenlijk niet zo lekker is -Dat je mij blij kan maken met een normale Smirnoff -of met chocola -Of met zuurkoolstampot -Das echt lekker! -Beetje aardappeltjes prakken met zuurkool, doe er wat gekookte zuurkoolspel bij, ff in de oven/magnetron...en klaar ben je :yes: -Ik maar es ga slapen.. -:wave: |
Tja Judith... vertel ons wat zeg
Die theo tank en Phitje zijn echt gouden gasten die je altijd een hart onder de riem steken in tijden dat je het moeilijk heb. Ik mis trouwens de rookworst met mosterd. |
- Judith wel een beetje aangeschoten lijkt? :o 8)
|
- ik Frans Adelaar wel een goede keuze als nieuwe trainer vind
- nu nog een paar versterkingen, paar dure en matige spelers lozen en de beteren behouden en we kunnen wel die eerste divisie in :) :{ - David Beckham naar Real Madrid gaat hoor ik net - hehe lekker voor de Barça-socios :wave:. |
- Ik te doen heb met judith?
- Wij hier niet zo lullig doen? - Phit, Theo en ik het feit dat judith voor een andere jongen heeft gekozen niet laten doorschemeren in ons gedrag? - Ik wel aanneem dat ze net als ik verdrietig zijn? :( - Houdoe :wave: |
-ik net terug ben uit Amsterdam?
-het concert in de Arena echt zekers te vet was?:7 -naast eminem ook Xzibit, cypress hill, D12, ObieTrice en 50cent optraden?8-) -het stadion zo vrij acceptabel was ingericht?:) -ik nuchter ben? -ik namelijk de BOB ben geweest? zo ben ik dan ook wel weer O-) -ik nu ga slapen? -johooo:* |
-Sommige mensen echt raar doen..
-Zit er een vriend van mijn vriendje een beetje te stoken over mij!!! -Wat een eikel!! -:[ |
-Ik zo moet werken
-ik nog moe ben van gisteren -ik gisteren 12 uur heb gewerk -het aanvoelde alsof het 30 uur was -ik vandaag betaald krijg van de afgelopen 2 weken -ik in de afgelopen 2 weken zo'n 80 uur heb gewerkt -ik me straks erg hard ga bezatten -hik |
Citaat:
|
Citaat:
-Jullie zijn wel lief hoor :+ :) :yes: |
Citaat:
moet eerlijk bekennen dat ik afgelopen dagen wel redelijk in een psychisch dal verkeerde ten gevolge van het voor jou vast en zeker geweldige, doch voor mij zeer schokkende nieuws dat je mij/ons passeerde voor the lucky guy die zichzelf nu trots het vriendje van jou mag noemen:$ |
Citaat:
|
Citaat:
- dat concert me best goed lijkt - 50 cent voor mij niet zo nodig hoeft te komen :o - ik hen niet verschrikkelijk bagger vind maar toch wat vind verbleken bij de overige namen :Y) |
-Ik echt depressief word...
-mensen echt schijnheilig doen -ik me afvraag waarom mensen mij juist moeten hebben.. -ik het gewoon niet meer aankan voor mij gevoel :'( :( :'( :(:'(:(:'(:(:'(:(:'( |
Citaat:
-ik dr alleen geen enkel nr van kende?O-) -50 verder zwaar goed was? -ik hem ook op papier duidelijk niet vind verbleken bij die andere namen?:D -allesbehalve?:) -geen enkel optreden eigenlijk tegenviel?:) |
Citaat:
- ze 50 cent echt superlekker vond zo op t podium, vond jij dat ook huug?? - ze ook iets zei over eminem in een reuzenrad ofzo? |
Rappers verbleken?
Het moet niet gekker worden tegenwoordig :+ |
Citaat:
Ja joh, is toch niet meer normaal joh |
DINsDAG 8 JULI
JA OF DE NEEN? |
phuu... de helft ken al weer nie 8juli... KERLLL
|
Hee! verneuk jij het "wist je dat" is niet zo man!
|
- het laatste nieuws 6 Juli was, dacht ik?
|
Citaat:
:9~ :yes: nog nooit zo'n lekkere kerel gezien, na oizo:) enne... ja, dat was met de opkomst van eminem.... gingen de gordijnen open en kwam hij idd uit zo'n lichtgevend reuzenrad naar beneden.... best geinig:yes: |
-dat post 3333 was?:)
|
-Ik morgen met mijn vriendje naar 2 fast to furious ga!!
-Ik een dik goed plan heb bedacht om mijn 'fake' vrienden dwars te zitten.. -ik eigenlijk heel veel zin in morgen heb -Kus!! ik ga maar weer es -:yes: :wave: |
Hehe, vinden jullie Judith ook niet hét prototype Br33Zah? Ik weet nie of jullie haar in jullie lijst hebben, maar die nicknames.. Fan zijn van MSN, veel Breezers drinken, altijd ruzie met vrienden.. Voldoet ze nog aan meer punten van die lijst die ik ooit van ene mvr. Muijzers in mijn mailbox gedropt kreeg :??! Neemt niet weg dat ik net als huugje en theo graag zou willen ruilen :no:
WJD.. - 6e NEE?! - Ik vandaag in de trein zat met andere kanslozen die naar eminem gingen :no: ? - Ik een 2e baan erbij heb? - Ik naast telemarketing in Vizion ga werken? - Dat betekent elke week gratis uitgaan in de vakantie? :+ - Houdoe :) |
Citaat:
-Nou, ik weet genoeg :( |
Citaat:
|
haha, grappig hier op tv steken allemaal mensen zichzelf in de fik :D
- in rome, in bern overal O-) - enne, judith is niet breezeh, want breezehrs zijn sletjes, en dat is judith niet 8) - ik de donald duck ga lezen? :* |
-vanmiddag het hele forum plat lag
-wel de pagina kon openen, maar geen enkele thread kon zien -dat dat er best geinig uit zag |
-Bart mij al eerder een breezer sletje heeft genoemd
-Ik een beetje boos op hem ben.. -Hij maar weer aardig moet doen -dan ben ik niet meer boos -Ik ga meer es -Enne, ow jah Bart...ik heb geen ruzie met mensen, die mensen hebben ruzie met mij... -Ik ga zometeen naar 2 fast 2 furious :d -:wave: |
- je bart nooit serieus moet nemen
- hij irritant is -O-) |
-ik onder voorbehoud van het antesedentenonderzoek en de medische keuring aangenomen ben bij de Politie Rotterdam?:d:d:d
-mijn korpsgesprek goed liep vandaag? -het zelfs gezellig was?:7 -ze me konden feliciteren?8{ -ik aan t eind vh jaar kan beginnen, waarschijnen in district R'dam Oost of de Noordhoek? -ik dr teveel zin in heb? -ik me nu naar de tering ga zuipen? johoooo:* |
Citaat:
WJD.. - Judith niet boos moet zijn? - Ik inderdaad nog te puberaal ben soms? - Ik trouwens altijd lief ben? :? - Anke dat ook vond trouwens :+:p :wave: |
Citaat:
nou jonge, zo zie je maar ik bne de slechtse niet, heel soms ben ik nog best positief over je :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
-ik heerlijk 2,5 weekjes uit huis ben?? :7
-ik in Leiden zit?? -er geen feestjes gegeven mogen worden?? :Y) -:z -vandaag mijn ketting van mijn fiets het begaf?? :{ -ik verder kon lopen naar het station?? -er zo ff een fiets geregeld moet gaan worden hier?? -dit toetsenbord zuigt?!?! |:( -ik van de komende 18 dagen/nachten er 15 moet werken?? :o -pffff |
Citaat:
maarre jongen, wat doe jij in dat geheime forumpje dan dat mag niet he |
Citaat:
|
Citaat:
Maarem, pssst.. ik had zelfvertrouwen nodig, en Phitje zei dat er iets liefs stond :o |
Citaat:
|
-ik nu alweer thuis ben?
-ik zo sjikke als een spreekwoordelijk batje ben?:7 -ik nog steeds echgt te blij ben dak eindelijk ben aangenomen?8{ -wanneer s de meeting nou? -ik van de artij zal zijn? -ik nu namelijkk toch 100% vrolijk ben en zeker erbij zal zijn? -(B):* |
- bert moet optieven met mij de schuld geven?
- hij ook niet van die zeer vage smsjes moet sturen waar ik dus geen snars van begrijp? - het ook ken betekenen dat die kerl al om 8 uur gisteren al een biertje teveel op had? :yes: - stadje vannacht toppie was? - zaterdag geskipped gaat worden? (althans, dat probeer ik) O-) - :* |
Hier is ff het vriendje van Judith:
-he watjes ik ben jullie lekker te snel af want Judith is lekker puuuuh van mij en dat blijft ze ook. Dus ga maar achter iemands anders reet aan lopen slijmen Desnoods ga je achter je lerares van 65 aan die heeft toch genoeg tijd want ze gaat met pensioen . Maar toch kan je maar een paar weken '' plezier '' maken want jij rijd zo hard dat ze '' stuk '' gaat. en ze binnen de korste tijd dood is Veeel succes Hier is Judith weer ff: Hej mensjes...dat bedoeld ie maar als een grapje geloof ik :{ -Hij zegt: Jah, het is een grapje, ik ben nogal melig, als jullie dat maar weten. -mja...wij nu maar weer gaan wachten op jullie reacties... -ENNE...TOM BEDOELDE HET ALS EEN GRAPJE.. EGT WAAR!!!!!! :yes: |
-ik Tom maar een pauperig, agressief, door de maatschappij verpest, kneuzig en humorloos kleutertje vind?? :yes:
-Judith veeeel beter verdient?? :* |
Inderdaad hey, en jij vindt dat humor :?:{ Als mijn vriendin zo tekeer ging als geintje, had ik haar al lang achter de PC vandaan geschopt :no: Nee, wat kezza zegt, judith verdient beter dan zo'n pauperig pubertje die denkt dat ie wat is.. Ben benieuwd ofie wanneer ie voor me staat nog zo'n grote mond heeft eigenlijk :d:]
|
-Tom idd een paar flinke rossen voor zijn muil verdiend?? :yes: :z
-ik me afvraag of hij nog hersenloos is ook?? :huh: -ik erg teleurgesteld ben in de smaak voor mannen van Judith?? :x :( |
ik deze thread nu op zich wel grappig begin te vinden.
deze thread dan ook begin te waarderen. ik tom en judith niet ken ik denk dat tom een piemeltje van 11 jaar en 3 maanden is ik vanaf vandaag OFFICIEEEEEEEL VAKANTIEEE HEB TOT EN MET 3 SEPTEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! |
tom is dom
:+ |
- ik een beetje bang voor Tom ben :'(
|
- tom idd een beetje stommie doet? :$
- hij niet snapt wat ik (de 17 jarige phit) ziet in judith? :o - Judith mij (met mijn 17 O-)) te oud vindt? :( - er uit een 1 of andere test kwam dat ik 14,5 jaar ben? :yes: - gedrag er wel in de buurt komt iig? :) - ik hugo nog ff feliciteer met zijn baan als Rotterdam terror Cop? 8-) - ik ff hierop een biertje heb drinkt gister? - die Volendam Lay-Out (oranje) van LL.com best stoer is? :) - ik de sms van bartje nu snap en er wel lol mee heb? :) - whoeloehoeloe :* |
Citaat:
|
Citaat:
heb k zelf ook wel btje heel erg gedaan stiekem8{ |
)jonge jonge, doe is lekker normaal. Alsof Phitje van die leuke grapjes maakt :[ Die gaat tegen mij ff uitgebreid vertellen welke meiden van dit forum er allemaal naaktfoto's hebben gezet :{ WAT BOEIT MIJ DAT NOU!!! Ga ff lekker iemand anders daarmee lastig vallen..
Enne Tom is dus 100000x leuker dan jullie allemaal bij elkaar!!! Zo dat moest er ff uit!! :[ (sorry, ik ben al in een kutbui :{ ) |
Dan snap ik niet wat je hier dan nog doet :[
Zo, dat moest er ook ff uit :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inclusief "arie" bij "jullie"? :( |
Citaat:
|
Weet ik niet
|
Judith je doet onaardig :(
|
wrom mis ik enkele posts?:o:d
goeiemorgen btw, ik ben weer thuis...was weer mooi avondje:) |
hugo boss op zondag om 07:35 een beriggie heeft geplaatst.
|
Mensen ik heb dit berichie gister ook al geplaatst maar die is zeker niet aangekomen:
Het spijt me dat ik zo lomp deed, maar ik voelde me een beetje kut en dat moest er ff uit.....ik zal het nooi meer doen!:aai: Vriendjes????:yes: |
Citaat:
Beetje stukje uit een of andere niveau 3 actie film met Dante Frenkson quoten he :no: ik kom weer op het forum en er is hier een complete gtst vs. onm siuatie ontstaan... Judith met wisselnde gevoelens en buien Hugo die nog steeds een beetje het een en ander weg heeft van een agent met een drankproblem O-) Bartje en zn nieuwe baan Phitje die op punt staat om nog meer gehaat te worden door Judith en dan Arie die doet alsof hij van niks weet joh.. maar -ik vrijdag tot 04:00 in brakkestein heb gezeten -het gezellig was -ik toen de vlgende ochtend wakker werd gemaakt :no: -om half 9 door Jesper die over me heen klom om te gaan werken :( -ik om half 3 toen flink naar de klote was op me werk -ik achter de kassa bijna in slaap bengevallen -mijn idee toen was mo zaterdag maar de hele avond te gaan slapen :yes: -vanaf 8 uur ik al in me bedje lag -ik om half 11 werd gebelt -"ga je mee naar Rotterdam" -zucht.. -oke het toch erggg gezelig was!!! -ik daar een travo heb ontmoet :no: -en hij/zij noemde zichzelf -jawel -THEA TANK -:yes: :d 8-) -ik nu alweer wakker ben omdat de zon hier met al zijn stralen op mijn kamer schijnt -en het hier dus niet te houden is.. -ik zo maar ga leren :yes: daag. ow fotos van defqon izjn ontwikkeld... en errrrughhh leuk!!! en Judith, waarom ben je neit elke dag meer blij |
Citaat:
-Ik ben dus nu in een blije bui :p |
1 Bijlage(en)
Citaat:
en je mag me gewoon Bon noemen, dat doet iedereen ongeveer |
Heej Judith! goeiemorgen.... lekker geslapen?
|
1 Bijlage(en)
YES YES YES YES YES YES
vanaf dinsdag ga ik weer kickboksen!!!! Eindelijk een vrij plek kan ik weer beginnen... |
Citaat:
je hebt harde werkers en harde werkers he?O-) |
Citaat:
-dat de reden is dat k altijd aan de RV (roosvicee voor de liefhebbers:$) ben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(en)
-ik zowaar gister won van Man. utd door een goal van Beckham...
-dit eigelijk helemaal niet de bedoeling was... -ik het wel een screenshot waard vond... -jullie het toch niet intereseert... :d |
Citaat:
WJD... - Ik net terug ben uit Rosmalen - Ik naar de herenenkel finale heb zitten kijken, vanuit een VIP box - Tennis in het echt minstens zo saai is als op tv (of lag het aan de wedstrijd) - Ik nog nooit zo makkelijk een tribune ben opkomen als in een tennisstadion - Ze bij tennis wel bier schenken - Het erg warm was - Tennisbobo's maar saaie lui zijn, maar wel knappe dochters hebben :9 |
Hello povos. Sim! Você pode leitura! Eu posso escrever o espanhol!!
Mensen, ik kan spaans :yes: :d Noem een zin/woord/verhaal en ik vertel het voor jullie :yes: |
Hoi Menschen, ik ben Judith ben 14 jaar en ben woonachtig in Lelystad. Ik doe graag Korfballen en daarna films kijken samen met mij schatje Tom. Verder denk ik niet dat ik dit perfect vertaald krijg want zo goed zijn die vertaalmachines niet, maar ik doe mijn best.
Nou Judith... laat je van je beste kant zien in het spaans! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- ik in rosmalen woon - arie een dwerg is :+ |
Citaat:
|
-we ons doel btw bereikt hebben?
-het muziektopic im Erdboden verschwunden is? -'wij van de sport' dus nu wel de oppernerdjes zijn?:7 |
Mensjes, ik kan dus geen Spaans, maar ik verveelde me...maar ik kan wel Engels, Frans en Duits :yes:
:p :+ ;) |
WJD..
- SJENG SCHALKEN gewonnen heeft? - Net als bij Markos bij mij de Caps Lock blijft hangen? - Ik het idee heb dat van de meeting weer weinig komt :( - Houdoe :wave: |
Citaat:
Als straf vertaal je dit voor ons Citaat:
|
- ik spaans ken? :)
- loco prima, vaak gebruikt word hier? :yes: - gekke nicht :* ff pm leze :* |
Arietje Kaniertje...ik ga naar de 3e dus ik heb nu ongeveer de basis van Frans gehad..
Bonjour tout le monde..Je suis Judith(14) et je suis quatorze ans! Je suis une fille et je suis une Hollandaise... Ik kan nog wel meer...maar ik ben moe..:* |
Citaat:
Maaruh ik mag dan wel al 5 jaar geen frans meer gehad hebben, maar is het niet J'ai quatorze ans!!!!! |
- het toch wel een gezellig, geslaagd en leuk weekend was 8)
- die na het werk vrijdag begon in de P8 :7 - de P8 weer eens ouderwets leuk was - er zaterdag een examenfeest was in café 't Centrum - en net een filmpje gekeken met wat vrienden. - ik wel van vakantie hou 8) |
Citaat:
-dat toch een prima meetingdag is? -ik voor t het eerst sinds lange tijd mooi op tijd in bed ben? -ik net wel mooi uit ben geweest naar de zondagdiscotheek hier in de buurt? -die om 2 uur dicht gaat?:no: -ik echter mooi naar huis ben gebracht door... boeit nie verder?:wave: -slaap lekker :* |
Citaat:
mooie zaak :thumbsup: WJD -anke, huugje en ik toch echt bij 6 juli blijven?? :yes: -ik ook maar eens om een nette tijd ga slapen?? :wave: |
ach jah, het was ook al half twaalf arie..(toch)..enne...dat zijn maar kleine foutjes...daar gaat een halve punt vanaf tijdens een toets op onze school geloof ik..
|
- 7 juli de beste ontmoeting ooit zal plaats vinden? :yes:
- strakkies spelen voor elektromonteur. :o - presentatie, evaluatieverslag, en nog wat shit in elkaar kalken. :) - dat koekie is? - verder vandaag misschien nog spannende dingen gaan beuren? :D - de Free RS me wel zal opbellen dat ie er eindelijk is? :p - whoeiehoeiehoeie :9~ - me hond trouwens gister 13 geworden is? 8) - die zwart witte dan, die andere pauperbeest is nog steeds 12 ;) - :* |
7 juli meeting en ik word niet uitgenodigd???? :( :+ :p ;)
|
Citaat:
alleen als tom meegaat:yes: |
-ik een tentamen herkansing net heb gemist...
-ik me had verslapen -me moedert erg boos was... -ik voortaan niet meer om 3.10 ga slapen... |
6 juli geen prima meetingdag is?
Dan mijn OV niet geldig is? Ik niet snap waarom niet gewoon op een dag afgesproken kan worden wanneer die wel geldig is? Ik bovendien mot werken de nacht ervoor :z Houdoe :wave: |
Citaat:
-ik wed dat ik langer moet werken die nacht dan jij? -ik zowieso geen OV heb? -je dus niet moet piepn? -tschusss:wave: |
Citaat:
mijn OV dan ook niet geldig is je niet zo moeilijk moet doen het zonder jou anders ook wel gezellig wordt :p ik vanmorgen net als joy ook een herkansing had ik wel (net) op tijd uit me bed kon komen ik het alsnog verknald heb ik dus vermoed dak nog ff op mn Ptje moet wachten ik afgesproken heb dak zo ff een terrasje ging pakken en daarna uit eten... het dus te hopen is dat het stopt met stormen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:51. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.