![]() |
A man called Hero (geloof ik... :$)
|
Pirates of the Carribean, Johnny Depp ruleert!!!!!!!!
|
Citaat:
Ik heb gisterenavond Fallen gekeken, blijft een goede film :yes: Tiiiihiime is on my side.. yes it is.. :Y) |
Road Rage, gisteren op televisie
|
Citaat:
leuke film. John Goodman is dan ook een uitstekende acteur. ik heb gisteren nog het einde kunnen zien van The Longest Yard met Burt Reynolds. Leuke american football-film :) |
gister godfathertrilogie op dvd gekeke, pure verveling 8| :(
|
Gisteren uiteraard The Longest Day gezien, klassieker onder de oorlogsfilms, ouderwets maar goed. :thumbsup:
|
Arthurs Quest ... kut film en daarna Winning London... er speelde wel een mooie jongen in :love:
|
Fallen
goehoed! |
Bulletproof Monk
|
Road to Perdition.
Goede film. Zeker wel het soort waar ik van hou. :thumbsup: Reservoir Dogs. Topfilm natuurlijk... Geweldige filmopbouw, nauwelijks wisselingen van 'decor', dus zeer sterke dialogen... Een klasse apart. |
Gisteren 2 films gezien:
City Of God. Ongelofelijke film. En terecht genomineerd voor een aantal oscars. De film begint en sleept je mee door het hele verhaal heen. Je lacht maar je huilt ook bijna omdat je weet dat zulke dingen waarschijnlijk ook afspelen in de Stad van God. The Core: En dan hadden we deze film. In vergelijking met de City of God wordt deze gewoon weg gevaagd. De film is afkomstig uit het welbekende "de-wereld-gaat-eraan-maar-we-hebben-een-machine-waarmee-we-het-kunnen-redden". Alle filmclichés worden uit de kast getrokken. De stereotypes zijn ook aanwezig en lacht en lacht (als een boer met kiespijn). Geen aanrader. |
Citaat:
|
25th hour..
mwa. |
Crocodile dundee in LA, was wel lache :+
|
Zaterdag heb ik voor het laatst een film gezien.
The longest day , ik blijf er gewoon elke keer weer naar kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarna The Sweetest Thing gekeken.. Ging wel.. Nog stukje van Harvard Man gezien.. Ook wel oke.. |
Van Wilder _0_
|
Catch me if you can gisterenavond :thumbsup:
|
Paycheck, ik verwachtte niet al te veel maar het bleek een ubergoede film!
Uma is cool:love: Pas geleden trouwens ook A Man Apart en Yamakasi! op DVD gezien, beide heel goed |
vanmiddag brother bear gezien :D
|
confessions of a dangerous mind net gezien. 'gaat' wel :)
|
what women want.
de film begint erg leuk, maar moet zeggen dat ze het in het 2e deel flink hebben te weten verneuken :{ |
Citaat:
enneuh.. hij gaat wel :) |
Basic, wel goeie film met veel 'twists' erin
|
A time for drunken horses, met school:rolleyes:
Keisaaie film over Koerden en hoe moeilijk ze het wel hebben, beetje zielig doen enzo:loser: |
heb zojuist finding nemo op mijn computer gekeken :p
|
Die moet ik ook nog op mijn computer kijken :o
Net Hollow Man gezien, wilde die film nog altijd een keer zien.:D |
Half Baked, omg echt gare film :+
|
Van god los.
Eerlijk gezegd leek het me helemaal niks, maar ik vond het uiteindelijk toch een goede nederlandse film. |
bad boys 2
|
LOTR: Fellowship o/f Ring
|
paycheck
viel me heel erg mee |
Murder on the Orient Express
Gave film |
Seven.
|
Dinsdag had ik nog She's all that gezien.. en gisteren A Walk To Remember... is echt een jankfilm :p
|
True Lies :$
|
Siu lam juk kau
oftewel: Shaolin Soccer :+ vette film :thumbsup: |
pirates of carabien
|
vandaag op school: Dead Man Walking.
|
Citaat:
met die stoere achtervolging van iemand op een motor terwijl hij te paard was? schaam je :p |
Citaat:
Gister Ice Age gekeke |
Big Fish.
Op zich wel een aardige film. |
Citaat:
|
Citaat:
|
monsters ball
leuke film, maar soms wel saai |
Citaat:
|
Gothika
best spannende film. zo zie je halle barry ook eens van de hysterische kant:p was alleen beetje voorspelbaar naar het einde toe |
The Hunted.
Matige film. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:33. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.