![]() |
Lichtblauwe trui van McGregor
Donkerrode broek van Tommy Schoenen van Gant |
knalrode linnen broek
zwart topje zwarte trui met kap (ik hou van kappen:love: ) ondergoed |
zwarte allstars
zwart truitje zwarte sokken zwart ondergoed grijze jeans 1 hangoorbel rechts en 1 rood swarovski pareltje links en een draak aan een kettinkje :) |
zwarte trainingsbroek
grijs hempje met glitter-lovertjes langs de hals zwart ondergoed saaiii |
Lichte Replay broek,
groen o"bleu shirtje, Zwarte string, zwart met blauwe bh, bruine leren jas omdat ik net thuis ben en het koud heb :p |
spijkerbroek
zwarte colltrui zwarte ondergoed ook saaaii :p |
oude broek
oude hoodie kater-kleding |
Levi's loose fit (je weet wel)
Adidas shirt Chasin' Vest All stars schoentjes |
Afgetrapte zwarte puma's
zwarte sokken zwarte broek zwarte riem zwarte onderboks wit t-shirt (van De Twee Heeren) groen-wit geruit werkblousje (ziet er uit als een vaatdoek) strikje :+ button naamkaartje |
Polo (wit - zwart)
Jeansbroek (Dickies) Witte sportkousjes Spotwear van DIM Shoes van BE WILD ________________________ |
Mijn ubergeilste nieuwe All-stars.. 8-)
En mijn sexeeeh spijkerbroek, Und een grijs neger vest. |
replay broek, pyama, en ikga zo weer slapen want ik heb een kater 8|
|
geel-bruine lange broek
roze onderbroek gestreepte bh orange t-shirt met lange mouwen festivalbandje en vieruurtjesbandje |
beetje baggy spijkerbroek
zwart shirtje van only oldskool vans grijs hemdje string met stippels zwarte bh lowlandsbandje patrick-sokken en ik verhul me ook in een wolkje dolce & gabbana light blue :love: |
spijkerbroek
zwart shirtje zwart ondergoed zwarte sokken nog steeds saaiii :+ |
baggy spijkerbroek
greyline shirt only shirtje oldskool vans |
Citaat:
Een bruine MAC-broek Een blauw shirtje van Alan Red Een zelf-laten-maken vest van Hanes met voorop geborduurd VV ULFTSE BOYS en gedrukt een plaatje van een voetballer en achterop gedrukt ULFTSE BOYS.. |
spijkerbroek
zwart hempje zwart gebreid vestje zwart ondergoed zwarte allstars zwarte sokken ik heb de laatste dagen echt veel zwart aan :o |
spijkerbroek
shirtje van o'neill chanel zonnebril (de zooon schijnt) allstars |
- BH en kante boxer :+
- een bruin/blauw/gebroken wit rokje - bruin topje/shirtje - witte slippers - blauwe tas - zilvere/blauwe oorbellen - goude ring - zilvere ring - parelarmbandje - D&G horloge |
replay broek, blauw met wit mexx shirtje, zwart met blauw ondergoed
|
donkere wrangler-broek + lichtblauw petrol-sweater
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: spijkerbroek wit shirtje met rode hartjes lichtroze ondergoed witte lage sokjes |
t-shirt puma
trainings broek reebok boxer denim wit puma sport kousen ( zwart ) nike shox ( wit blauw ) en nu ga ik door naar de fitness :D :p |
- bh & string
- zwarte broek met witte strepen - roze tommy shirt - zwart spagettietop onder me shirtje |
mijn prachtige nieuwe superdonkere spijkerbroek :love:
zwart gebreid vestje zwart spaghettitopje zwart ondergoed zwarte sokken zwarte allstars |
blauwe longsleeve
blauwe spijkerbroek zwarte adidasjes en voor chica, ook nog een boxer :+ |
Witte gipsy rok
Roze/oranje achtig truitje met kant Zwarte laarzen Zwart colbertje BH en string sieraden sokjes |
zwarte TH-schoenen
zwarte sokken zwarte broek van de WE zwarte riem zwarte onderboks Atletico Ananas-shirtje :+ (niet zwart) |
grijs hockeyrokje waar ik net in heb getennist, groen hempje, licht grijs met zwart puma shirtje met lange mouwen
|
roze rokje
zwart hempje zwart ondergoed :+ |
mijn zondagse kleding;
adidas trainingsbroek, paars sodium t-shirt, RLpolo petje, nike slippers :9 |
spijkerbroek
green day trui all stars ondergoed |
legergroen shirtje met roze silhouetstiksels
spijkerbroek met zelfgemaakte roze hawaiibloemetjes erop zwarte sweater met roze streepjes en letters zwart/roze vansschoenen ondergoed streepjessokken |
roze rokje
zwart hempje groen vest zwarte maillot en ook nog ondergoed geen gezicht maar ik zit toch thuis en ik heb het k-k-koud :+ |
doe dan een broek aan!
- beige ribbroek *uch* - zwart Reflections shirt van mn werk - blauwe boxer - witte sportsokken (jaja) |
baggy spijkerbroek
olijfgroene trui met cartoon van een dj oldskool vans spongebob sokken zwart ondergoed rode bril en een wolkje dolce & gabanna |
Citaat:
|
spijkerbroek
longsleeve van de we shirtje van het bolwerk sokken ondergoed |
Spijkerbroek, Zwart T-shirt en een rood vestje ...
|
zwarte broekkousen
beige, ribfluwelen rokje lichtgroene slip witte bh gestreepte t-shirt met lange mouwen oorbellen, polshorloge, festivalbandje |
blauw satanic surfers vest
baggy spijkerbroek the bips shirtje oldskool vans bril, lowlandsbandje. |
pyjama broek
shirtje fred perry vest dikke sportsokken bh+ string zondag outfit :+ |
Donkere Take Two broek
Zwarte Polo Zwarte String Zwart/blauwe BH |
beetje baggy donkere spijkerbroek
wit met oranje stippeltjeshemdje zwart ondergoed satanic surfers vest zwarte sportsokken oldskool vans bril + parfum + lowlandsbandje + rekverband |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat betreft voor de rest van de school......?!?!8-) |
paarse broekkousachtige gevallen
lichtblauwe slip donkerpaars, ribfluwelen plooirokje gestreepte bh donkeroranje t-shirt met lange mouwen polshorloge festivalbandje bril oorbellen |
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:17. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.