![]() |
't Gaat je wel lukken, bootje. :yes:
Of was het nu gaad? |
Citaat:
|
*zin heeft om te dansen*
|
Ik wil ook moderatoren. :{
|
[zing]Wuif naar ons en beloof me dat je blijft wachten,
Dat je blijft wachten Niets op de wereld is me zo dierbaar als jij, Zo dierbaar als jij Een foto van ons is blijven steken in mijn gedachten, in mijn geda-achten De hemel nummer acht is dichterbij Dichterbij Waar ben je? Ik herken je In elke schaduw die ik zie Ik verwen je Ik maak al je dromen waar [/zing] Excuus-mie. |
Ik moet Engels gaan leren en ik heb geen zin :( .
|
Citaat:
We hebben morgen een 'klasdag' en in de namiddag gaan we naar de bioscoop dus we moeten niks doen tegen morgen :d. En vrijdag hebben we een pedagogische studiedag :D |
2 mensen die ik ken komen elke keer weer met hun vragen over elkaar....
steeds van 'hoe gaat het met hem/haar' of: 'heb je nog foto's van hem/haar' of: 'gaat hij/zij nog naar naaldwijk van het weekend' ik bedoel. ik heb hun elkaars telefoonnummer gegeven. en gevraagd aan de één of hij haar leuk vond, en toen aan haar. Daarna tegen hun gezegd dat het wederzijds is. ik loop vanalles voor ze te regelen. en nog komen ze met hun vragen he. :o Ik zeg steeds 'stap dan op haar/hem af' En dit wordt de laatse keer. ::) |
Citaat:
heb je foto van karineee .:::Karine:::. * you take my breath away * zegt: heb jij fotos van mark ??? :huh: |
Citaat:
:+ |
Citaat:
|
Jè hébt GêwOôn p®OgràmMâ`s V0OR ßrèêZáH TäaL 8)
jà Já BéN ë® nü P@$ âchtèR :+ |
îK OwN dE pAn UiT 8-)
|
Flater, kop dicht :p.
Wil iemand even kijken of dit juist is: Vous voudriez bien vous occuper de nos plantes pendant que nous sommes en vacances? Tu devras répéter jusqu'à ce que ce morceau soi connu par coeur. |
Zooooo dáhmmmmmmmmm
ik heb zin om uit te gaan dit weekend! :d |
je bent niet de enige;)
|
Citaat:
Waaah als het niet door gaat word ik echt gek :$ |
waarheen dan?
ik had eigenlijk al plannen maar als je bod heel aantrekkelijk is overweeg ik het nog wel.;) |
Citaat:
Of je zou van DJ Galaga moeten houden ;) |
hoe weet je nu weer wat ik ga doen?:p
wat is dj galgala?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja als ik maar iig één avond ben geweest anders word ik gek :d |
Kom je ook naar Tilburg? :d Gaan we samen uit ons dak.. Want dat ben ik zeker van plan.. Ik ga dansen tot ik niet meer kan! :Y)
|
Citaat:
let the game begiiiiiiiiiiiiiiiiin tududududududu etc. O-) |
Citaat:
Balleh tot we valleh :d Citaat:
|
Ah dude that it theets man! _0_
|
Waar gaje? (uit?)
Ik ga me zo :] gedragenO-) Owh, heb er zo'n zin in.. Wie gaat er trouwens nog meer uit in Tilburg vrijdag en/of zaterdag???8-) |
Citaat:
Ik dacht eerst miss in Rotterdam, want daar had een vriendin het vorige week over, maar die was er dus niet helemaal bij toen :p Dus we gaan gewoon hier in de buurt :) Haha dat ga ik ook doen ;) :Y) |
Rotterdam!!:7 Vibes / Now and Wow.. !
Ik ga misschien volgend weekend naar R'dam, besluit ik bij deze!:Y) Dan moet je ook gaan joh!:yes: ;) |
Citaat:
|
:D Als ik jou was zou 'k het doen! Maak ik je wel wegwijs hierzo! :d ;)
|
things to do before working are done!
* nagels verzorgen
* briefje klaarleggen voor de ouders [dat ik tot later moet] * voordeur op slot * werkkledij aan * tanden gepoetst * lipbalsem bij de hand * uitgeleeft [=druk doen op druk liedj] * plassen * jas + schoenen aan Come on! Ready for working :) kxtbye, see ya later tonight! :D |
Moe :O
|
Op naar de 2e zaterdag :z
|
Citaat:
Ik zorg wel voor de tickets :p. |
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is; rood, waaid omhoog en is te vinden op ll.com...
[Edit] Hij is wel erg makkelijk eh? Naja, om in te komen zullen we maar zeggen :z |
Aaaaaaaaaaaaaahahaha je kan "Forumbaas" niet onder je naam posten :D En terecht ;)
[Edit] Wel als je de "0" als "o" gebruikt :+ |
Ik zit in een identiteit crises wat betreft avatar en ondertitel :|
|
Ik ga:
Even warning up :p Even dansen dus :) En even omkleden. Veel te warm daar voor deze driedubbeldikketrui met driedubbeldikkecol. :o Even haar normaal doen. Of juist niet. :p En daarna. PARTYYY :D :o :D Have fun tonight people! :) Net zoveel als mij ;) |
Citaat:
|
Deze mail heb ik gisterenavond ontvangen:
Citaat:
|
Over ongeveer tien minuutjes moet ik richting werk.... :(
|
Goedemorgen België en Nederland!
|
Citaat:
|
Goeie middag, bijna avond! :wave:
Ik haat mijn pc :) Doei! :wave: |
DAHM wat een super weekend! :$
Twee keer héérlijk uitgeweest! :d |
Citaat:
|
checkuuh!! :O
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.