![]() |
Citaat:
|
nou moet ik weer naar de plee... en een nieuwe palm pakken hij gaat wel erg snel op zo
|
Citaat:
|
fascinerend als ik mun vingers strek zit mun knokkel bult er nog steeds...
|
Dan wordt je ook even op je plaats gezet..
Ik denk doe eens aardig tegen zn jongen die in zijn naam (w) had staan, dus ik zeg je moet dat bloemetje wel water geven anders gaat ie dood... En nu is die boos... |
Citaat:
Weet 1 ding: De tijd van je leven waarin je studeerd is een van de beste! (ook al lijkt/is het zoveel werk haha) So please don't screw it up:d |
ik HAAT slecht nieuws :'(
het werkt wel vernuchterend though... |
en weer mn eten eruit gegooid vannacht,
bah, nu echt ziek :( |
M'n keel doet pijn.. dat gaat lekker worden met de opendag draaien.. M'n stem is daarna helemaal dood
en dan nog een verjaardag waarop ik niet kan praten dan waarschijnlijk.. |:( owjaa en alles is gwn kut atm :{ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Hij herkent het en wil daar blijkbaar mee zeggen dat hij het nu ook heeft atm.. 3. ja ik verdedig hem want ik ben dat gezeik tegen hem nu wel zat.. hij is niet het sukkeltje/ duistere persoon van het forum zoals velen denken |
Citaat:
en je puntje (3), vind je t gek, de hoeveelheid die hij klaagt.. dat is iedereen nu wel duidelijk..herhalen lost niks op |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+ jouw mening is dat jij hem laat herhalen, mijn mening is dat ik er wat van zeg van dat herhalen.. maak er niet zo'n probleem van kind |
allemaal weer lief doen.
officiele waarschuwing voor iedereen. |
Citaat:
|
Als je gaat mieren neuken ben je zo weg Ewoud.
Laatste kans voor je. Of je houdt nu je mond dicht en je blijft hier rondlopen, of je maakt nog een bijdehante opmerking en je bent weg. pick one. |
dan maar ontopic..kutweer
|
Alsof Alex dat zelf niet geregeld doet... :rolleyes:
Ik word verdrietig van bepaalde nummers, en toch luister ik ze. En ik heb weer ontiegelijk veel last van mn stuitje. |
Citaat:
|
Weinig verschil, iedereen zeikt! *)
|
Citaat:
|
Hehe. :Y)
|
Fuck hee, ik denk dat ik maar de rest van de avond ga staan ipv zitten. :+ Ik vind dit echt niet leuk meer.
|
zure keel
|
|
Citaat:
|
Dacht ik ook al :+
|
^misschien wel...
koppijn en m'n ouders zeuren dat ik teveel op m'n kamer zit:') |
Grr mn moeder was vanacht boos omdat ik te laat thuiskwam volgens haar, terwijl ik vakantie heb. Toen dacht ze ineens ook nog dat ik gedronken had. En vandaag gaat mn broertje roepen dat een vriendje van hem in het ziekenhuis ligt omdat die een fles berenburg leeggezopen had en knock out ging. Stom kind..
|
Ik ben kapot moe. En vandaag was niet een geweldig leuke dag.
|
Verdrietig en nog steeds pijn aan dat k*tstuitje..
|
Bah het moet warmer worden
Zwembadwater is afgekoeld naar 18 graden! :s En me ouders willen niet bijstoken omdat het dan toch weer in een nacht tijd afkoelt >_> 18 graden is te koud om 2x een half uur lang intensief baantjes te trekken :( |
^tsja, wat is het leven zwaar he. Met een zwembad in je achtertuin:+
|
Citaat:
|
Ik ken dr nu toch niks mee, je mag hem komen ophalen als je hem voor volgende week weer terug brengt?
Moet je wel een graafmachine en een containerwagen die pagweg een ton kan tillen meenemen Citaat:
maarnietheus:rolleyes: als je het zo wilt opvatten ga je gang.. was mn bedoeling iig niet |
wiskey is slecht voor je
|
Me laptop is leeg:o bijna..
Op naar mn koffie! |
wiskey is niet goed voor je
|
En toen storte m'n wereld weer in naar de saaie Mandy wereld :{
|
Dan lig je eindelijk, begint je nek pijn te doen. Zitten lukt me niet meer, zucht. :+
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat wiskey niet goed voor je is, verrekte mongol!:+
|
Citaat:
welke heb je? jack daniels & famous grouse & bushmills hier |
Citaat:
|
We zullen hem steunen in deze moeilijke tijden.
Wie schenkt hem nog wat in? |
*Whiskey.
OT: Beeeehhhhh. Stom. |
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:14. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.