![]() |
Fuck. Ik kan na de deadline niet meer inleveren.
|
Gisteren spontaan last van hyperventilatie, mijn rechterarm deed ineens ontzettend veel pijn, mijn hart ging tekeer en het ademen ging echt heel erg moeizaam. En nu heb ik overal spierpijn.. :o
|
Film slaat helefuckingmaal nergens op, maar ik zal 'm afkijken.
|
Welke?
OT: Drukdrukdrukdruk. Ik moet echt eens wat aan mijn uitstellerij doen. :') |
Inland Empire
|
morgen om 7 uur werken!
|
Bovenbuurman smijt deuren dicht waardoor ik telkens schrik en ook na vragen stopt hij niet :[
|
Koppijn misselijk en keelpijn.. het gaat weer lekker allemaal :{
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ik muziek hard aanzet dan hoort hij het bijna niet maar is degene onder mij juist de klos en dat wil ik niet.. Vind het alleen zo jammer dat ik altijd voorzichtig en zachtjes de deur dichtdoe maar dat hij de deuren door de scharnieren smijt. En hij luistert 3 nummers: Eentje van Bon Jovi (its my life geloof ik), eentje van Within temptation en eentje van anouk. Allemaal van een jaar of 10 geleden en die luistert hij constant :'( :'( Edit2: En dan net op zo'n volume dat het nét je eigen muziek stoort maar als je je eigen muziek dan harder zet dan blijf je het net horen.. En als je muziek dan harder gaat dan krijg ik last van mijn oren |
Morgen is Joey jarig.. Of zou hij jarig zijn geweest..
Het is raar dat hij er niet meer is, dat ie niet zijn verjaardag met ons kan vieren. Het is gewoon zo raar.. |
Heeft het gevoel morgen fucking spierpijn in zijn benen te krijgen na 50k in anderhalf uur geskeelerd te hebben >_> Is al te lang geleden dat ik een lange afstand gedaan heb..
Ik kijk er al naar uit morgen :| |
last van mun rug en voel me niet lekker
|
M'n loon van afgelopen maand was 49 euro :z
|
en dat was het einde van 2 deo bussen...
|
3 maanden vakantie gaat echt dodelijk worden. :|
|
nou kan ik mun pink helemaal niet meer omhoog buigen :')
|
je moet hem soweiso niet omhoog buigen? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om te gaan hameren?
|
Citaat:
|
2 dagen :+
|
M'n voeten doen pijn van het lopen door Amsterdam, en m'n neus van het vuilnis er ligt 8|
|
Dr was net op tv een meneer en z'n vingertopje lag er half af ofzo, dat zag er redelijk vies uit.
|
Citaat:
|
Ik drink nooit weer.
|
hou ik je aan
|
Prima!
|
Net me handen verbrand... Net op me donder gekregen van me ex... Jemig.. kutzooi.
|
^Wat heeft je ex nog over je te zeggen als het je ex is?
|
Ook als het niet 'r ex was had 'ie niks te zeggen. :')
|
Ik en m'n vriendin hebben allebei wel inspraak.
|
Op je donder krijg je van je ouders ofzo, niet van je vriend(in).
|
Op je donder krijgen gaat wat ver ja. Ik heb nooit gezeik met m'n ouders, als ik thuis ben zit ik meestal boven. :+
|
Ja ik ook niet, maar dat zijn ongeveer de enige mensen waarbij ik 'op je donder krijgen' een gepaste term vind. 8)
|
Zeker waar.
|
Citaat:
|
Nou ben ik helemaal m'n nest uitgekomen om verdomme die les te volgen gooit er gwn 1 uur uit omdat ie al klaar is met lesgeven :{.. had net zo goed een uur later kunnen zijn
|
:(
|
Misselijk. En dinges komt morgen.
|
Ik werd meegevraagd om een naar t Szigetfestival te gaan in Hongarije, een weekje. Maar ik heb geen geld. :(
|
Gewoon buh.
|
mun rug en schouder doen au >.>
|
Ik heb het ziek heet.
|
***msn
|
^heeft me hyves gevonden :')
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 02:24. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.