![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Stel je anders even lekker niet aan. |
En ik dacht trouwens dat hij Christenen dom vond en zo?
|
En dat hij degene was die naar een Christenforum ging om er 1 te dissen om dat hier te vertellen.
|
Ja, en die topics startte, maar niet met mij wou discussieren.
|
Sarcasm.......................
Als ik niet zeg dat ik het er mee eens ben maak je ook de kans om gebanned te worden =\ |
Zou je denken? I dunno. :+
|
Ik ben het er niet mee eens.
|
Ghehehe. :+
|
Ik vind het heel flauw
|
hoe lang is de ban?
(er is toch zo'n topic waarin de banner moet melden waarvoor en hoe lang de ban is ) |
Klopt. Duurt tot 2 maart.
|
Citaat:
Dreampie omdat ze een flame-topic opende jegens mij:') en mij een kleine homo noemde:+ |
Ik moest wel lachen. :+
|
Ik ook, maar puur omdat het een vreemd zielig wijf is. Verder zou ik mezelf ondermijnen als ik er niets aan deed:+
|
wat maakt iedereen zich eigenlijk druk als er een paar mensen voor een paar dagen de site niet op mogen..damn:P
|
Het is wat, hè? :+
|
dat het twee FB+ zijn, die buiten Wendy/Henkus (die overdag niet veel hier zijn) het in de gaten houden en ook nog een beetje leven.
Nu is het schip stuurloos, behalve 's avonds:+ en ik probeer er wat van te maken, zover dat lukt:') |
Moest jij niet pitten? :+
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst msn, daarna muziek, daarna LL, daarna computer uit, daarna tv uit, daarna wekker zette, daarna iPhone weglegge en daarna :Z |
Ik ken het. :+
|
Zo, ik ga mn laatste patatje halen bij de snackbar + mn laatste biertje drinken :d
|
wut?
|
Citaat:
|
Citaat:
slaapse~!:Z |
Later!
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
en voor alle vrouwen die alles geloven: nee, dit is niet omdat mn vriendin t zegt, maar een weddenschap met mn huisgenootje:z |
Oei. Dat wordt zwaar.
|
Citaat:
edit: hoop ik |
Hoop ik ook voor je! :+
Succes! Wat krijg je als je wint? |
Citaat:
|
Zo hé. :+
Succes! |
Oja, en een shoarmaschotel van de snackbar bij me op de hoek, omdat ze niet geloven dat ik t ga halen :')
|
:+
|
Citaat:
dus ik ga nu deze maand mezelf bewijzen en mn patat+kaassouffles+bier was lekker :d |
Mooi. :+
Niet te hard aan een heerlijke frikandel speciaal denken, perfect gefrituurd, hele kleine stukjes ui, de saus precies goed gedaan... |
kzit gelukkig nog vol...
eikel:P |
Ghehe. :+
|
morgen niet vroeg op trouwens? of nog geen zin om te pitten;)
|
Ik kan nog niet slapen. Wel vroeg op. :+
Jij dan? |
Citaat:
|
Ik twijfel of ik morgen ga hardlopen. Ik moet al zo vroeg op. :{
Anyway, ik ga even een beker warme melk halen van beneden, en dan nog een poging wagen. ;) |
Truste gozer!;)
|
Dankje, jij succes met je weddenschap!
|
Dit is nou lekker wakker worden, gebeld worden of je ff een ritje kan doen van schiphol en terug in een S8, nice :d
|
Bijna al mijn forumvriendjes hebben een ban. :(
|
en ik dan?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:53. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.