![]() |
X-men 2
|
The 13 th warrior
|
Citaat:
|
Gister: big fish, schipperts van de kameleon en Misstick men
:+ |
Orgazmoooooooooooo :D
Geweldig!!!_0_ |
24 reeks 1: de eerste 4u (1e dvd dus)
vrijdag 2e dvd ;) |
Citaat:
was echt droge film. :d |
Citaat:
|
Citaat:
jij heb gewoon geen humor. :z:+ |
Citaat:
|
Coyote ugly, wel een leuke film
|
LOTR 3: ROTK _0_
|
lord of the rings: the return of the king (op dvd)
orgazmo hollow man |
Citaat:
|
Something's gotta give
Geen slechte komedie, Jack Nickolson is wel grappig en kan goed de oude snoeperd spelen en Keanu Reeves was ook wel prima. |
Elephant
|
Citaat:
|
Lilo & stitch :love:
|
Vandaag was Weird Science weer es op TV:d
|
the devil's advocate
|
Carrie
|
Citaat:
Hoe vond je die? Ik vond hem echt ruk namelijk, terwijl hij supergoede kritieken krijgt... |
elephant is toch de tienduizend en negen en tachtigste remake van columbine? alleen dan nu met echte pubers in de schoolbanken in plaats van acteurs van 30?
|
Citaat:
Zelf vond ik hem best wel goed. Er zat een hoop rust in de film (en voor sommige blijkbaar téveel rust), maar ik vond het wel lekker, want ik had juist wel een band met de karakters. Niet alle, want niet iedereen kwam er evenveel in voor. Maar ik vond de opbouw erg goed in de film. Ik vond het mooi hoe de scenes door elkaar werden afgespeelt, maar toch op hetzelfde moment plaatsvonden, zoals die scene op de gang waar die ene Eli een foto van Alex neemt en dat meisje er langs rent. Elk persoon is daar steeds apart opgenomen en in de picture gebracht, maar de scene is hetzelfde. Maar toch krijg je er een ander gevoel bij, vind ik dan. Euhm, wat wil ik er nog meer over kwijt.. Naja ik vond het een boeiende film om naar te kijken, ook al gebeurde er vrij weinig in eigenlijk.. Het was een hele rustgevende film en het einde vond ik vrij schokkend,
Niet echt een film eigenlijk, maar meer een soort documentaire ofzo :? |
Maar dat einde was toch niet bepaald verrassend. En hooguit even schokkend als het nieuws toentertijd...
En die scene waarin die foto wordt genomen is inderdaad knap geacteerd, maar om nou op grond daarvan de film goed te vinden. Ik snap ook niet echt hoe jij een band hebt kunnen opbouwen met een van die hoofdpersonen? Ik vind juist dat de film daarin tekort schiet. Als ik minutenlang tegen het achterhoofd van een of ander persoon aan moet kijken, terwijl die door een gang loopt, kan ik geen band creëren met dat persoon. Verder vind ik de film vrij cliché-matig.
Dat staat me niet echt aan... Het is gewoon een bevestiging van allerlei vooroordelen wat mij betreft. Het thema van de film vind ik op zich goed, maar ik kan echt geen interesse hebben in 50 minuten kijken naar een schooldag van een aantal mensen. Want het is gewoon een doodnormale schooldag, totdat 'het' gebeurt... Ik blijf het echt een waardeloze film vinden. :notgood: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Freddy vs Jason
|
pirates of the carribean
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarna de complete Lord of the Rings trilogie achter elkaar :love: |
Remember the titans :love:
en met gesch. zijn we begonnen met mississippi burning (? zoiets) ookw el mooie film |
kzit nu jurassic park 3 te kijken, heb toch niks anders te doen :z
|
NARC
:thumbsup: |
the new guy :thumbsup:
|
Heb Jurassic Park 3 meegekeken met ouders, best voorspelbaar allemaal, maar de special effects blijven wel aardig :z
|
2e en 3e dvd van Twenty-four dit weekend bekeken,
en gisteren Thirteen. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Wrong Turn
helemaal niet eng, redelijk voorspelbaar en ja.. eigenlijk gewoon zonde van mn geld eigenlijk heb ik het ook alleen maar gekocht omdat Eliza dushku erin speelt 8) |
Gisteren naar Hero geweest, prachtige film :)
|
The Thomas Crown affair
|
my little eye
best wel goed, maar niet te :) |
How too lose a guy in 10 days
|
dragonheart (zo heet hij geloof ik )
|
Citaat:
|
Matrix
|
| Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:40. |
Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.